Het Ducati Diavel topic

Blijkbaar vind ik het niet irritant genoeg om het zelf te doen......ik ben niet zo van de details.
 
Ik zou die Termi's weleens in het echt willen horen. Ik ben dol op brullende uitlaten alleen die 2700 euries schrikken me wel af moet ik zeggen.
 
Vrijdag stond er 1 bij HK suspension met een lekke achtershock
Jongen uit DenHaag dacht ik, iemand van hier?
Leuke machine in het echt..
 
12112342_889208391150024_7285597783800275275_n.png
 
Hoi Mikey, bij mijn diavel met ohlins achter was de preload slang gesmolten door de uitlaat. Had jij dat ook, of was je lekkage ergens anders?

Daarnaast voor alle Diavel eigenaren :

De bovenkant van je rechtervoorvork in tapen, zodat je remleiding niet je voorvork wegschuurd.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Mikey, bij mijn diavel met ohlins achter was de preload slang gesmolten door de uitlaat. Had jij dat ook, of was je lekkage ergens anders?

Daarnaast voor alle Diavel eigenaren :

De bovenkant van je rechtervoorvork in tapen, zodat je remleiding niet je voorvork wegschuurd.

Nee bij mij de slang lek geraakt bij de preloadadjuster.. Zat een knik zei de monteur.
 
wie van jullie reed er afgelopen zaterdag rond 14 uur bij Noordeloos op de A27 richting gorinchem?

De eerste zwarte Diavel die ik in het wild zag rijden...maar heel even want ik reed de andere kant in en had de Diavel er behoorlijk de sokken in :]
 
inderdaad echt heel gaaf!

Vraag me wel af hoe nat je wordt als het regent. Het achterspatbord houdt ergens halverwege het achterwiel al op...... :]
 
Tja, Italianen he... Diavel Touringzadel wat als een spons werkt als het regent is ook bijzonder ;)

Hoort allemaal bij de Duc ervaring ;-)
 
Thx , ben na een weekje al een beetje gewend aan de verschillende rij-modi en de bedieningsknoppen .
Sportmodus 162pk is echt wel vet ...... })
 
Terug
Bovenaan Onderaan