Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, wat moet je nog zeggen over de laatste GP wedstrijden? De beelden liegen niet en laat ik het daar maar bij houden.
Vraag me wel af waar en hoe dit gaat eindigen....
Één ding is zeker, het komt de motor(GP)sport niet ten goede. :N

Niet? Juist wel!

Spanning, spektakel en drama, heerlijk toch! Goed voor de kijkcijfers ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat laatste Mac. ;)

Maar ziet er netjes uit, en 160 liter aan bagage dan kan er veul mee. Met 25 liter blijf ik 4 dagen tot een week weg, maar dan kun je ook niets te veel meenemen en regenpak is dan al bijna te veel. Langer dan gaat ie op de trailer mee. :X
Ghehehe, die goldwing word niks, krijg ik de hypotheek niet voor rond :+

Met de twee zadeltassen kan ik prima een weekje weg als we in een hotel verblijven. Moet mijn vrouw wel zelf tassen hebben om haar spullen mee te nemen. Maar om te kramperen is die extra ruimte toch wel handig, mijn vrouw heeft dan ook een tas van ongeveer negentig liter mee. Dat is zo'n speedpack met extra onder hangende tassen. Een tent, slaapzakken, luchtmatras, kookgerei, kleding (som de zooi maar op) neemt wel een hoop plek in beslag.

Wil ook nog wat kleine dingetjes aan de CBR doen, 12v aansluiting voor navi, de navi zelf nog, handvatverwarming, automatisch smeersysteem en wat ik verder nog zo verzin. Genoeg te knooien de komende tijd.
 
Mensen ik heb een vraa(gen). Als ik m'n motor op contact zet dan hoor je de relais tikken, zonder dat de knipperlichten aanstaan. Dit is me nog niet eerder opgevallen. Ook brand het remlicht stukken minder bij gebruik van de voorrem. Op de voetrem brand het achterlicht zoals het hoort en is duidelijk zichtbaar. Iemand enig idee? Ps(Ik heb niet met de verlichting zitten klooien) grt Chris
 
Mensen ik heb een vraa(gen). Als ik m'n motor op contact zet dan hoor je de relais tikken, zonder dat de knipperlichten aanstaan. Dit is me nog niet eerder opgevallen. Ook brand het remlicht stukken minder bij gebruik van de voorrem. Op de voetrem brand het achterlicht zoals het hoort en is duidelijk zichtbaar. Iemand enig idee? Ps(Ik heb niet met de verlichting zitten klooien) grt Chris

Kan van alles zijn:
- accu zwak
- massa probleem
- schakelaar voorremhandel gammel
- accupolen niet strak vast
- enz
 
We hebben de dynamo vervangen omdat deze stuk was. De accu is goed (Polen zitten goed vast)....het relais blijft constant tikken als de motor op contact staat. Misschien is het relais wel aan vervanging toe.
 
Ik zie nergens regelementen staan die je verbieden om als non-blade eigenaar of ex blade eigenaar een topic te openen die over dit type motorfiets gaat.

Je hebt er gewoon geen zin in :(
Ook goed.
Mocht je je eventueel willen verdiepen zal je zien dat ik het zeker al een keer of vijf/zes heb gedaan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan