kawasaki z800

Helaas wel op mijn rijbewijs wachten haha. Ik zag ze 2e hands voor 5 a 6k. Is toch wel stuk minder. Zal misschien pas volgende lente worden voor mij denk ik.
 
Helaas wel op mijn rijbewijs wachten haha. Ik zag ze 2e hands voor 5 a 6k. Is toch wel stuk minder. Zal misschien pas volgende lente worden voor mij denk ik.

Een Z800 voor 5 a 6k? :X Volgens mij mag je al blij zijn als je er überhaupt een tweedehands te pakken kunt krijgen :P
 
Het stond er echt :). Iemand die een auto wilde kopen. Maar tegen de tijd dat ik zover ben is misschien pas in de lente. Dan zijn de prijzen misschien gezakt. Weet niet hoeveel waarde een motor houd.
 
Het stond er echt :). Iemand die een auto wilde kopen. Maar tegen de tijd dat ik zover ben is misschien pas in de lente. Dan zijn de prijzen misschien gezakt. Weet niet hoeveel waarde een motor houd.

Hmmmm die moet dan desparate zijn om te verkopen, een nieuwe begint rond 9400, en zelfs bij budgetmodellen (waar de Z800 m.i. toch boven zit) gaat de waarde in een jaar niet 1/3 onderuit :N als je hem ergens voor die prijs ziet, goed nakijken of alles goed is en als dat het geval is direct kopen :+
 
Nog twee nachtjes slapen!
Dan komt mijn zwarte ! Nu nog hopen dat de performance kit er al onder zit.......
Anders wordt dat na de vakantie
 
Na 3 jaar op een z750 gereden te hebben en 33000km op de teller gezet, besloten om voor een z800 te gaan. Helemaal nadat mijn broer er 1 kocht en ik 1 maal erop gereden had echt verkocht was.
Uiteindelijk is t een witte geworden, omdat mijn broer al een groene had.
Ik heb deze nu een paar weken in mijn bezit en hij bevalt uitstekend.
[~[url="http://i277.photobucket.com/albums/kk70/Moelie2001/image-1.jpg"]afbeelding~][/URL]

Hier een foto samen met mijn broers motor.
[~[url="http://i277.photobucket.com/albums/kk70/Moelie2001/image.jpg"]afbeelding~][/URL]

Ik zeg super super goed bezig
 
Nog twee nachtjes slapen!
Dan komt mijn zwarte ! Nu nog hopen dat de performance kit er al onder zit.......
Anders wordt dat na de vakantie


Ja, die zal er toch al onder zitten? Zoniet, heb je nog wat om naar uit te kijken..
Heb ook een zwarte + performance kit, alleen de duo seat cover kwam een weekje later.
Bale toen, maar ach, hij reedt niet minder fijn. Maar snap hem helemaal.

Veel plezier alvast
 
maare het word hier nog een keer serieus druk jo *O*
wie weet krijgen we nog een keer de kans om een toertocht te houden :]
 
Donderdagavond meteen maar een tochtje met de maten van o.a. de duikvlucht.
Met een omweg naar de ijsboer, daarna weer lekker toeren.

Rit met de leden hier lijkt me ook super, waar denkt men aan? Qua omgeving etc.?

Vroeger wel voor de rijschool ritten georganiseerd voor alle geslaagden van het jaar ervoor, was een groot succes!
Iedereen van de rit ervoor vroeg of ze daarna weer meemochten!

Met 45 motoren door die kleine Zeeuwse dorpjescwas echt een avontuur!!!
 
Duikclub dus...... Duikvluchten met de motor is niet handig ;)
 
Hier nog een plaatje.


Ondertussen dit dempertje besteld in Italie

Ben benieuwd hoe die in t echte gaat klinken.
 
Zucht.... Morgen nog 1 dag zonder de nieuwe Z.......
Begin ik al op een ouwe zeur te lijken?? :Z
 
Demper is besteld bij sc-project.com in Italië.
Onder mijn vorige z750 had ik er ook 1 van hun onder zitten, en zonder de db killer maakt ie echt serieus herrie.
Als t goed is wordt ie van de week verstuurd.
 
Laatst bewerkt:
@ Hyro.
Morgen wordt t toch slecht weer joh, daarna wordt t weer beter.
Dan kun je lekker je eerste kilometertjes maken.
 
@ Moelie,

Maandag twee weken vakantie zonder motor........

Dus alleen morgen vrijdag en zaterdag en dan even geen :] meer...

Het goede nieuws is dat hij waarschijnlijk wel meteen met de performancekit komt!
 
Demper is besteld bij sc-project.com in Italië.
Onder mijn vorige z750 had ik er ook 1 van hun onder zitten, en zonder de db killer maakt ie echt serieus herrie.
Als t goed is wordt ie van de week verstuurd.
ben erg benieuwd naar het geluid :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan