Suzuha TR1

Streetfighters....ik zei het toch })

Gaaf hoe je dat frame doet...ik ben bang dat ik zoiets ook moet gaan doen met mijn frame want het is een crime om het blok er in en uit te halen -O-
 
Streetfighters....ik zei het toch })

Gaaf hoe je dat frame doet...ik ben bang dat ik zoiets ook moet gaan doen met mijn frame want het is een crime om het blok er in en uit te halen -O-


Yep, je had helemaal gelijk :Y ,

En voor je je flex pakt.................alles in je hoofd 100x doornemen..anders.. |(

Enneuh..`bang`...ben jij volgens mij helemaal niet als ik zie wat jij voor elkaar bakt!
 
Nog een volger. Gaaf project Wynand!

Ja leuk hè :Y , vond het wel een leuk idee......tijd mee in de kop gezeten, tja en als je dan in een bui van opruimen het blok te koop zet wat erin hoorde.....en daar komt dan ook nog een koper voor!

Dan moet je `hoofd`zaken in de praktijk brengen, nogmaals...het zal heel lang duren, maar daar zijn er wel meer van hier op MF :+
 
Zo is dat. Boog kan niet altijd gespannen staan. Juni '12 begonnen met de vox ombouw, terwijl mijn VFR zijspanproject nog geen jaar duurde. Had iets meer prio denk ik :X Maar volgende week weer een slagje slaan.
 
Zo blijven we allemaal bezig toch? Binnenkort wordt t weer koud en donker en is het heerlijk om lekker in de schuur te beunen. Hoop dat ik zelf dan ook weer een beetje meters ga maken.
 
Zo is dat. Boog kan niet altijd gespannen staan. Juni '12 begonnen met de vox ombouw, terwijl mijn VFR zijspanproject nog geen jaar duurde. Had iets meer prio denk ik :X Maar volgende week weer een slagje slaan.

Ik volg je Vox ook met grote interesse, vind het niet de mooiste motoren, maar wel hele gave `eigenwijze` motoren. Met een hoop techniek die `anders`dan anders verwerkt is.
 
Zo blijven we allemaal bezig toch? Binnenkort wordt t weer koud en donker en is het heerlijk om lekker in de schuur te beunen. Hoop dat ik zelf dan ook weer een beetje meters ga maken.


Ha..die van jou......die wordt zo gaaf dat als je straks in December klaar bent, je de enige motorrijder bent op de wegen *O*
 
Omdat er nogal eens schade aan de voorste cilinderkop ontstaat bij deze blokken wil ik een oliekoeler plaatsen, samen met wat andere aanpassingen zoals het goed opletten dat het oliefilter er op de juiste wijze ingaat, ipv verkeerd om (dat het kán is natuurlijk al absurd!) en de olieleiding banjo`s die naar 2mm opgeboord moeten worden.
Totaal heb ik naast mijn XV750 blok van de andere motor, drie blokken van een TR1 die allemaal schade aan de nokkenas/kop hebben wegens `droogloop`.
Op het net heb ik dit gevonden en zo ongeveer wil ik het uiteindelijk ook oplossen.
Als er mensen zijn die opmerkingen hebben zoals... "zijn die leidingaansluitingen er ook zonder kermiskleuren?"

Wat foto`s van een van de mooiste projecten (dit figuur maakt zelfs een kettingblok van een Cardan!) en dat is in de `virago wereld`uniek kan ik jullie vertellen.

Tijd voor plaatjes, de laatste is van de kettingas die hij heeft laten maken:
full

full

full

full
 
Je heb altijd gasten die het nog gekker en mooier kunnen maken..
Maar wij zitten ook nog eens met het feit dat het een beetje betaalbaar blijft en zo..
Toch?

Wat je gelijk hebt!
Maar het is wel heel leuk om je te verwonderen over waar mensen mét en zònder groot budget toe in staat zijn,of het nu met of zonder CNC water/laserstralen is. Jjij bent ook wel heel hard aan het gaan, en een verschrikkelijk mooie motor aan het maken, Maarten :}

Zo snel......dat ik al..........................bijna...............denk (heel voorzichtig)....................wat zou.............................................hij als volgende........... gaan verbouwen?
 
Ja weet niet of het dan altijd mooier is.. Moet het ook mooi vinden natuurlijk. Ik vind die alu schetsplaten aan de zijkanten niks.
 
Ja weet niet of het dan altijd mooier is.. Moet het ook mooi vinden natuurlijk. Ik vind die alu schetsplaten aan de zijkanten niks.


Dat blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar als je alleen die dubbelwandige uitlaat ziet, volledig berekend....

En de tandwiel aanpassing ipv cardan..........

en..............en....................en...................enzovoort..................
 
Terug
Bovenaan Onderaan