Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
hopen dat die winter snel voorbij vliegt . B| dat we maar weer snel op de blade :]
het is hier rond deze periode ook maar stil.

Gisteren, 14* droog en nog een mooi rondje gemaakt door het Brabantse landschap :] ...

Was toch ff lekker en beter dan helemaal niet rijden en Blaadje meteen daarna een mooie poetsbeurt gegeven en in de warme garage naast de GSX-R van mijn vriendin gestald...

DSC04032.jpg


Zal nu echt wel het laatste ritje van dit jaar zijn geweest *D ...

Fijne dagen allemaal en op naar een knallend 2015!!!

Nelis ;) ...
 
Gisteren, 14* droog en nog een mooi rondje gemaakt door het Brabantse landschap :] ...

Was toch ff lekker en beter dan helemaal niet rijden en Blaadje meteen daarna een mooie poetsbeurt gegeven en in de warme garage naast de GSX-R van mijn vriendin gestald...

[afbeelding]

Zal nu echt wel het laatste ritje van dit jaar zijn geweest *D ...

Fijne dagen allemaal en op naar een knallend 2015!!!




Nelis ;) ...

man de mijne ligt al wel
een week of 6
in coma
allemaal fijne feestdagen *O*
 
Laatst bewerkt:
Weten jullie of je verzekerd bent als je niveau 1 cursus gaat doen via motorsportschool op circuit Zolder? Zit bij Interpolis
 
Weten jullie of je verzekerd bent als je niveau 1 cursus gaat doen via motorsportschool op circuit Zolder? Zit bij Interpolis
Durf het niet met zekerheid te zeggen Max maar volgens mij niet.
Wij hebben afgelopen jaar voor de eerste keer bij de volgende organisatie geboekt:
Trackdays 2018 op TT circuit Assen, Zandvoort, en Mettet - Motor
Hier kan je je motorfiets komend jaar verzekeren tijdens een circuitdag als je rijdt op niveau 1 of 2 (begeleid rijden)
Voor 2015 hebben wij inmiddels wederom met 6 personen bij hun geboekt omdat het dit jaar gewoon goed was en betaalbaar.
Kijk maar eens op hun site onder het kopje veelgestelde vragen, daar staat alles uitgelegd over verzekerd het circuit op.

Succes, Ron
 
Ik ben tegenwoordig ook de trotse eigenaar van een CBR1000RR! Het bouwjaar van de motor is 2012 en ik zal ermee deel gaan nemen aan het nieuwe Belgische/Nederlandse kampioenschap.
Even een fototje:
_01.jpg

Zijn er hier nog mensen geïnteresseerd in een Motoholders subframe? Inruil originele subframe bespreekbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan