KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Onder het motto 'durf te vragen'.. Ik ben namelijk niet in het bezit van een SMC (-R) 690, maar een EXC-R 530.

Ik ben opzoek naar spiegels die 'onder het stuur hangen'. Wie kan me helpen (weblinks, oid)?

Ik heb deze. Met een beetje aanpassen / vijlen kun je ze prima onder je stuur monteren.
 
Ik heb deze. Met een beetje aanpassen / vijlen kun je ze prima onder je stuur monteren.
Die zocht ik dus, thanks!
Onder het motto 'durf te vragen'.. Ik ben namelijk niet in het bezit van een SMC (-R) 690, maar een EXC-R 530.

Ik ben opzoek naar spiegels die 'onder het stuur hangen'. Wie kan me helpen (weblinks, oid)?
KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!
ff naar beneden scrollen daar staat een fotootje.
Nice!
 
Die band ziet er goed uit inderdaad, jammer dat ik daar nu pas van hoor haha. Maar ik wilde iets dat minder snel slijt dan de contiattack sm en las hier op het forum dat ze wel nog positief over deze band waren.

Als die sportsmart 2 max je bevalt hoor ik graag van je hoe die is en of je kan schatten hoeveel km ze halen. Wellicht komt die band dan eind deze zomer bij mij eronder ;)

Paar pagina's terug staat mijn ervaring met de nieuwe
ss2max. Heb ze nu een paar duizend km erop liggen en zien er nog uit als nieuw. Top bandje!
 
Die band ziet er goed uit inderdaad, jammer dat ik daar nu pas van hoor haha. Maar ik wilde iets dat minder snel slijt dan de contiattack sm en las hier op het forum dat ze wel nog positief over deze band waren.

Als die sportsmart 2 max je bevalt hoor ik graag van je hoe die is en of je kan schatten hoeveel km ze halen. Wellicht komt die band dan eind deze zomer bij mij eronder ;)

Ik ben zelf echt fan van de Bridgestone EVO's. Eerst de S20 en nu de S21. Heerlijke band!
Destijds op mijn DRZ van rand tot rand opgereden zonder ook maar ooit verrast te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Oja heb het gevonden! Helaas overheen gelezen toen. De S21 lijkt mij erg snel slijten omdat dit een hypersport is, of valt dit mee?

Ik heb nu 200km gereden met de michelins pp 2ct en ik vind ze erg fijn, schaamrandjes zijn alweer bijna helemaal weg. Het slijten gaat wel hard ben ik bang, maar dat kan ook komen door de wheelies..

Maar goed, ik ga bijhouden hoelang ze meegaan en dan lekker de ss2max proberen. :)
Thanks voor de reacties.
 
ik rijd al 4 jaar op michelin pilot power 2ct's en ze bevallen mij erg goed. ze slijten misschien snel maar je hebt een hoop grip en voor 90 euro heb je ook al een nieuw achterbandje ( www.mopedreifen.de ).
voor een ander merk ben je al gauw 120 euro of meer kwijt.
 
Oja heb het gevonden! Helaas overheen gelezen toen. De S21 lijkt mij erg snel slijten omdat dit een hypersport is, of valt dit mee?

Ik heb nu 200km gereden met de michelins pp 2ct en ik vind ze erg fijn, schaamrandjes zijn alweer bijna helemaal weg. Het slijten gaat wel hard ben ik bang, maar dat kan ook komen door de wheelies..

Maar goed, ik ga bijhouden hoelang ze meegaan en dan lekker de ss2max proberen. :)
Thanks voor de reacties.

s20-21 doe ik ongeveer 4500-5000km mee op de DRZ toen. Hoe die zich houden op de SMC weet ik nog niet.
 
Hallo allemaal,
Ik heb net een Ktm 690smc gekocht uit 2008.
Maar deze loopt te arm aan de bougie kleur te zien
Nou is mijn vraag.
heeft er iemand in de omgeving van Alkmaar een tune ecu kabeltje te leen??

Gr Tim
 
Beste Smc-r fanaten,

Zijn hier nog liefhebbers die een Smc-r zoeken?

Ik heb er 1 van 2012 met weinig kilometers, volledig origineel examplaar, indien interesse, graag via pb. 6500 Euries

Groeten
 
Dringende vraag!
Ik kan een 690 enduro R kopen voor 5000 euro.
Er zitten sm wielen onder en een akrapovic.
En op de km teller staat 29000 km.
Hij stond eerst voor 6300 euro te koop met de enduro wielen, orginele uitlaat en touratech zadel, en zonder dit allemaal vraagt hij er 5000 voor.
Veel aantoonbare onderhoud zit er bij met factures.
Is dit nou te mooi om waard te zijn ?
Wat denken jullie?
 
Gezien de motor 8 jaar oud is lijkt mij dit niet, zoals jij zegt, te mooi om waar te zijn, maar eerder een realistisch bedrag, veel meer zal de motor denk ik ook niet opbrengen.
Bij serieuze intresse gewoon gaan kijken en dan zie/hoor je het snel genoeg,
Succes
 
Lijkt me best een normale prijs voor een fiets uit 2009 met die km stand. Houd er wel rekening mee dat een enduro minder waard is dan een sm.

Ik heb inmiddels al 1400 km op de teller, bevalt nog steeds erg goed :].

Iemand hier ook last van het achter rempedaal die zelfs in de laagste stand eigenlijk nog te hoog staat?

Binnenkort breng ik de fiets waarschijnlijk wel naar de dealer daar de fiets regelmatig in zijn vrij knalt bij het in zijn 5 schakelen :X .
 
Lijkt me best een normale prijs voor een fiets uit 2009 met die km stand. Houd er wel rekening mee dat een enduro minder waard is dan een sm.

Ik heb inmiddels al 1400 km op de teller, bevalt nog steeds erg goed :].

Iemand hier ook last van het achter rempedaal die zelfs in de laagste stand eigenlijk nog te hoog staat?

Binnenkort breng ik de fiets waarschijnlijk wel naar de dealer daar de fiets regelmatig in zijn vrij knalt bij het in zijn 5 schakelen :X .

Je bent te lief, harder in versnellingen trappen vooral de hogere versnellingen zijn de "false neutrals" een bekend fenomeen van de 690's
 
Terug
Bovenaan Onderaan