Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

En ik vraag me nog steeds af hoe jij dat dan doet. ;)
Maar ik kom er vanzelf wel achter hoor. :9 :+
Had in dat ander topic van hem dacht ik foto's gezien waarbij de plek waar eerst de deuk zat volledig opgeschuurd was. Dus ik vermoed pinnen erop lassen en dan de deuk eruit trekken O-) . Iig niet doormiddel van zo'n uitdeuklepel anders was die plek niet opgeschuurd. Hoe hij het weer zo glad krijgt zonder het gebruik van een uitdeuktas is mij ook nog een raadsel :9
 
Het weekend een stalen subframe gemaakt voor een Honda Fireblade.

full


full


Kan hij met zijn project ook weer verder.

Gr R
 
Aluminium tank voor een Moto Guzzi gemaakt.
Nu een keer niet gepolijst maar wordt gespoten en met een mooi pop up benzine dop.

full


full


full
 
Op FB staat ie onder de naam van Project Guzzi. Mooi gemaakt weer ! Hoe werkt zo'n pop up tankdop eigenlijk ?
 
Nog een aluminium tank uitgedeukt, zaten een paar fikse deuken in en een heleboel kleintjes.
Gelijk maar helemaal gepolijst ziet er weer uit als nieuw.

De grote deuken.

full


full


Ziet er weer mooi uit als zeg ik het zelf.

full


full


Dank je Ronaldt voor de complimenten.

Gr R
 
Vandaag bezig geweest voor een aluminium tank voor een Moto Guzzi
Tunnel is klaar, was even wat werk omdat het zadel mooi in de tank verdiept moest komen liggen.
Gelijk tank bevestiging en zadel bevestiging in een gemaakt.

full


full


full


Volgende week maar weer verder.

Gr R
 
Vandaag een aluminium tank van een BMW K 75 ontdaan van een paar deukjes en van de lak.
Wat was die lak keihard :(. Heb speciale afbijt en had hem al tot de grondverf kaal geschuurd maar nog zeer moeilijk eraf te krijgen. Maar is gelukt :Y .

full


Toen moest de tank nog gepolijst worden, maar wat is dat aluminium hard zeg :( :( .
Was gewoon lastig te polijsten maar is ook weer gelukt :Y

full


full


Van de week maar weer verder met de aluminium tank voor de Moto Guzzi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan