Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Cyntax

Die hard MF'er
12 jan 2014
643
0
#1
Het Honda CBR 600RR topic
- sinds dinsdag 3 mei 2005 -​


Weersvoorspelling:
[img width="270px"]http://cdn.knmi.nl/knmi/map/current/weather/forecast/kaart_verwachtingen_Morgen_nacht.gif[/img]​



Het Honda CBR 600RR topic deel 01 - 147 dagen - BRAMCBR600
Het Honda CBR 600RR topic deel 02 - 037 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 03 - 032 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 04 - 024 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 05 - 016 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 06 - 024 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 07 - 027 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 08 - 024 dagen - WollieWonka
Het Honda CBR 600RR topic deel 09 - 027 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 10 - 016 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 11 - 030 dagen - CBR600RR Tim
Het Honda CBR 600RR topic deel 12 - 020 dagen - CBR600RR Tim
Het Honda CBR 600RR topic deel 13 - 017 dagen - [email protected]
Het Honda CBR 600RR topic deel 14 - 019 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 15 - 019 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 16 - 028 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 17 - 012 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 18 - 012 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 19 - 011 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 20 - 013 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 21 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 22 - 013 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 23 - 017 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 24 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 25 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 26 - 013 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 27 - 012 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 28 - 013 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 29 - 007 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 30 - 009 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 31 - 009 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 32 - 012 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 33 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 34 - 014 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 35 - 014 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 36 - 013 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 37 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 38 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 39 - 021 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 40 - 013 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 41 - 013 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 42 - 018 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 43 - 021 dagen - WollieWonka
Het Honda CBR 600RR topic deel 44 - 018 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 45 - 020 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 46 - 025 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 47 - 026 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 48 - 028 dagen - Steady
Het Honda CBR 600RR topic deel 49 - 033 dagen - Steady
Het Honda CBR 600RR topic deel 50 - 026 dagen - Steady
Het Honda CBR 600RR topic deel 51 - 025 dagen - Steady
Het Honda CBR 600RR topic deel 52 - 023 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 53 - 031 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 54 - 044 dagen - DeRRis
Het Honda CBR 600RR topic deel 55 - 056 dagen - Bono©
Het Honda CBR 600RR topic deel 56 - 070 dagen - Soup
Het Honda CBR 600RR topic deel 57 - 058 dagen - Soup
Het Honda CBR 600RR topic deel 58 - 045 dagen - Soup
Het Honda CBR 600RR topic deel 59 - 059 dagen - Soup
Het Honda CBR 600RR topic deel 60 - 095 dagen - Kea
Het Honda CBR 600RR topic deel 61 - 176 dagen - Derris
Het Honda CBR 600RR topic deel 62 - 108 dagen - MST
Het Honda CBR 600RR topic deel 63 - 167 dagen - North-sider
Het Honda CBR 600RR topic deel 64 - 143 dagen - Supreme bad boy
Het Honda CBR 600RR topic deel 65 - 083 dagen - Supreme bad boy
Het Honda CBR 600RR topic deel 66 - 051 dagen - Petje46
Het Honda CBR 600RR topic deel 67 - - Atredz
Het Honda CBR 600RR topic deel 68 - - Supreme bad boy
Het Honda CBR 600RR topic deel 69 - - Supreme bad boy
Het Honda CBR 600RR topic deel 70 - - Rabasa
Het Honda CBR 600RR topic deel 71 - - Rabasa
Het Honda CBR 600RR topic deel 72 - - Rabasa
Het Honda CBR 600RR topic deel 73 - - Rabasa
Het Honda CBR 600RR topic deel 74 - - BaRRt
Het Honda CBR 600RR topic deel 75 - - HJM600RR​


Honda 600RR en Fireblade voorjaarsmeeting 2015
Honda 600RR en Fireblade najaarsmeeting 2014
[img width="400px"]http://i.imgur.com/1C06bTl.jpg[/img]
Maak gebruik van de oude topics om meetings in het verleden op te zoeken.






Nog niets gepland.



2003-2004 PC37
cylinder inhoud: 599cc
boring x slag: 67.0 mm × 42.5 mm
vermogen: 100.4–105.6 HP @ 13,250 RPM
koppel: 60.7–65.2 N·m @ 10,750 RPM
gewicht (droog): 170 kg
gewicht (nat): 202 kg

2005-2006 PC37
cylinder inhoud: 599cc
boring x slag: 67.0 mm × 42.5 mm
vermogen: 100.4–105.6 HP @ 13,250 RPM
koppel: 60.7–65.2 N·m @ 10,750 RPM
gewicht (droog): 164 kg
gewicht (nat): 195 kg

2007-2008 PC40
cylinder inhoud: 599cc
boring x slag: 67.0 mm × 42.5 mm
vermogen: 118.1 BHP @ 13,500 RPM
koppel: 66 N·m @ 11,250 RPM
gewicht (droog): 156 kg
gewicht (nat): 187 kg

2009-2012 PC40
cylinder inhoud: 599cc
boring x slag: 67.0 mm × 42.5 mm
vermogen: 107 BHP @ 13,250 RPM
koppel: 61 N·m @ 11,250 RPM
gewicht (droog): 175 kg
gewicht (nat): 194 kg

2013-2015 PC40
cylinder inhoud: 599cc
boring x slag: 67 x 43 mm
vermogen: 118 HP @ 13,500 RPM
koppel: 66 N·m @ 11,250 RPM
gewicht (droog): 154 kg
gewicht (nat): 185 kg


PC40

HJM600RR
"De goodie freak"
[img width="300px"]https://www.motor-forum.nl/media/1215950/full[/img][img width="300px"]https://www.motor-forum.nl/media/1215945/full[/img]

jamiroquai1
"Marchesini, carbon & SBK stuur leukigheid"
[img width="300px"]https://www.motor-forum.nl/media/1226842/full[/img][img width="300px"]https://www.motor-forum.nl/media/1160741/full[/img]

TonyM
"nr 83"


Digger
"nr 70"
[img width="300px"]https://www.motor-forum.nl/media/1056365/full[/img][img width="300px"]https://www.motor-forum.nl/media/1056366/full[/img]

✝ '26-08-2015' ✝ hoffer
"IRRC ssp#26 / nr 3"


Bram0487
""




PC37

enzo1291
""


fluxburn3r
"rode remhendels | stuureindes | bobbins | dubble bubble ruitje | rode rimstriping | bos demper | wilbers achtervering"
[img width="200px"]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/t31.0-8/s960x960/10495312_845014395586475_3243776707714336382_o.jpg[/img]

Cyntax
"Blijft een PC37 liefhebber"






De FIM heeft bekend gemaakt dat de CBR600RR motorblok, die sinds het begin al wordt gebruikt in de Moto2 fietsen, aan het einde van hun levensduur zijn. De motorblokken zijn vrijwel onveranderd gebleven sinds de introductie in 2010. Daarnaast zou Honda niet kunnen garanderen dat er genoeg reserve onderdelen beschikbaar zal zijn na de huidige contractduur tussen Honda en Dorna die na het seizoen in 2018 verloopt. De volledige productiecapaciteit van reserve onderdelen wordt waarschijnlijk dan volledig voor de commerciële markt gebruikt. Dit doen ze om genoeg reserve onderdelen te hebben voor de PC40 in de komende jaren.

De kans is daarom groot dat er een compleet nieuwe fiets wordt geïntroduceerd voor 2018 die de CBR600RR naam draagt maar met wel een nieuwe type nummer. Of Honda stopt net als Triumph met de productie van middenklasse sport motorfietsen door de tegenvallende verkoopcijfers, die mogelijkheid bestaat ook.



Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade of letsel aan motorfietsen of personen door het verkeerd opvolgen van How to's of de montage van accessoires die niet geschikt zijn voor het type motorfiets lol..... Taal- en stijlfouten graag doorgeven via DM.
 
Laatst bewerkt:

oliekan

Die hard MF'er
13 jan 2014
708
0
35
#10
ik lees tegenwoordig ook mee, zit alleen veel in de schuur aan de motor te knutselen. Zodra mijn motor klaar is ben ik wat meer hier te vinden ;) (waarschijnlijk met vragen) en zorg ik voor een foto.
 

Mit46

MF veteraan
Donateur
12 mei 2008
9.747
34
#15
:WAlle onderdelen al gemonteerd? :)
De stuurdemper wel.
De andere nog niet. De leidingen zal binnenkort ook wel maar de PC3 nog niet.

Deze wil ik zelf afstellen en moet daarvoor nog een wideband controller kopen maar dat zit er op korte termijn niet meer in. Daar wacht ik nog ff mee. Ik wil niet met een andere map rijden zonder dat ik het kan nameten en ik wil hem niet wegbrengen om af te laten stellen want het lijkt mij een leuke bezigheid :)

Iets voor volgende zomer. Deze staat in het teken van het circuit op. Volgende zomer is dat gewoon een normale zaak ( :+ ) en dan kunnen we ons bezig houden met afstellen :)
 
Laatst bewerkt:

Mit46

MF veteraan
Donateur
12 mei 2008
9.747
34
#17
Achterwiel :)

Anders heb ik iets van 80 pk op het achterwiel en dat betwijfel ik ten zeerste :')

Die 2007 en 2013 modellen hebben overigens wel veel pk's. Dat is bijna net zo veel als een GSXR 750
 
Laatst bewerkt:

Cyntax

Die hard MF'er
12 jan 2014
643
0
#18
Achterwiel :)

Anders heb ik iets van 80 pk op het achterwiel en dat betwijfel ik ten zeerste :')

Die 2007 en 2013 modellen hebben overigens wel veel pk's. Dat is bijna net zo veel als een GSXR 750
:^ De Amerikaanse CBR600RR PC40 uit de jaren 2009-2012 hadden wel relatief echt weinig pk op het achterwiel als het goed is door de milieu restricties. Hier hebben we overigens geen last van gehad in Europa, hier zijn de 2007-2012 motorblokken en ECU's gewoon hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:

Mit46

MF veteraan
Donateur
12 mei 2008
9.747
34
#19
Dat hebben Amerikanen wel vaker. Je hebt bijvoorbeeld ook speciale Power Commander varianten (EX ofzo?!) speciaal voor staten waar die restricties gelden. Kan je pas afstellen vanaf 6000 rpm ofzo en daaronder niet.

En dan rijdt de buurman vervolgens met z'n V8 draaikolk-in-zijn-tank 4x4 gevaarte de straat uit. -O- _O-

Apart volk
 
Laatst bewerkt:

HJM600RR

MF veteraan
9 okt 2005
21.550
0
#20
Dat hebben Amerikanen wel vaker. Je hebt bijvoorbeeld ook speciale Power Commander varianten (EX ofzo?!) speciaal voor staten waar die restricties gelden. Kan je pas afstellen vanaf 6000 rpm ofzo en daaronder niet.

En dan rijdt de buurman vervolgens met z'n V8 draaikolk-in-zijn-tank 4x4 gevaarte de straat uit. -O- _O-

Apart volk
zijn meer landen die zo'n achterlijk regels hebben ;) |( |( |(



de meest kopen een europese 2007 ecu of fgk/z bomb module


:P
 

HJM600RR

MF veteraan
9 okt 2005
21.550
0
#21
:^ De Amerikaanse CBR600RR PC40 uit de jaren 2009-2012 hadden wel relatief echt weinig pk op het achterwiel als het goed is door de milieu restricties. Hier hebben we overigens geen last van gehad in Europa, hier zijn de 2007-2012 motorblokken en ECU's gewoon hetzelfde.


frankrijk
is ook alles '' begrenst ''
 
Laatst bewerkt:

TonyM

MF veteraan
31 okt 2004
2.536
0
34
Amsterdam
#23
Present!

paar weken geleden had ik die van mij op de bank en kwam ik op 118 pk's uit (op het achterwiel), vind ik best wel ok, voor een standard blok uit 2007 :).

pica voor in de op: