Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Welkom, voelt het niet aan als een enorme downgrade als je van een S1000RR komt? Dat is soort van de droom motor voor sommige regulars in dit topic. Balen dat je zo snel onderuit bent gegaan met de CBR, goede banden helpen inderdaad, die S20evos zullen vast meer vertrouwen geven. Wat is wereldje toch weer klein he :P, de kappenset komt mij inderdaad bekend voor, ben eigenlijk benieuwd wat de persoon waarvan je de set hebt overgenomen heeft gedaan met zijn motor?

Wil je trouwens ook in de TS met je foto's?

He Cyntax...Daar issie al.

Mijn profielnaam heeft te maken met mijn oude baan, ik heb namelijk 3.5 jaar bij een Exclusief BMW motorrad dealer gewerkt en de introductie gedaan van deze motor.

Nooit een nieuw profiel aangemaakt omdat veel mensen me dus als S1000RR kennen.
Ook van mij is dit een droom maar niet te betalen op dit moment.
Dat is nog eens een motor joh :] gelukkig heb ik daar de kilometertjes ook mee kunnen maken en ook daarmee het circuit op geweest... I love it. *O*

Hoe is het met jou frame op wielen, ik ga er eigenlijk vanuit dat alles weg is uit je achtertuin?!

Ik wil wel in de TS.
 
He Cyntax...Daar issie al.

Mijn profielnaam heeft te maken met mijn oude baan, ik heb namelijk 3.5 jaar bij een Exclusief BMW motorrad dealer gewerkt en de introductie gedaan van deze motor.

Nooit een nieuw profiel aangemaakt omdat veel mensen me dus als S1000RR kennen.
Ook van mij is dit een droom maar niet te betalen op dit moment.
Dat is nog eens een motor joh :] gelukkig heb ik daar de kilometertjes ook mee kunnen maken en ook daarmee het circuit op geweest... I love it. *O*

Hoe is het met jou frame op wielen, ik ga er eigenlijk vanuit dat alles weg is uit je achtertuin?!

Ik wil wel in de TS.

Ahh vandaar, dat verklaard een hoop, ik ben jaloers :P.
Alle grote onderdelen zijn verkocht op de vorken en wielen na, die staan nu allemaal in de garage te wachten op een nieuwe eigenaar. Mijn MF advertentie hou ik goed up to date dus daar kan je ook zien wat er nog allemaal over is.

Heb je toegevoegd aan de TS :).
 
Laatst bewerkt:
Ahh vandaar, dat verklaard een hoop, ik ben jaloers :P.
Alle grote onderdelen zijn verkocht op de vorken en wielen na, die staan nu allemaal in de garage te wachten op een nieuwe eigenaar. Mijn MF advertentie hou ik goed up to date dus daar kan je ook zien wat er nog allemaal over is.

Heb je toegevoegd aan de TS :).
Hallo Cyntax, die profielfoto komt me bekend voor _O-
 
Our business is life itself ;)
De remschakelset is nu zwart :Y
full

full
 
He Cyntax...Daar issie al.

Mijn profielnaam heeft te maken met mijn oude baan, ik heb namelijk 3.5 jaar bij een Exclusief BMW motorrad dealer gewerkt en de introductie gedaan van deze motor.

Nooit een nieuw profiel aangemaakt omdat veel mensen me dus als S1000RR kennen.
Ook van mij is dit een droom maar niet te betalen op dit moment.
Dat is nog eens een motor joh :] gelukkig heb ik daar de kilometertjes ook mee kunnen maken en ook daarmee het circuit op geweest... I love it. *O*

Hoe is het met jou frame op wielen, ik ga er eigenlijk vanuit dat alles weg is uit je achtertuin?!

Ik wil wel in de TS.

Ten Kate heeft nog een HP4'tje staan ;)
En een mooie cbr 1000 rr (hanspree 2004)

verder geen aandelen ofzo, :+
 
full

full

Zal me ook maar eens voorstellen. Ik ben Alex en sinds een maand of 2 in het bezit van een 600rr uit 2009. Jaar of 5 geleden flink ongeluk gehad met de duc van een van mijn beste maatjes. Op een dijk tussen Zwolle en Deventer door een auto die mij tegemoet kwam van de dijk afgedwongen. Auto zat compleet op mijn baan in de buitenbocht en het was kiezen of auto raken of uitwijken en hopen op het beste. Uiteindelijk onder aan de dijk beland met gebroken polsen en handen. En een dikke rekening omdat meneer besloot om door te rijden en ik geen getuigen had. Begon nu toch weer te kriebelen dus eerst een ktm 450exc gekocht. Maar dat was hem toch niet ookal heeft die bike een enorm fun gehalte.
KTM de deur weer uit en nu deze mooie Cbr gekocht. Nog geen dag spijt van gehad.
Zit een Leo sbk onder met een heerlijk geluidje al zeg ik het zelf. Verder wil ik nog nieuwe knippers en kentekenplaathouder plus verlichting.
 
K
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal me ook maar eens voorstellen. Ik ben Alex en sinds een maand of 2 in het bezit van een 600rr uit 2009. Jaar of 5 geleden flink ongeluk gehad met de duc van een van mijn beste maatjes. Op een dijk tussen Zwolle en Deventer door een auto die mij tegemoet kwam van de dijk afgedwongen. Auto zat compleet op mijn baan in de buitenbocht en het was kiezen of auto raken of uitwijken en hopen op het beste. Uiteindelijk onder aan de dijk beland met gebroken polsen en handen. En een dikke rekening omdat meneer besloot om door te rijden en ik geen getuigen had. Begon nu toch weer te kriebelen dus eerst een ktm 450exc gekocht. Maar dat was hem toch niet ookal heeft die bike een enorm fun gehalte.
KTM de deur weer uit en nu deze mooie Cbr gekocht. Nog geen dag spijt van gehad.
Zit een Leo sbk onder met een heerlijk geluidje al zeg ik het zelf. Verder wil ik nog nieuwe knippers en kentekenplaathouder plus verlichting.
Welkom hier :W
Mooie motor :Y
 
Een korte toelichting: paar dagen geleden een nieuwe account gemaakt (gokhan) om weer op motor-forum te komen. Ik wist niet wat mijn gebruikersnaam was en had ook een emailadres die ik niet meer gebruikte.

Blijkbaar mag je geen 2e account aanmaken, dus was even geblokkeerd..

Inmiddels terug met mijn oude account!

Cyntax ik zal jou even een pb sturen mbt de onderdelen.

ps. dit verklaard een hoop:
Welkom Goks. Je laatste bezoek was op zondag 06 mei 2012 17:27.
 
Een korte toelichting: paar dagen geleden een nieuwe account gemaakt (gokhan) om weer op motor-forum te komen. Ik wist niet wat mijn gebruikersnaam was en had ook een emailadres die ik niet meer gebruikte.

Blijkbaar mag je geen 2e account aanmaken, dus was even geblokkeerd..

Inmiddels terug met mijn oude account!

Cyntax ik zal jou even een pb sturen mbt de onderdelen.

ps. dit verklaard een hoop:
Welkom Goks. Je laatste bezoek was op zondag 06 mei 2012 17:27.


poging 2 :D :P
 
Ten Kate heeft nog een HP4'tje staan ;)
En een mooie cbr 1000 rr (hanspree 2004)

verder geen aandelen ofzo, :+

Die 2004 Hannspree heb ik vandaag gezien,dikke fiets is dat. :} :} :}
Dikke prijs ook,iets van €13000,- :o
Krijg je wel iets van 225pk en heel veel andere lekkere dingen voor terug. 8-)
 
Heb jij die motor toevallig bij Doornekamp in Hoevelaken gekocht?

Nee heb hem gekocht bij een particulier in Raalte.


Iemand nog tips voor mooie oplossingen voor de kentekenplaathouder/verlichting? Klopt het dat als je verlichting naar onder de buddy verplaatst je onder ergen een stuk moet uitzagen? Zoiets zag ik op YouTube. Ziet er wel strak uit maar vind het wel fijn idee dat motor weer origineel gemaakt kan worden.
full
 
Nee heb hem gekocht bij een particulier in Raalte.


Iemand nog tips voor mooie oplossingen voor de kentekenplaathouder/verlichting? Klopt het dat als je verlichting naar onder de buddy verplaatst je onder ergen een stuk moet uitzagen? Zoiets zag ik op YouTube. Ziet er wel strak uit maar vind het wel fijn idee dat motor weer origineel gemaakt kan worden. [afbeelding]
Ik heb het zo gehad met de orginele ktph die ik afgezaagd heb :Y
full

full

full

Met een MICRON UITLAAT :) wat er nu niet meer op zit
 
uitlaten[passen ook niet ,daar zit ook verschil in.
quote]oliekan schreef op 17 juni 2015 @ 20:46:
heren,
Ik heb een probleem...

ik heb een mooie wp schokbreker gekocht. de shock is voor een 2003-2004 model, maar zou tevens voor een 2005-2006 model moeten zijn...

Volgens mij klopt daar geen reet van '(

[~[url="http://i172.photobucket.com/albums/w24/maartenpaardekooper/20150617_200128_zpsekpe2did.jpg"]afbeelding~][/URL]
zie foto. ik krijg met geen mogelijkheid de schokbreker erin.
[~[url="http://i172.photobucket.com/albums/w24/maartenpaardekooper/20150617_200155_zpsn4tlatf7.jpg"]afbeelding~][/URL]
De lengte en bevestigingsogen komen mooi overeen, alleen zit er een 'buisje' (voorveerspanner volgens mij) wat dus in de weg zit.
Het enige wat ik nog kan bedenken is om de achterbrug eruit te halen en dat te proberen. :(

iemand ideeën?
of past deze gewoon echt niet (waar ik steeds meer het vermoeden van krijg)~[/quote]
 
Mannen,

Ook ik zal me dan even voorstellen.

ik ben Guido en kom uit Tilburg en net 30 geworden.

Rijdt nu een paar weken op de 600RR en het bevalt prima.

Ik kom van 1000cc's af dus wel ff wennen maar oke, de motor is wel fijn.

Na 100 km :Y rijervaring ben ik ermee naar Assen gegaan...enige ervaring heb ik wel en dan toch met de 600RR onderuit gaan -O-
Ik had er niet echt de beste banden opliggen (smartroad van dunlop) en natuurlijk weer veel te fanatiek aan het gas.
Dus dit weekend de S20evo's eronder...dat scheelt een hoop :]

Nu heb ik een zeer mooie kappenset weten te bemachtigen via marktplaats...blijkt dit de oude kappenset van het opperhoofd hier te zijn _O-

ik zal 2 foto's toevoegen maar vanaf nu lees ik mee.

Greetz Guido

Ohja nog iets, ik heb hier nog wat kappen liggen van mijn "oude" kleurstelling. heeft iemand nog iets nodig, bericht me even want het ligt in de weg. alles staat op Marktplaats en de advertentie(s) zijn up to date.

http://link.marktplaats.nl/m940316822



[afbeelding]
[afbeelding]


:W
S20 evo's zijn super :Y

Mocht je een keer mee willen touren in Tilburg stuur maar een pb ;)
Toevallig gisteren naar Chromeburner geweest?
 
@wings: nee ik niet want ik zit nu lekker in Spanje....in de zon.
vrienden van mij waren er wel..

Ik zal je een keer berichten als ik ga rijden. Nu nog genieten van mijn vakantie.
hier al wat mooie wegen gereden (wel met de auto)

Greetz Guido
 
Ik heb vandaag mijn standaard demper gemonteerd ivm met mijn eerste circuitdag. Echter hangt er een door de vorige eigenaar zelf gefrabiceerde kentekenplaathouder onder. Een soort leidingklem met twee bevestigings dingetjes er aan gepopnageld zodat je de kentekenplaat er tegenaan kan schroeven.

Heel mooi en keurig was het niet dat het ding precies om die ronde Leo Vince past en natuurlijk niet om die brede standaard uitlaat.

Kom ik achter terwijl de Leo er al onder vandaag is natuurlijk en ik had geen zin om het terug te monteren. Ik moet immers of met de standaard demper gaan rijden of een Leo db killer kopen want de db killer die ik nu heb dempt wel maar voor mijn gevoel niet genoeg en ik wil geen risico nemen.

Snelste oplossing is dus ff langs de bouwmarkt ofzo maar dan. Slangenklem of leidingklem zoals ik nu heb werkt prima maar ik kan zelf nooit van die bevestigingspunten er op maken zoals bij die ik nu al heb.

Geen idee.

Een originele houder scoren zou nog kunnen of gewoon als de wiedeweerga een Leo vinve db killer kopen. -O-

Hoop eigenlijk zelf wat te kunnen maken en tzt als het wat beter uitkomt een originele LeoVince db killer halen.

Iemand een idee of een tip?

Kan nu ook niet weg met die *(@Y(*@^*(!^( motor want er zit geen kenteken op. :(

Kan soms zo de tyfus in dat apparaat hebben. Met werkzaamheden gaat het bij mij ook nooit zoals het in mijn gedachten van te voren is bedacht. BLEH! :( :( :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan