Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
LMD en bevallen?

Mijn antwoord was meer bedoeld als 19 april rijden tijdens de lmd. En dat het circuitrijden gast en zeker wel gaat bevallen. Dus niet per se in die combinatie :+

Maar ik begrijp dat lmd niks voor jou is? Denk zelf dat als je nog nooit circuit hebt gereden het best leuk is om een sessie te doen. Alleen is het soms best een "zooitje" qua rijden met allemaal "rossi's" :X

Maar eh, leuke caravan!
 
Mijn antwoord was meer bedoeld als 19 april rijden tijdens de lmd. En dat het circuitrijden gast en zeker wel gaat bevallen. Dus niet per se in die combinatie :+

Maar ik begrijp dat lmd niks voor jou is? Denk zelf dat als je nog nooit circuit hebt gereden het best leuk is om een sessie te doen. Alleen is het soms best een "zooitje" qua rijden met allemaal "rossi's" :X

Maar eh, leuke caravan!
Ben ooit mee geweest naar de LMD, toen wilde mijn vriendin voor het eerst circuitrijden uitproberen (jaar of 4 geleden denk ik).
Precies wat je zegt, allemaal Rossi's die voor het eerst het circuit op gingen en allemaal even onder de 2 minuten denken te kunnen rijden _O-
Ook zou er begeleiding zijn, maar dat was nergens te bekennen.

Mijn advies is om gewoon een dagje te boeken bij een goede organisatie, juíst als je de eerste keer het circuit op gaat. Maar zo te zien heeft hij dat ook gedaan dus :] :]
 
2015 begint goed: 19 april ga ik eens kijken of het circuitrijden me bevalt :] *O*
En nog iets wijzer geworden omtrent een verzekering?

Veel plezier, ik heb 8 jumi geboekt. Miscchien dat ik tzt nog wel een dagje boek. :]
 
En nog iets wijzer geworden omtrent een verzekering?

Veel plezier, ik heb 8 jumi geboekt. Miscchien dat ik tzt nog wel een dagje boek. :]

Ben gewoon gedekt met de normale verzekering. Had doorgegeven dat het een cursus op een circuit was waarbij er geen tijd werd opgenomen en geen competitie is. Zeiden tegen me zolang ik dan geen wedstrijdje ging doen, dit gewoon binnen de verzekering viel ;) *O*
 
Da's mooi, rij je toch wat prettiger je rondjes.
Succes en veel plezier!
 
Volgens mijn monteur wil olie verbruik ook wel komen als een motor langzaam is in gereden. ( of zoals bij mij, de vorige eigenaar heeft altijd rustig geredenen) daardoor krijg je kool aanslag in het blok waardoor alles niet meer goed afsluit. Als je hem daarna zwaar gaat belasten, gaat hij olie drinken. Daarom heb ik bij het olie verversen een bepaald goedje er door heen gekregen wat het blok schoon brand.....

daar zou ik heel voorzichtig mee zijn, dat spul wat ik ken mag je absoluut niet mee gaan rijden.

even goed navragen bij diegene die het erin gegooid heeft en /of de beschrijving op de fles goed lezen.
 
Ben gewoon gedekt met de normale verzekering. Had doorgegeven dat het een cursus op een circuit was waarbij er geen tijd werd opgenomen en geen competitie is. Zeiden tegen me zolang ik dan geen wedstrijdje ging doen, dit gewoon binnen de verzekering viel ;) *O*

Waar ben je ergens verzekerd? Wil ook ooit nog eens circuit rijden maar vind t idd wel fijn als je verzekerd bent.
 
daar zou ik heel voorzichtig mee zijn, dat spul wat ik ken mag je absoluut niet mee gaan rijden.

even goed navragen bij diegene die het erin gegooid heeft en /of de beschrijving op de fles goed lezen.

Dan is het het zelfde spul ;) je moet het alvorens het olie verversen door de oude olie gooien. Dan een kwartier stationair laten draaien, en je blok is weer schoon O-)
 
Dan is het het zelfde spul ;) je moet het alvorens het olie verversen door de oude olie gooien. Dan een kwartier stationair laten draaien, en je blok is weer schoon O-)

Ah, ok, forte zeker?
je had het zo opgeschreven dat het net lijkt alsof het na de wissel erbij gedaan is,
ik denk waarschuw je even voordat de boel stukloopt.
 
Ah, ok, forte zeker?
je had het zo opgeschreven dat het net lijkt alsof het na de wissel erbij gedaan is,
ik denk waarschuw je even voordat de boel stukloopt.
Nee heb WYNN’S, OIL SYSTEM CLEANER gebruikt. Bij het aftappen van de olie kwam der heel ellende uit :+ In iedergeval bedankt voor je reactie!
 
Gisteren mijn blade voorzien van een superpole... Wat een geluid *O+


10917197_727032424083770_8588776407731412111_o.jpg
 
Waar ben je ergens verzekerd? Wil ook ooit nog eens circuit rijden maar vind t idd wel fijn als je verzekerd bent.

Bij sommige verzekeringsmaatschappijen ben je gewoon verzekerd, MITS....

Ik ben bij Unive verzekerd en deze heeft oa als voorwaarde:

Artikel 2 Wanneer is schade niet verzekerd?

Schade is niet verzekerd als:
• uw motor niet aan de wet voldoet
• u met uw motor aan activiteiten meedoet waarbij snelheid belangrijk is. Zoals een race. U bent dan voor de hele activiteit niet verzekerd.

Als snelheid niet belangrijk is mag u wel meedoen aan:
- toertochten
- puzzelritten
- rijvaardigheidstrainingen


Misschien dat je achteraf wel discussie krijgt of je nou met een race bezig was of een rijvaardigheidstraining :+
 
Laatst bewerkt:
Mooie uitlaat!
Zat er eerst een standaart uitlaat onder?
Ik heb een OEM set en ik had ook een Twin Bros carbon.
Helaas lekte de carbon een beetje bij de flens, geluid was heel had maar niet mooi meer.

Dus een tijd met standaard gereden om te sparen voor de Superpole...
Ben echt blij!!!!


Maar ik ga hem inkorten.... Is net een cm of 6 te lang vind ik dus nog meer db's :')
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een OEM set en ik had ook een Twin Bros carbon.
Helaas lekte de carbon een beetje bij de flens, geluid was heel had maar niet mooi meer.

Dus een tijd met standaard gereden om te sparen voor de Superpole...
Ben echt blij!!!!


Maar ik ga hem inkorten.... Is net een cm of 6 te lang vind ik dus nog meer db's :')
Met een kortere uitlaat ziet het er ook mooier uit :Y daarom heb ik er ook een korte Bodis uitlaat op gezet :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een OEM set en ik had ook een Twin Bros carbon.
Helaas lekte de carbon een beetje bij de flens, geluid was heel had maar niet mooi meer.

Dus een tijd met standaard gereden om te sparen voor de Superpole...
Ben echt blij!!!!


Maar ik ga hem inkorten.... Is net een cm of 6 te lang vind ik dus nog meer db's :')
Is idd beter :Y
 
Gisteren mijn blade voorzien van een superpole... Wat een geluid *O+


[afbeelding]



Ziet er netjes uit die superpole. idd even inkorten nu oogt het niet mooi.

Ik zie dat jij je duo-voetsteun heb verwijderd. Hoe heb jij nu het zwarte afdekkapje dat voor het hitteschild zit bevestigt? Ik had de steuntjes gister verwijderd maar het ophangpunt van het kapje zit aan de rechter duo-voetsteun. Heb ze maar terug gezet. :')
 
Ziet er netjes uit die superpole. idd even inkorten nu oogt het niet mooi.

Ik zie dat jij je duo-voetsteun heb verwijderd. Hoe heb jij nu het zwarte afdekkapje dat voor het hitteschild zit bevestigt? Ik had de steuntjes gister verwijderd maar het ophangpunt van het kapje zit aan de rechter duo-voetsteun. Heb ze maar terug gezet. :')
de 2 bouten van de voetsteunen heb ik zwart gespoten en teruggezet...
dan zie je echt niet dat ze niks vasthouden
 
Dat ene zwarte boutje boven lijkt nu mijn remvloeistof reservoir vast te houden ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Van die zwarte bouten had ik gezien ja. Alleen dat bedoelde ik niet. :)

Bedoelde de bout die in dit zwarte kapje zit.
2ronghl.jpg


Normaal zit dat kapje aan je voetsteun gemonteerd. Maar jij heb hem nu anders vast gezet?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan