VMAXlijst van het MF deel 5

Mach 4 de organisator van de clubrit op 18-06 in Winsum heeft mij gisteren laten weten dit wegens gezondheidsredenen niet waar te kunnen maken. We zijn dus naarstig op zoek naar iemand die op 18-06 een rit wil organiseren. Iets voor jou?
Ik zal je voorzien in alle benodigde informatie en bovendien ......, jij (en eventueel meerdere noordelingen) kunnen op die manier toch eens kennis maken met onze club zonder er 'ver' voor te hoeven te rijden. We komen dan gewoon naar jullie toe O-)


Geldt ook een beetje voor mij` Hamkaas ..
zal niet gaan ..
 
Maar` misschien een andere Noorderling die zich opwerpt om dit een keer te organiseren .
Weet niet of hier nog zoveel Vmax boeren rondrijden in friesland .....
 
Dank voor het meedenken Mach 4.
Rit heeft inmiddels een andere organisator gekregen. Helaas, helaas niet iemand uit het mooie Noorden.
We gaan deze rit aftrappen vanaf de Dam in Amsterdam.

Schroom niet en schuif aan (bij deze of andere rit)
 
Het is wel geweldig weer om een stukje te rijden, gisteren mijn oldtimer uitgelaten, geen v-max, maar wel een dikke V4

A3D6945A-0969-4615-8B2D-36187E52AF2B.jpg


hier staan nog 2 van de 3 maxen die ik heb gehad, de zwarte op de aanhanger heb ik jaren geleden verkocht aan Hessel, (Dinomax) hij rijd er nog steeds mee, en de motor is nog in top staat

Bikemaster zijn VF1100 Sabre
 
Weet iemand of Extreme Motorcycles in Schijndel nog bestaat? Website is onvindbaar.
 
En vandaag gebeld ,maar krijg voicemail eraan, terwijl open is tot 15.00 uur.
 
Ik kijk af en toe. Maar volgens mij zit iedereen nu op Feesboek. -O-

Wij zaten deze ochtend even op de Max :] (was een lekker temperatuurtje), vleesboek en al die onzin doe ik niet aan .. :r
enigste onzin waar ik aan mee doe is dit Motorforum . :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan