Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om heel eerlijk te zijn heb ik er nog niet echt mee gereden. Wel een klein stukje, maar toen waren de tassen leeg. Ik merkte er toen eigenlijk geen verschil mee. Ben wel benieuwd hoe het voelt als ze gevuld zijn. Ik stel me zo voor dat het niet veel anders voelt dan wanneer er iemand achterop zit.
Ghehehe, dikke poser!

Die RacePack (ongeveer 30kg vol) die dus veel hoger zit dan deze zadeltassen, voelde ik alleen bij het induiken van een bocht. Zelf denk ik dus ook niet veel last te hebben van deze tassen.
Daarbij zat er bovenop de RacePack nog eens een extra rol van ongeveer 10kg.

Nu ik zo bezig ben krijg ik alweer zin in vakantie, terwijl ik na de vakantie nog geen dag gewerkt heb...
 
Er is een interview met Nicky opgedoken waar hij de aankondiging 📢 doet dat er in 2017 een nieuwe motor zal zijn :}

Het zou eens tijd worden na 9 jaar...

Heb ook zoiets van SW Motech en dit zit gewoon vastgebout op een zitje...

[afbeelding]

Sleuven voor spanbandjes zitten er in en alles blijft heel stabiel op de plaat liggen.

Nelis ;) ...

Heb ik ook gedaan, alleen dan met een goedkope tanktas en een 2e zitje :Y
 
Nicky interview
Dat werd tijd zeg...!

Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen of ik begin volgend jaar ga inruilen of wacht op die nieuwe... (en met inruilen bedoel ik inruilen richting compleet iets anders (Duc...))

Balen is wel dat ik van de week een 10cm lange spijker uit mijn achterband heb verwijderd... Daar moet dus een nieuwe achterband op, want met zo'n prop blijf ik niet rijden...
 
Ron kan het zijn dat ik jou einde van de ochtend zag rijden tussen Son en Sint Oedenrode op de snelweg?
Of rijd je niet gezien de schade die je hebt..?
 
Ron kan het zijn dat ik jou einde van de ochtend zag rijden tussen Son en Sint Oedenrode op de snelweg?
Of rijd je niet gezien de schade die je hebt..?
Zou willen dat ik het was geweest Joost.
Heb "huisarrest" omdat mijn vriendin donderdag door haar rug gegaan is en aangezien hier nog een klein dametje van 6 jaar rond springt kon ik ff niet weg.
Net nog naar de huisartsenpost geweest en mevrouw zit nu aan de morfine tabletjes.........en die werken!!
Als morgen het weer redelijk is ga ik nog even een rondje maken op moeders Triumph.
(ik rij overigens gewoon nog met mijn Blade hoor, beetje optische schade rijdt ie niet slechter door)
 
Zou willen dat ik het was geweest Joost.
Heb "huisarrest" omdat mijn vriendin donderdag door haar rug gegaan is en aangezien hier nog een klein dametje van 6 jaar rond springt kon ik ff niet weg.
Net nog naar de huisartsenpost geweest en mevrouw zit nu aan de morfine tabletjes.........en die werken!!
Als morgen het weer redelijk is ga ik nog even een rondje maken op moeders Triumph.
(ik rij overigens gewoon nog met mijn Blade hoor, beetje optische schade rijdt ie niet slechter door)
Sterke voor je vriendin :/
Zo'n 675 rijdt ook wel lekker denk ik?
 
Bedankt Joost.👍
Kan niet anders zeggen dat het eigenlijk wel heel lekker rijdt en klinkt zo'n 3 cylinder met arrow demper.
Zeker qua beleving heeft het een stuk meer dan mijn fireblade.
Enige is dat de Triumph nogal gevoelig is voor wind, maar da's dan ook het enige wat ik zo bedenken kan.
Plaatje van vandaag:
20151101_114417_zpsklkw6je7.jpg
 
Ok een skonne brommert @Ron!!!

a.s. Woensdag nog een keer de Eifel in, denk de laatste voor dit seizoen :] ...

Mocht je zin en tijd hebben dan laat maar weten, meer zielen meer vreugde *D ...

Nelis ;) ...
 
Bij deze wens ik je vast veel plezier!
Zin heb ik altijd Marco, tijd wordt een probleem.....
 
Bedankt Joost.👍
Kan niet anders zeggen dat het eigenlijk wel heel lekker rijdt en klinkt zo'n 3 cylinder met arrow demper.
Zeker qua beleving heeft het een stuk meer dan mijn fireblade.
Enige is dat de Triumph nogal gevoelig is voor wind, maar da's dan ook het enige wat ik zo bedenken kan.
Plaatje van vandaag:
[afbeelding]
Ook mooi!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan