SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow, enne ik had de mijne ook te koop staan, met echt een heeeeele hoop extra's, zie hierrr

Natuurlijk 0,0 zinvolle reacties. Maar heb 'm uiteindelijk voor €4000,- weten te verkopen. Niet wat ik ervoor wilde, maar nog altijd meer dan de (naar mijn idee) absurd lage prijzen die ik hier en daar zie.....
 
Dat kost je wel 500 tot 1000 euro. Ik heb de mijne ook ingeruild, maar had de motor veel liever normaal verkocht. Puur ingeruild omdat ik geen plek heb voor 2 motoren, maar dat kost je wel een hoop geld.

Voor alles valt wat te zeggen.
Had de mijne ook particulier te koop staan en heb er maar weinig serieuze reacties op gekregen.
Heb hem zelfs aangeboden op "ikwilvanmijnmotoraf" die boden uiteindelijk €1850,- hahahahaha.
Plus, met particuliere verkoop; je weet gewoonweg niet wat voor potentieel "zeik" figuur je over de vloer haalt die je maanden later nog stalkt met vragen. Dus ik heb ervoor gekozen hem in te ruilen en kreeg er verbazingwekkend genoeg goeie knaken voor. Meer dan dat ik anders had gekregen...
 
Hebben jullie helemaal gelijk in dat wanneer je de motor inruilt er minder voor krijgt. Heb mijn SV1000 afgelopen november ook ingeruild nadat ik een poging had gedaan im het particulier te verkopen. Kwam er toch achter dat er niet heel veel animo voor de SV was. Op een enkele gelukszoeker na dan. Oke je krijgt er aanzienlijk minder voor terug maar hebt dan ook totaal geen gezeur en mensen die een proefrit willen maken. Daar had ik er 2 van. Dus uiteindelijk gewoon ingeruild dan maar wat minder ervoor terug. En een volgende keer ga ik gelijk voor inruilen.
 
Toen ik mijn SV weg deed was het aan het einde van het seizoen. Dan loop je ook nog het risico er de hele winter mee te blijven zitten. Uiteindelijk heeft de dealer waar ie stond de motor binnen 1 maand en nog voor de winter verkocht. Maarja dat weet je niet van te voren. Er geen ruimte voor hebben is niet handig als ie er nog eens 5 maanden staat.

Zowel bij de dealer als particulier heeft zo zijn voor en nadelen. Bij de dealer is toch wel het voordeel dat je er zonder gezeik vanaf bent, het kost alleen een hoop geld.
 
Ik zit al tijden te zoeken naar een vervanger van de SV.

Een kwaaksaki z1000sx of een ktm 990 smt.

Ik ga binnenkort eens proefscheuren op de z1000sx. Eens kijken of een 4 cilinder mij nog bevalt.
 
ben bang dan ik hem niet verkocht krijgt voor 19 juni, totdat word de triumph vastgehouden...ja voor een belachelijke prijs wel....maar goed... teveel verlies lijden ga ik niet doen, dus 3300 is de laagste prijs waarvoor ik hem weg doe....

NU maar hopen dat ik gauw een belletje krijg

Ben er wel achtergekomen dat de triple voor mij DE vervanger is van de sv....overal mooi koppel, mooi soepel lopen...heerlijke zit positie.....en dat uiterlijk brrrrr wat een mooie fiets
 
Laatst bewerkt:
Zo....de sv is net verkocht....en meteen meegenomen ...
Iets minder voor gevangen dan ik wou, maar soms moet je water bij de wijn doen....
Nu gaan we de triumph ophalen...
 
Wie heeft nog een goede en mooie SV in de aanbieding voor een schappelijke prijs? Ik hoor het graag. G-jo ik ben net te laat ;(
 
Laatst bewerkt:
Jammer had even een pbtje gestuurd.... :-( nja succes met zoeken...staan er genoeg op ;-)

Tja nu net vandaag aan het zoeken, kwam volgens mij op Speurders de jouwe nog
tegen [ Blauw ] . Staan er wel wat te koop, ik heb ook nog een mooie optie voor
een VTR1000 Firestorm. Mooi weer vandaag om verder te zoeken. Veel plezier
met je nieuwe motor.
 
Ah ja...dat is dan balen...ohja, op speurders stond hij ook haha even eraf halen...
Vtr firestorm is ook leuk ja..vond die alleen net wat te oud, qua bj en uiterlijk...

Thnx gaat goedkomen! Nu ophalen
 
Mijn nieuwe liefde...

full
 
Dan doe ik ook maar even mee. Zegmaar SV 2.0. Beetje hetzelfde als een SV maar dan met wat upgrades :P

[img=1000,698]http://static.tweakers.net/ext/f/yN4VtMBDifgYdsNjuvsRIMhQ/full.jpg[/img]
 
Kan iemand mij wat info geven.

Ik sta op het punt een sv1000 te kopen waar een "ratel" in zit. De ratel komt voor bij stationair in neutraal en tussen de 2000-3000 toeren.

Hij zegt zelf dat het de koppelings korf is maar ik vind het raar gezien hij het ook bij 2000-3000 toeren doet.

Kan dit het probleem zijn en is dit iets ergs??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan