Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is de bevestiging niet anders dan? Jij hebt toch ook een sp2 achterbrug.

Jij hebt ook verhoogde clip-ons, weet niet of ik het al eens gevraagd had, maar had je daarvoor ook een langere gaskabel/koppelingsleiding voor nodig? En had je nou voor de vloeistofpotjes ook die kleine buisjes of heb je gewoon kleine potjes? (Had daar ff goed naar moeten kijken toen ik je sp heb staan bewonderen |( )
Deze link even bekijken. Is mooi opgelost.
https://www.facebook.com/HondaSP1/p...0.1438025182./718941131458980/?type=3&theater
Is een rete strakke sp
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dat gewoon hetzelfde,weet niet meer of ik de shock nou eerder had of tegelijk met de achterbrug....

Deze clip-ons heb ik,zijn ook niet onwijs hoog hoor,net lekker! Staat ook allemaal iets meer naar buiten,vind dat toch fijner rijden.
http://www.lsl-online.nl/contents/nl/p26081.html

Alles kon bij mij blijven zitten,gaat net,heb wel een kleiner potje voor de koppeling,en die van de voorrem iets naar binnen verplaatst,achter heb ik zo'n buisje.
Aha, thanx voor de info. Volgens mij heb ik net een hoger maatje clip-on liggen (maar kan ik ook wat lager monteren). Wil daar aankomend winterseizoen maar eens naar gaan kijken. Wilde sowieso een kleinere remvloeistofpot gaan regelen, net als die van de koppeling. Zal denk ik wel een stuk comfortabeler rijden. :]
 
Das alleen wel een heel andere kroonplaat,van een 954/929....wel netjes zo.
Alleen staan zijn clip-ons nu 20mm lager,niks voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt ook carbon dempers met een alu binnenmantel, heeft BOS geloof ik (had ie dempert op mijn blade iig wel).
 
ladys and gentlemen

ik stel voor alvast een mega vtr sp1/2 meeting te plannen!!
wie ziet dat zitten?
 
Laatst bewerkt:
Dat is 18 - 20 September.

Stel ik gratis overnachting beschikbaar bij mij, alleen voor Sp1/2 rijders natuurlijk.
Hawkins, indien interesse kunnen we een toertrip uitzetten. Even contacten indien interesse.
:]

Damn, dan ben ik net op vakantie, zonde...
 
Mag ik ff weten wat BSB is,
Ik ben nl niet zo vlot van begrip.
:-)
.

Errug hoog raceniveau. Die gasten kunnen zó meedoen in World Superbikes. Veel grote namen komen hier vandaan (Bayliss, Hodgson, Fogarty). Ellebogenwerk !!!

Kijk ff naar die laatste ronde...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan