SV 650/1000N topic, deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo !

Even een uitlaat besteld en stalen remleidingen bij G&G.

Hulde voor de scherpe prijzen en het mee denken :)
Echt een aanrader !

Alleen wegens drukte langere levertijd...
Mooi weer is het toch nog niet -O- :X
 
Ben benieuwd Gertjuh!

Mooie uitlaat hoor. Ik lees vrij veel positieve berichten over G&G.
Met die remleidingen zal ie ook wel lekker opfrissen.
 
Nou nieuw piccie voor de OP dus bij dezen. Spuiter was klaar en mailde foto's van het proces. Toen zei truusopdesuus, wat gaaf dat mat blauwe (voorkleur), zo wil ik het!! Spuiter gebeld en is die zelfde zaterdag middag nadat hij al gedouched had nog weer terug gegaan om matte blanke lak te spuiten _O-

th_201318_zpsa85d933d.jpg


Grote foto komt straks..

Mods:

- Mat blauw
- Zwarte Shin Yo spiegels
- Zwart gecoate koplamp rand
- Leovince uitlaat
- Onderkuip
- Kleine knippertjes
- Taartschep verwijderd
 
Laatst bewerkt:
wow....zag dat m'n 'leen' SV zelfs in de OP staat! Hulde aan "MF oma"!

Voor nog een paar mods:

- Pro-oiler kettingsmeersysteem
- Kellermann knippers
- Taartschep verwijderd en rvs (zwart) kentekenplaathouder erop
- Koppeling en remhendel vervangen door een setje van Daan72
- Tijdelijk een originele uitlaat om de Yoshimura weer op te knappen/inkorten (valschade)
 
wow....zag dat m'n 'leen' SV zelfs in de OP staat! Hulde aan "MF oma"!

Voor nog een paar mods:

- Pro-oiler kettingsmeersysteem
- Kellermann knippers
- Taartschep verwijderd en rvs (zwart) kentekenplaathouder erop
- Koppeling en remhendel vervangen door een setje van Daan72
- Tijdelijk een originele uitlaat om de Yoshimura weer op te knappen/inkorten (valschade)

foto foto :)
Hoop dat alles past en werkt zo als het hoort.
 
Heb trouwens nog een universele bellypan/ bugspioler te koop die volgens mij op een SV hoort.
hij heeft een uitsparing waar de uitlaat onder langs het blok loopt, en hij is het zelfde als die van een aantal sv650n/s op dit forum.

Het gaat om deze

Kleur: primer wit (wat verf en blanke lak en je bent klaar
Vaste prijs 50,-
Versturen is mogelijk

Rede verkoop:
ik heb deze van -=Jochie=- overgekocht, hij is te smal voor zijn fazer1000 oude model, maar past wel op een bandit600.
Kreeg niet veel later een officiele sv bugspioler aangeboden die ik iets mooier vind.
vandaar de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Nou nieuw piccie voor de OP dus bij dezen. Spuiter was klaar en mailde foto's van het proces. Toen zei truusopdesuus, wat gaaf dat mat blauwe (voorkleur), zo wil ik het!! Spuiter gebeld en is die zelfde zaterdag middag nadat hij al gedouched had nog weer terug gegaan om matte blanke lak te spuiten _O-

[afbeelding]

Grote foto komt straks..

Mods:

- Mat blauw
- Zwarte Shin Yo spiegels
- Zwart gecoate koplamp rand
- Leovince uitlaat
- Onderkuip
- Kleine knippertjes
- Taartschep verwijderd

Hehe, toch nog een grote foto ;) In de OP graag..

201352_zps1f8c6980.jpg
 
vandaag een MRA racing screen gemonteerd,
Moet zeggen, werkt goed om de wind van je rug te houden, rij momenteel veel snelweg..
Alleen de lucht rondom de helm is wat turbulenter...

en ziet er niet eens zo slecht uit voor een windscherm...


zonder:
2akjtr8.jpg





met:
2u710g9.jpg


sgjr7p.jpg


2lj7406.jpg



Wat vinden jullie ? :?
 
Laatst bewerkt:
Grapje ;)

Als jij het fijn vindt voor op de snelweg dan moet je dat toch lekker doen? Ik zelf vind het niet mooi, een beetje te groot ook. Bij aanschaf heb ik gelijk mijn scherm (puig) eraf gehaald. Zo'n schermpje als die van Truusopdesuus vind ik dan wel weer goed staan. Maar het is jouw motor he dus wat kant je schelen, jij zit lekker uit de wind zo! ;)

Snap ook niet waarom ze dat een ''racing screen'' noemen maar goed zo is de benaming nu eenmaal.
 
Die chroom rand zwart maken doet ook al een hoop zoals je kan zien. Idd, die van truus is mooi maar doet niet zo veel met de wind vind ik. Is trouwens origineel suzuki.
 
Ik heb al regelmatig getwijfeld om die rand zwart te maken, maar ben er nog altijd niet uit. Zou liefst eens een bus Plasti-dip scoren zodat ik het niet permanent moet doen.

Wel heb ik de radiator covers en de koplamp oren zwart gemaakt, wat op mijn zwarte motor een pak mooier oogt.
 
Toch denk ik dat het dan teveel word. Maar als je geen zwart wilt zou ik hem grijs poedercoaten. Dat chroom kan toch echt niet op een moderne motor waar helemaal geen chroom aan zit verder.
 
Je staat niet in de op trouwens. ik zie dat iedereen nog zo'n chroom randje heeft :?
 
Ik heb hem gewoon even naar de poedercoater gebracht. Is goedkoop en mooie structuur.
 
Op deze fotos zie je duidelijk het verschil tussen de oren gespoten en origineel zilver. Ik vind het in ieder geval een pak beter :)
De chromen rand past wel nog bij mij vind ik, het keer toch terug in de voorvork en uitlaat.
 
is inderdaad netjes zo. je zou ook de rand van de koplamp zilvergrijs kunnen laten coaten.
Veel beter dan groom in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan