Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

ik rijd 1:17 in de stad
dan is de acc. pomp druk bezig.
vaste snelheid, ook snelweg is zuiniger.
 
Laatst bewerkt:
Ik stond ook van het verbruik te kijken.

Ik rij door de stad en een 80km/pu weg met veel fileverkeer.
De enigste keer gasgeven is als je vooraan het stoplicht staat en na de staart van de volgende file kunt.

Binnenkort met de buurman eens door de buurt gaan jagen. Kijken wat hij dan doet.
 
Vandaag een originele krukas besteld ipv zo'n K-ding van Hotrods die na een uur draaitijd al speling heeft alsof ie 25000km gelopen heeft!
Dan maar iets minder vermogen, maar i.i.g. weer rijden dit seizoen!
 
Vandaag een originele krukas besteld ipv zo'n K-ding van Hotrods die na een uur draaitijd al speling heeft alsof ie 25000km gelopen heeft!
Dan maar iets minder vermogen, maar i.i.g. weer rijden dit seizoen!

Kan de krukas van een drz dan niet gewoon gereviseerd worden zoals bij een crosser ? Neem aan van wel, want ik zie ook wel eens zo'n prox setje te koop. Of wou je ene met een langere slag ?
Of was je originele helemaal naar de kl*te ?
 
Laatst bewerkt:
met een verbruik van 1:20 vind ik je opmerking dat je
gasrespons tegenvalt al wat minder vreemd.

ik zou heel blij zijn met dat verbruik :Y
maar vind de 1:17 van jazz ook erg netjes
kom zelf niet verder dan 1;14 a 1;15
 
Laatst bewerkt:
Kan de krukas van een drz dan niet gewoon gereviseerd worden zoals bij een crosser ? Neem aan van wel, want ik zie ook wel eens zo'n prox setje te koop. Of wou je ene met een langere slag ?
Of was je originele helemaal naar de kl*te ?
Beide, oude was naar de klote door vastloper (vorig jaar mei :$ ) en ik wilde een +4mm stroker. Alleen die stroker had dus na nog geen uur draaitijd al verticale speling! En Hotrods geeft geen garantie!
Dus nu dan maar (iets) terug en naar een originele. In de hoop dat die de kracht wel aan gaat kunnen... :?
 
Beide, oude was naar de klote door vastloper (vorig jaar mei :$ ) en ik wilde een +4mm stroker. Alleen die stroker had dus na nog geen uur draaitijd al verticale speling! En Hotrods geeft geen garantie!
Dus nu dan maar (iets) terug en naar een originele. In de hoop dat die de kracht wel aan gaat kunnen... :?

Lijkt me niet dat dat normaal is? Die hotrods drijfstang?
Heeft ie wel olie gehad?
Niet verkeerd gemonteerd?
 
veelste duur,

snelweg kan goed met 110-120 kmh je moet alleen niet verwachten dat het nog comfortabel is na 100 km

Wat is een redelijke prijs dan? Km-stand is natuurlijk niet hoog.

Oke, want wat is de max ongeveer van een DRZ?

Ik zoek gewoon een leuke motor om mee te spelen waarmee je indien nodig ook een stukje snelweg kan pakken dus vandaar.
 
Wat is een redelijke prijs dan? Km-stand is natuurlijk niet hoog.

Oke, want wat is de max ongeveer van een DRZ?

Ik zoek gewoon een leuke motor om mee te spelen waarmee je indien nodig ook een stukje snelweg kan pakken dus vandaar.
Die uitlaat is niet aftermarket, is gewoon de originele.
Is niet originele supermoto, maar omgebouwd S model.

Tevens is die motor gewoon al 10 jaar oud, prijs zal zo rond de 3000 / 3250 mogen liggen.
 
Aan het (gebrek aan) subframe te zien is het een "E". Gok dat de kmteller kabel er uit heeft gelegen of zo...
 
Ja km-stand is erg laag inderdaad voor de leeftijd.

Ik heb er een mailtje aan gewaagd, oa met de argumenten van Hanneschzj, maar nog geen reactie op gehad.

En wat denken jullie van deze?

http://link.marktplaats.nl/633197474

Veel meer als deze twee kan ik helaas niet vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ja km-stand is erg laag inderdaad voor de leeftijd.

Ik heb er een mailtje aan gewaagd, oa met de argumenten van Hanneschzj, maar nog geen reactie op gehad.

En wat denken jullie van deze?

http://link.marktplaats.nl/633197474

Veel meer als deze twee kan ik helaas niet vinden.

Wijs ding, veel leuke goodies.. Ik zou er wel een half jaartje garantie op de motor bij-onderhandelen O-)
Verder lekker rijden met dat ding (na de pekel) en dan oordelen :)
 
full



kopu? :+
 
Wijs ding, veel leuke goodies.. Ik zou er wel een half jaartje garantie op de motor bij-onderhandelen O-)
Verder lekker rijden met dat ding (na de pekel) en dan oordelen :)

Tjah ik zit me net te bedenken dat ik een DRZ moet begrenzen met mijn 35kw rijbewijs. Tenminste, het gewicht wat ik overal tegenkom is 135kg en het vermogen is 29kw.

En helaas is het max 0,2kw/kg wat toegestaan is, wat neerkomt op 27kw.

Of staat een DRZ qua gewicht zwaarder op kenteken?
 
Laatst bewerkt:
Tjah ik zit me net te bedenken dat ik een DRZ moet begrenzen met mijn 35kw rijbewijs. Tenminste, het gewicht wat ik overal tegenkom is 135kg en het vermogen is 29kw.

En helaas is het max 0,2kw/kg wat toegestaan is, wat neerkomt op 27kw.

Of staat een DRZ qua gewicht zwaarder op kenteken?

dat is afhankelijk van de uitvoering.
Een S versie staat op 145 kg (rijklaar) op kenteken, maar op het kenteken bij
bijzonderheden staat ook''het betreft een zware motorfiets''
(en dat is helaas waar) _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan