Bo Bendsneyder deel 2

Maar bijna 8 tienden van een seconde van de nr.1 maar Bo staat wel weer bij de laatsten . Je zou hem naar voren willen schreeuwen en een beetje meer pit toewensen.
Wat nou
Een beetje meer pit.
Heb je die jongen wel eens zien trainen en zo.
En hoe die tekeer gaat op een motor.
Zit echt wel pit in.
 
Tijdens de tweede vrije training vandaag hoorde ik de commentatoren van MotoGP.com zeggen dat Wayne Gardner zich in niet mis te verstane bewoordingen heeft uitgelaten over het Tech 3 Moto2 team. Volgens Wayne hoopt hij dat zoon Remy volgend jaar voor een ander en beter team rijdt, want die Mistral hoort in een museum thuis en zou Remy ook wel eens behoefte hebben aan een goede crew chief... Het wringt er dus van twee kanten.
 
Wat nou
Een beetje meer pit.
Heb je die jongen wel eens zien trainen en zo.
En hoe die tekeer gaat op een motor.
Zit echt wel pit in.
Ik heb dit seizoen al een paar keer gezien dat als hij in de training door een snellere rijder wordt ingehaald dat Bo niet aanhaakt maar afhaakt. Dat bedoel ik met een beetje meer pit. Ja ik heb hem ook een paar keer op de Junior track zien trainen, maar dat telt niet. Je moet het ook kunnen natuurlijk. En dat geldt ook voor de motor.
 
Laatst bewerkt:
Het wil gewoon niet lukken op deze motor met Bo.
Moet toch wel wat gebeuren anders eindigt Bo z'n Moto2 avontuur vrij snel. Vraag me af of hij door iemand vervangen gaat worden. Kansloos in de Moto3 en nu kansloos Moto2. Lijkt niet veel meer in te zitten.
 
Bwoah, 21e op 8-tiende van een seconde van de pole en direct achter zijn teammaat. Ik vind het wel meevallen. En ik denk dat de andere teams ook wel weten dat de Tech3 niet de beste machine van het veld is...

Niet zo doemdenken.
 
Bwoah, 21e op 8-tiende van een seconde van de pole en direct achter zijn teammaat. Ik vind het wel meevallen. En ik denk dat de andere teams ook wel weten dat de Tech3 niet de beste machine van het veld is...

Niet zo doemdenken.
Niet op ingaan, volgens mij is het gewoon een gefrustreerde Belg omdat Loi niet meer meedoet. Hij plaatste bovenstaande reactie enkele minuten na zijn reactie in het Livio Loi topic, dus gewoon niet happen. :)
 
Wayne Gardner is op Speedweek.de vrij kritisch op de Mistral 610 waar Remy en Bo op rijden. Hij beschrijft het als een museumstuk. De machine in onderhand 4 jaar oud en er zijn weinig updates. Zeker gezien het team volgend jaar op KTM rijdt.
Als je Bo op Assen heb zien rijden weet je dat het een echte topper is.
 
Het wil gewoon niet lukken op deze motor met Bo.
Moet toch wel wat gebeuren anders eindigt Bo z'n Moto2 avontuur vrij snel. Vraag me af of hij door iemand vervangen gaat worden. Kansloos in de Moto3 en nu kansloos Moto2. Lijkt niet veel meer in te zitten.

Gelukkig heb jij er echt verstand van.
 
Het blijft een dubbel verhaal: We willen allemaal dat Bo verder komt en hijzelf uiteraard het meest. De laatste seizoenen komt er niet uit wat ervan verwacht wordt. Is dat te wijten aan inzet, pit? Ik denk dat we die suggesties wel aan de kant kunnen schuiven als je ziet zoals al eerder iemand meldde, hoe hard die jongen ervoor traint. Voor diegenen die twijfelen, kijk eens naar zijn trainingsfilmpje. Is het dan te wijten aan skills enerzijds of de motor anderzijds? Laat de waarheid ergens in het midden liggen. Hij heeft vaker bewezen dat hij het echt wel kan. Tot 3 jaar geleden was zijn curve alleen maar omhoog. Maar laten we het positief proberen te blijven benaderen aub en hem naar die eerste felbegeerde puntjes schreeuwen: Go Bo, Gooooooo!
 
Wl0KAgW.jpg
 
Het zijn de alller kleine puntjes die het moeten doen, de tijden zijn zo close zelfs een koe begrijpt dit nog :+

Bo reed op Assen een goede race alleen die puntjes werden hem ontnomen,heel jammer. '(

Kijk die Fabio opeens zo maar uit het niets na een slechte periode barst van het talent en hoppa kans op een MotoGP zitje ,het kan raar lopen.
 
Laatst bewerkt:
Geeft deze warming up nu het verschil aan tussen Bo en Gardner? Gardner zit bij een snellere rijder in het wiel en haakt niet af. (7e) Bo wordt ingehaald door Oliveira en ligt na een paar bochten al meters achter. (22e?) Voor de wedstrijd zegt dat misschien niet zo veel, maar het kan geen kwaad om je zelf te laten zien.
 
Het blijft een dubbel verhaal: We willen allemaal dat Bo verder komt en hijzelf uiteraard het meest. De laatste seizoenen komt er niet uit wat ervan verwacht wordt. Is dat te wijten aan inzet, pit? Ik denk dat we die suggesties wel aan de kant kunnen schuiven als je ziet zoals al eerder iemand meldde, hoe hard die jongen ervoor traint. Voor diegenen die twijfelen, kijk eens naar zijn trainingsfilmpje. Is het dan te wijten aan skills enerzijds of de motor anderzijds? Laat de waarheid ergens in het midden liggen. Hij heeft vaker bewezen dat hij het echt wel kan. Tot 3 jaar geleden was zijn curve alleen maar omhoog. Maar laten we het positief proberen te blijven benaderen aub en hem naar die eerste felbegeerde puntjes schreeuwen: Go Bo, Gooooooo!
Helemaal mee eens
 
Geeft deze warming up nu het verschil aan tussen Bo en Gardner? Gardner zit bij een snellere rijder in het wiel en haakt niet af. (7e) Bo wordt ingehaald door Oliveira en ligt na een paar bochten al meters achter. (22e?) Voor de wedstrijd zegt dat misschien niet zo veel, maar het kan geen kwaad om je zelf te laten zien.
Dat viel mij gisteren ook al op tijdens de kwalificatie, toen Bendsneyder achter Marini zat en gewoon niet in het wiel kon blijven. Frustrerend, maar meer nog voor hem. Met betrekking tot de WUP vraag ik mij af waar de werkelijke pace van Gardner ligt. Mogelijk kan hij Bo mee optrekken naar de top-15 en dat zou mooi zijn.
 
Dat viel mij gisteren ook al op tijdens de kwalificatie, toen Bendsneyder achter Marini zat en gewoon niet in het wiel kon blijven. Frustrerend, maar meer nog voor hem. Met betrekking tot de WUP vraag ik mij af waar de werkelijke pace van Gardner ligt. Mogelijk kan hij Bo mee optrekken naar de top-15 en dat zou mooi zijn.

Bo gaat gewoon zijn eigen race rijden ....die verzint zijn eigen ding.
Die is slim zat.
 
Laatst bewerkt:
Niet op ingaan, volgens mij is het gewoon een gefrustreerde Belg omdat Loi niet meer meedoet. Hij plaatste bovenstaande reactie enkele minuten na zijn reactie in het Livio Loi topic, dus gewoon niet happen. :)
Was natuurlijk provocerend bedoelt omdat het glas bij Livio hier half leeg is en hij makkelijk/snel wordt afgeschreven terwijl bij Bo het glas altijd half vol is en men opeens wel altojd positief kan blijven. En nee hoor, ben geen Belg.
 
Ik wil niet negatief doen, maar dit is toch zo langzamerhand einde verhaal. Hoeveel uitvallers moeten er zijn voordat Bo in de punten gaat rijden. Gardner laat wederom zien dat het wel degelijk mogelijk is om regelmatig in de punten te rijden. Poncheral zal toch een keer gaan zeggen; Bo je bent een beste jongen maar het is niet goed genoeg.
 
Was natuurlijk provocerend bedoelt omdat het glas bij Livio hier half leeg is en hij makkelijk/snel wordt afgeschreven terwijl bij Bo het glas altijd half vol is en men opeens wel altojd positief kan blijven. En nee hoor, ben geen Belg.
Mwoah, dan moet je echt even teruglezen naar toen Loi zijn race won in Indianapolis. Als het goed gaat,dan wordt dat bij Loi ook heus wel genoemd. Ook voor Bendsneyder geldt wat mij betreft, dat als het niet goed is dat gewoon gezegd moet kunnen worden en vandaag was absoluut niet goed.

In Assen heeft hij laten zien dat hij het kan, maar dit was gewoon weer balen.
 
Mwoah, dan moet je echt even teruglezen naar toen Loi zijn race won in Indianapolis. Als het goed gaat,dan wordt dat bij Loi ook heus wel genoemd. Ook voor Bendsneyder geldt wat mij betreft, dat als het niet goed is dat gewoon gezegd moet kunnen worden en vandaag was absoluut niet goed.

In Assen heeft hij laten zien dat hij het kan, maar dit was gewoon weer balen.
Dat je wat zegd als het niet goed gaat mag dat natuurlijk altijd.

Maar hier praat iedereen elkaar maar een beetje na.
Maar dan heb ik het niet over jou.
;)
 
Wat een kloterace van/voor Bo.

Kansloos buiten de punten en op het laatst zo'n beetje de langzaamste op de baan,
terwijl zijn teammaat weer in de punten rijdt...

En wederom laat die het in de 1e ronden liggen.
Voordat de race goed en wel begonnen is, ligt Bo weer op een kansloze positie.

Zal nu wel een negatieve zuurpruim zijn, maar dit seizoen is nog niet wat ik ervan verwacht/gehoopt had.
Het valt eigenlijk ronduit tegen.

Om positief af te sluiten, hij heeft nog een half seizoen om te verbeteren.
 
Mwoah, dan moet je echt even teruglezen naar toen Loi zijn race won in Indianapolis. Als het goed gaat,dan wordt dat bij Loi ook heus wel genoemd. Ook voor Bendsneyder geldt wat mij betreft, dat als het niet goed is dat gewoon gezegd moet kunnen worden en vandaag was absoluut niet goed.

In Assen heeft hij laten zien dat hij het kan, maar dit was gewoon weer balen.

Hij zal echt in de punten moeten gaan rijden om verder te kunnen komen. Maar dat weet hij zelf ook wel. En hoe langer het duurt, hoe lastiger het wordt. Maar om hem af te schrijven, vind ik te vroeg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan