Bo Bendsneyder deel 2

Zo erg is het hier volgens mij niet geweest. Niks wat men op de tribunes niet ook zou zeggen. En als Steven iets meldde, werd dat op prijs gesteld. Ik vermoed dat Bo z'n carrière gewoon iets serieuzer geworden is, en dat het informeren van die verdwaalde 100 man hier minder zinvol is dan een snel berichtje op Facebook (of, zoals de meeste rijders, je helemaal niet bemoeien met social media).

Bo z'n rijstijl? Ach, we hebben ondertussen elke rijstijl wel kampioen zien worden, van Rechtop Rea in de Superbikes tot full-body-down-Marquez in de MotoGP. Volgens mij geldt vooral dat je moet doen wat lekker werkt voor jou en jouw motor, want winnen is met haast een enkele stijl echt uitgesloten.

Mwah, wel toevallig dat er hier een kleine bitchfight gaande was. Daarna heeft Steven zich niet meer laten zien. Hetzelfde ging het met Leo de Haas destijds. Heeft zelfs een aantal MF'ers rondgeleid binnen zijn eigen productiebedrijf. Even later werd hem op MF van alles verweten en daarna nooit meer gezien hier.
 
Laatst bewerkt:
Bemoeien ? Van mijn part gaat Bo achterste voren zitten en wint hij zo elke race :+

Dit is gewoon mijn idee erover uit ervaring , ik werd er zelfs trager van het koste mij veel energie.

ik wist niet dat jij ook rondjes van 1:39 op assen reed ,kom op man... je kunt jezelf toch niet vergelijken met topsporters zoals Bo.
het is niet dat ze het voor de show doen.
 
Mwah, wel toevallig dat er hier een kleine bitchfight gaande was. Daarna heeft Steven zich niet meer laten zien. Hetzelfde ging het met Leo de Haas destijds. Heeft zelfs een aantal MF'ers rondgeleid binnen zijn eigen productiebedrijf. Even later werd hem op MF van alles verweten en daarna nooit meer gezien hier.
Er zitten hier ook een stel zeikerds op het forum hoor.
Soms denk ik ook wel is van |(
Maar dan is er weer iemand die iets nuttigs verteld
En dan is het toch ook wel weer leuk.
Snap wel dat steven hier weg blijft.
 
Laatst bewerkt:
Als we alles in het juiste perspectief zien doet Bo het gewoon goed.
Vergeet niet dat het al een prestatie van wereldformaat is om dit te bereiken voor een coureur van de kouwe grond.
En natuurlijk hopen we allemaal dat Bo voorin mee kan strijden en dat gaat volgens mij echt nog wel gebeuren; hij is net 19 !!

laten we op pagina 64 positief blijven :)

enne dit geldt nog steeds ;

 
Wayne Gardner is op Speedweek.de vrij kritisch op de Mistral 610 waar Remy en Bo op rijden. Hij beschrijft het als een museumstuk. De machine in onderhand 4 jaar oud en er zijn weinig updates. Zeker gezien het team volgend jaar op KTM rijdt.
Dat is ook het grote nadeel van dit Tech3 verhaal. Nauwelijks data om met anderen te vergelijken en 0 ontwikkeling aan de Mistral.

Ook wel een interessant stuk over Quartararo op Speedweek. Switch van Honda naar KTM in Moto3 viel hem erg tegen en paste niet goed bij de vloeiende rijstijl die hij had. Ik denk nog steeds dat Bo hier ook mee te kampen had. Op een Honda had hij minimaal hetzelfde kunnen laten zien als bijv Digi. Ander interessant punt was dat Quartararo nu pas zijn rijstijl heeft kunnen aanpassen aan de Moto2 fiets. Zo zie je maar dat het voor velen gewoon veel tijd kost, maar dan moet je die tijd wel krijgen.
 
Dat is ook het grote nadeel van dit Tech3 verhaal. Nauwelijks data om met anderen te vergelijken en 0 ontwikkeling aan de Mistral.

Ook wel een interessant stuk over Quartararo op Speedweek. Switch van Honda naar KTM in Moto3 viel hem erg tegen en paste niet goed bij de vloeiende rijstijl die hij had. Ik denk nog steeds dat Bo hier ook mee te kampen had. Op een Honda had hij minimaal hetzelfde kunnen laten zien als bijv Digi. Ander interessant punt was dat Quartararo nu pas zijn rijstijl heeft kunnen aanpassen aan de Moto2 fiets. Zo zie je maar dat het voor velen gewoon veel tijd kost, maar dan moet je die tijd wel krijgen.
Dat bedoel ik.
Hier ben je al afgeschreven voor dat je goed en wel begonnen bent.
Ik zeg.
Go BO Go.
 
Laatst bewerkt:
Bo doet het prima in de super competitieve moto2. Ik ben ook bang dat hij door de Mistral niet kan laten zien wat hij kan en ook Gardner. Maar waar hebben we het over een paar tienden van seconden. Moet je is proberen te klokken op een stopwatch. Daar heb je geen tijd voor, laat staan dat je dus met dik 200 km/h dit op het circuit ergens moet vinden.
Op tv zie en merk je dit niet zo, maar als je ze dan weer 8n het echt ziet weet ik weer waarom ik zoveel respect heb voor deze mannen. Met 30 man vol gas op de Haarbocht af. Ik doe het ze niet na ;)

Go Bo!
 
[afbeelding]

Denk toch niet dat Bo er overdreven naast zit als je zijn foto vergelijkt met een foto van Peco, de huidige leider in de tussenstand van het WK moto2.

*O* Mooi plaatje. Het sliden bijvoorbeeld van Pecco, maar ook bijvoorbeeld Lowes en Pasini is echt een Moto 2 dingetje. Het lijkt me dat je dan meer snelheid de bocht in kan nemen door een andere manier van aanremmen/trailbraking. Die achterkant komt je dan gewoon voorbij zetten.

Als ik Bo vergelijk dan zie ik ook verandering, plus dat Bo ook best lang is. Dan zit je er al snel naast met je lijf 8-)

Tijdens de race reed Bo met name in de latere ronde echt prima tijden met lage 1.39ers. Livetiming geeft vaak een ander beeld dan de uiteindelijke positie. Hij was ook echt sneller dan een Aegerter die toch ook al wat ervaring heeft. Kortom de snelheid was er zeker! Vanuit daar weer verder werken en vertrouwen houden.
 
Laatst bewerkt:
ik wist niet dat jij ook rondjes van 1:39 op assen reed ,
Net niet :?
kom op man... je kunt jezelf toch niet vergelijken met topsporters zoals Bo.
het is niet dat ze het voor de show doen.

Natuurlijk zie ik mezelf niet als topsporter zoals Bo is . Show is een groot woord ik denk echt dat het minder uitbundige hangen ook werkt . Wat zou de volgende stap worden, met twee benen op 1 stepje en dan gaan hangen :P
 
Zo erg is het hier volgens mij niet geweest. Niks wat men op de tribunes niet ook zou zeggen. En als Steven iets meldde, werd dat op prijs gesteld. Ik vermoed dat Bo z'n carrière gewoon iets serieuzer geworden is, en dat het informeren van die verdwaalde 100 man hier minder zinvol is dan een snel berichtje op Facebook (of, zoals de meeste rijders, je helemaal niet bemoeien met social media).

Bo z'n rijstijl? Ach, we hebben ondertussen elke rijstijl wel kampioen zien worden, van Rechtop Rea in de Superbikes tot full-body-down-Marquez in de MotoGP. Volgens mij geldt vooral dat je moet doen wat lekker werkt voor jou en jouw motor, want winnen is met haast een enkele stijl echt uitgesloten.

Vergelijk Marquez of Doohan, beiden Honda
full
 
Is kijken waar die nu op duikt.
Vindt het een hele sympathieke jonge.


Darl binder is geblesseerd ;)

:^

Eens te meer blijkt dat heel sympathiek en topmotorsport niet samen gaan. Hoop ook echt dat hij elders nog lekker kan gaan racen :Y Go Livio!
 
Moto2 is mm werk. Bo is aan het leren. Kijk eens naar bv Fenati ook hij worstelt. De mistral is niet de beste fiets idd maar in dit geval maakt dit ook niet zoveel uit. Zolang hij maar in staat is om te verbeteren komt het vast goed. Zo niet dan is het feest snel over denk ik. RW team was wat voor Bo. Daar staat vooralsnog geen druk op. Ontwikkelen is prioriteit no1. Dat geeft de rijders de kans om te groeien. Rijders zoals Mir zijn een uitzondering. Daar lopen er niet veel van rond.
 
Maar bijna 8 tienden van een seconde van de nr.1 maar Bo staat wel weer bij de laatsten . Je zou hem naar voren willen schreeuwen en een beetje meer pit toewensen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan