Het VTR SP 1 & 2 topic, 26th edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Handig setje voor als de vrouw de make-up wil bijwerken onderweg :P
 
Heeft er iemand een zitje van een sp2 over?

(Indien sp1 hetzelfde is dan die eventueel).

Mag in gare toestand zijn, het gaat me specifiek om het bevestigingsplastic aan de onderkant...

Graag pb-tje. Thanks!
 
Ik dacht vanmorgen: ff de nieuwe shocktube van R&G om m'n schokbreker doen. Zoals de omschrijving: "Without removing the shock !" Yeah, right... -O-
Wat een gehannes. Bovenaan zit ie zo goed als tegen de uitlaatbocht aan, lijkt me sterk dat ie dat een seizoen volhoudt, en onder schuurt ie tegen de achterbrug. Bovendien kwam ik er achter dat, toen ie eindelijk een BEETJE zat, de onderste tie wrap doormidden was zodat ik 'm boven weer doormidden moest knippen want daar had ik 'm al aangetrokken.
Helemaal klaar met die *#sok, Goedhart krijgt 'm terug.
Iemand betere ervaringen met zo'n sok i.c.m. de SP1 ?
full
 
wat is het nut van zo een sok?...
het aangezicht van een gemiddelde shock met gekleurde veer lijkt mij toch een hoger bling gehalte te hebben dan een sok.....
 
Ik snap het nut ook niet helemaal (niet op een SS in ieder geval) :/ ... Waarom niet gewoon een mooi klein spatbordje (Tyga bijvoorbeeld) die de achtershok van steenslag etc beschermd? Als dat je intentie is geweest natuurlijk ;)
 
Ik snap het nut ook niet helemaal (niet op een SS in ieder geval) :/ ... Waarom niet gewoon een mooi klein spatbordje (Tyga bijvoorbeeld) die de achtershok van steenslag etc beschermd? Als dat je intentie is geweest natuurlijk ;)
Hmmm, spatbordje ? 'k Ga ff zoeken.
 
Na meer dan 3 jaar stil te hebben gestaan, is de motor zaterdagavond weer tot leven gekomen :)
Dat duurde wel even voordat hij een teken van leven gaf. Uiteraard hebben we de accu leeggetrokken, maar dankzij een paar startkabels kon het verhaal voortgezet worden. We gaven de moed al bijna op, maar toen maakt hij ineens een slag en daarna pakt hij hem zonder problemen op.

Geen foutmeldingen op het dashboard, geen lekkages onder de fiets en bij 100 graden sloeg de ventilator netjes aan. Nu even wachten op de bak van SPietje, en dan kan ik de achterkant netjes voor elkaar maken en hem verder afbouwen.
 
Hmmm, spatbordje ? 'k Ga ff zoeken.

Je hebt best subtiele exemplaren (heeft mijn voorkeur boven een lompe unit).
Daarnaast is je achterbrug beter beschermd tegen steenslag/vuil van de band.
Die zag ik bij mij langzaam achteruit gaan B|
 
Eentje van Tyga (foto van internet afgehaald):

33557d1342758612-tyga-rear-hugger-190-55-17-2012-07-20-225-640x359-.jpg


Niet te opvallend en doet z'n werk perfect!
 
Laatst bewerkt:
Dr zit zo'n Ohlins shock op mn cbr. Voelt vooral veel rustiger en soepeler dan de vrij harde sp2 shock. Daar zit gewoon minder gevoel in. Zelfs na revisiebeurtje. Wat toch ook al een forse verbetering was.

Maar of ik dr 800 euro voor zou neerleggen. Nee denk het niet...
 
Ik dacht vanmorgen: ff de nieuwe shocktube van R&G om m'n schokbreker doen. Zoals de omschrijving: "Without removing the shock !" Yeah, right... -O-
Wat een gehannes. Bovenaan zit ie zo goed als tegen de uitlaatbocht aan, lijkt me sterk dat ie dat een seizoen volhoudt, en onder schuurt ie tegen de achterbrug. Bovendien kwam ik er achter dat, toen ie eindelijk een BEETJE zat, de onderste tie wrap doormidden was zodat ik 'm boven weer doormidden moest knippen want daar had ik 'm al aangetrokken.
Helemaal klaar met die *#sok, Goedhart krijgt 'm terug.
Iemand betere ervaringen met zo'n sok i.c.m. de SP1 ?
[afbeelding]
Dat is wel zout zeg, op de foto's ziet het er allemaal naar uit dat het mooi strak om de achterschok heen zit :/
 
Zat op ebay te zoeken naar een carbon koppelingsdeksel cover. Kan ik 'm nergens meer vinden, had alleen de verlopen advertentie nog in mijn favorieten. Zie ik dat de adverteerder ook een site heeft www.carboni.de
Ga ik daarop kijken, is ie 10,- goedkoper als op ebay *D
Moet alleen ff wachten tot 12 december, dan zijn die gasten er weer. Ga maar gelijk kit erbij bestellen, heb ik iig het juiste bevestigingsmateriaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan