Motor-Forum

Select Forum

Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet...

Reg. datum:
22 apr. 2015
Goedemorgen, :W
SV650S '03, 2x Z650 '77/'79.

Caponord 2004

Reg. datum:
23 sep. 2016
Smogges. Lekker mistig weer...

VTR SP-1 Dark Grey Edition

Reg. datum:
28 okt. 2008
Mogguh :W

Is idd erg mistig, zijn nu varende en echt geen hand voor ogen kunnen zien, dan wel fijn dat je een radar en een marifoon hebt :)
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Als het maar rijdt!

Reg. datum:
12 jun. 2012
Morguh! Mist is gelukkig weer een beetje weg, dus voorzichtig de Duc maar weer eens wakker gemaakt na 4 maanden rust, startte meteen!!! *O*
Dus maar lekker een stukje gereden, en effe koffie gedaan bij MP Rockanje!
Groet
Sebas

duc klein.jpg
Soms rustig, soms hooligan :-)

Reg. datum:
28 okt. 2008
Dikke bak, die verdient een plekje in de OP :9
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Als het maar rijdt!

Reg. datum:
12 jun. 2012
Hij is in ieder geval in goed gezelschap :)

Reg. datum:
28 okt. 2008
Dat model (916-998) is altijd mijn favoriet geweest, en nog steeds... :9

Suzuki GSX650F

Reg. datum:
09 feb. 2016
Iemand nog wat lego nodig? ;)

https://nl.pepper.com/aan...le-vanaf-eur30-lego-38101

Huh , wa zeggie ?

Reg. datum:
27 dec. 2003
quote:
Ghetto Bassie schreef op 18 februari 2017 @ 16:42:
Dat model (916-998) is altijd mijn favoriet geweest, en nog steeds... :9

Ik heb nog wel een 916 monoposte voor je staan hoor , uiteraard voor een leuk prijsje :Y
Twins are alive !!

Reg. datum:
28 okt. 2008
Erg gaaf Bert, maar een 2e motor gaat 'm niet worden hier :N :/

Reg. datum:
07 aug. 2012
Even ter info, misschien hebben sommige van jullie er wat aan.

De oprit vanaf de Vondelingenweg naar de nieuwe Botlekbrug is sinds gisteren weer opengesteld voor verkeer.

Het is nog steeds verboden voor vrachtwagens om hier de brug op te rijden ivm de korte invoegstrook, hierom hebben ze van betonblokken een soort wegversmalling gemaakt waar je doorheen moet rijden, ik ga er van uit dat dit tijdelijk zo is, het is behoorlijk krap en vreemd aangelegd.
Ik kon er met mijn auto net doorheen, met een verlengd busje of een SUV wens ik je veel sterkte, met de motor kun je er uiteraard makkelijk doorheen.

Nu maar hopen dat de oprit open blijft, scheelt me behoorlijk wat reistijd.

Reg. datum:
28 okt. 2008
Waar moet je dan vandaan komen dat het je veel reistijd scheelt? Omgeving 1e Petroleumhaven bij Koole?

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
quote:
Ghetto Bassie schreef op 17 februari 2017 @ 18:03:
Automatic Numberplate Recognition... Als ze om wat voor reden dan ook in het systeem staan (kunnen delicten zijn, belastingschulden, enz enz), dan worden ze door de camera's boven de weg (A15 bij de tunnel geloof ik) gezien en worden ze van de weg geplukt voor een controle...
Kan ook gewoon een verkeerscontrole of alcohol-actie oid zijn, je hebt er zat die na een vrijdagmiddag borrel beschonken achter het stuur stappen |(

Ah, op die fiets. 'S morgens vroeg staat er ook wel eens een politiebusje net na de Heijenoordtunnel, tussen 05:00 en 05:30, vraag me altijd af wat ze daar controleren.

quote:

Gelukkig staat hij er niet tussen, ik heb vandeweek deze voor mijn zoontje gekocht :Y Koste me drie avonden, maar hij staat in elkaar *O*

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/0/4/5/7/9200000021797540.jpg

@GB: Kun je deze foto in OP plakken :) Vandaag opgehaald, lekker 230km binnendoor naar huis gestuurd vanuit Limburg :] Erg goed vertoeven, rijdt heerlijk. Stuk beter dan die oude meuk die ik tot op heden had O-)

http://www.markmeisner.com/upload/ZRX4.jpg
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com - Facebook!

Reg. datum:
28 okt. 2008
Mooi ding :9

Als ze bij Heinenoord langs de weg stilstaan, dan kijken ze wat er allemaal voorbij komt zetten. Als er eentje enorm gaar is dat ie zowat uit elkaar flikkert, of eentje rijdt lekker door zeg maar, dan gaan ze daar achteraan voor een controle...

Repsol Blade

Reg. datum:
12 apr. 2009
quote:
GenesiZ schreef op 18 februari 2017 @ 19:57:

[...]

Ah, op die fiets. 'S morgens vroeg staat er ook wel eens een politiebusje net na de Heijenoordtunnel, tussen 05:00 en 05:30, vraag me altijd af wat ze daar controleren.

[...]

Gelukkig staat hij er niet tussen, ik heb vandeweek deze voor mijn zoontje gekocht :Y Koste me drie avonden, maar hij staat in elkaar *O*

[afbeelding]

@GB: Kun je deze foto in OP plakken :) Vandaag opgehaald, lekker 230km binnendoor naar huis gestuurd vanuit Limburg :] Erg goed vertoeven, rijdt heerlijk. Stuk beter dan die oude meuk die ik tot op heden had O-)

[afbeelding]

Mooie fiets :Y
Is dat standaard die achterbrug op die manier?
RD500 '85, GSXR750 '91, CBR900RR '92...De 1ste lichtgewicht pk-geweld, XS1100 project.Alles behalve een lichtgewicht. 2x FZR400RR Project, weegt nix

Als het maar rijdt!

Reg. datum:
12 jun. 2012
Gave fiets!

Reg. datum:
15 jan. 2016
quote:

Helaas mag ik niets meer kopen van ne zelf. Me laatste bestelling is zoek geraakt .... Bedrijf dat kiala. Ga er echt geen zaken meer mee doen.

Suzuki GSX650F

Reg. datum:
09 feb. 2016
quote:
Motormuisje_alice schreef op 18 februari 2017 @ 22:14:

[...]

Helaas mag ik niets meer kopen van ne zelf. Me laatste bestelling is zoek geraakt .... Bedrijf dat kiala. Ga er echt geen zaken meer mee doen.

Kiala is de pakketdienst he. geen webshop ;)

XJR rider

Reg. datum:
22 jun. 2004
quote:
Ghetto Bassie schreef op 18 februari 2017 @ 19:53:
Waar moet je dan vandaan komen dat het je veel reistijd scheelt? Omgeving 1e Petroleumhaven bij Koole?

Ik nam die route altijd als ik van Shell Pernis kwam ,Scheelde een hoop stoplichten

En die achterbrug van de KAWA is standaard op dit model
Hij is iets korter dan die van de XJR maar hij wordt nog wel eens gebruikt voor een ombouw

Mooie fiets Mark !! Nothing wrong with a naked bike !!

201b 61 Paulo la Glisse  Kawasaki Z 1000 R.JPG
XJR Cafe voortaan op Facebook

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
Zeer zeker Ger :Y Thanks!

quote:
Ghetto Bassie schreef op 18 februari 2017 @ 20:01:
Mooi ding :9

Als ze bij Heinenoord langs de weg stilstaan, dan kijken ze wat er allemaal voorbij komt zetten. Als er eentje enorm gaar is dat ie zowat uit elkaar flikkert, of eentje rijdt lekker door zeg maar, dan gaan ze daar achteraan voor een controle...

Ah vandaar, ik kom er altijd met 110/120 voorbij (je mag er 100) maar ze zijn tot op heden nog niet achter me aan gekomen :$
quote:
Oerblade schreef op 18 februari 2017 @ 20:12:

[...]

Mooie fiets :Y
Is dat standaard die achterbrug op die manier?

Jep, maar hij is wel hoogglans gepolijst :9~ Past mooi bij de glimmende uitlaat :}
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com - Facebook!

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
GenesiZ schreef op 18 februari 2017 @ 22:46:
Zeer zeker Ger :Y Thanks!
Ah vandaar, ik kom er altijd met 110/120 voorbij (je mag er 100) maar ze zijn tot op heden nog niet achter me aan gekomen :$

Jep, maar hij is wel hoogglans gepolijst :9~ Past mooi bij de glimmende uitlaat :}

Als je 10-20 km/u te hard rijden op de snelweg, dan vinden ze jou niet interessant hoor. Daar hoef je je iig niet druk om te maken ;) Een flitswagens is dan weer een ander verhaal :P

Caponord 2004

Reg. datum:
23 sep. 2016
quote:
Simonshavenaar schreef op 18 februari 2017 @ 19:36:
Even ter info, misschien hebben sommige van jullie er wat aan.

De oprit vanaf de Vondelingenweg naar de nieuwe Botlekbrug is sinds gisteren weer opengesteld voor verkeer.

Het is nog steeds verboden voor vrachtwagens om hier de brug op te rijden ivm de korte invoegstrook, hierom hebben ze van betonblokken een soort wegversmalling gemaakt waar je doorheen moet rijden, ik ga er van uit dat dit tijdelijk zo is, het is behoorlijk krap en vreemd aangelegd.
Ik kon er met mijn auto net doorheen, met een verlengd busje of een SUV wens ik je veel sterkte, met de motor kun je er uiteraard makkelijk doorheen.

Nu maar hopen dat de oprit open blijft, scheelt me behoorlijk wat reistijd.

Ben dr afgelopen vrijdag ook door heen gegaan ! Was met m'n Twingo, maar dat voelde al extreem krap aan, dat gezegd hebbende komt de tijd er toch weer aan dat ik nonstop motor rijd dusja.

quote:
Ghetto Bassie schreef op 18 februari 2017 @ 19:53:

Ja, precies dat gebied. Dit scheelt me elke dag 3 kilometer omrijden en 4 stoplichten die op de een of andere manier altijd rood zijn.

Reg. datum:
28 okt. 2008
Dat is dan idd ideaal, scheelt een best stukkie... :Y

En een goede morgen allen :W

Reg. datum:
22 apr. 2015
Goedemorgen, :W

Nette ZRX en Duc zeg hierboven, :9~ Dat word genieten met de zomer, :]
:)
SV650S '03, 2x Z650 '77/'79.

Z1000 Honda PC800

Reg. datum:
01 feb. 2005
:W

Straks de accu's weer in de Z en pleepot gaan zetten, dan ook nog iets hogere temperatuur zodat ik eindelijk wat onderdelen kan gaan spuiten.
When Iím right, no-one remembers but when Iím wrong, no-one forgets

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.