Motor-Forum

Select Forum

Suzuki GSR 600 Deel 16

Reg. datum:
04 jul. 2017
Heb het probleem opgelost was een defecte kabel waardoor er soms wel soms niet of een fout singnaal af werd gegeven maar toch bedankt allen voor de reacties

Ga morgen egt ff stukkie rijden voor het eerst na de opbouw en dan bedoel ik langer dan 10 min
Als het lukt post ik nog een paar foto’s ben best tevreden over het resultaat

Beroeps hengelaar.

Reg. datum:
24 jun. 2012
quote:
Erwin_83 schreef op 21 januari 2018 @ 07:43:
Bedrading beschadigd? Systeem wel goed ontlucht?

:X Ga ik nu door naar naar de volgende ronde ? O-)

Zonder dollen, mooi dat het nu is opgelost.

Foto's kan je via MF zelf doen of met bijvoorbeeld www.tinypic.com
Erwin_83 wijzigde dit bericht op donderdag 25 januari 2018 05:23 (12%)
Don't drive faster than your guardian angel can fly. KTM 390 DUKE.Suzuki GSX 600F, Suzuki GSR 600

Reg. datum:
04 jul. 2017
Jazeker ben je door naar de volgende ronde je mag me bij het volgende probleem helpen als deze zich voordoet (lijkt me een mooie beloning toch)

Beroeps hengelaar.

Reg. datum:
24 jun. 2012
quote:
PaulvdKuit schreef op 25 januari 2018 @ 11:51:
Jazeker ben je door naar de volgende ronde je mag me bij het volgende probleem helpen als deze zich voordoet (lijkt me een mooie beloning toch)

_O-

De volgende ronde is voor Mart, dat is onze GSR monteur. :Z
Don't drive faster than your guardian angel can fly. KTM 390 DUKE.Suzuki GSX 600F, Suzuki GSR 600

Reg. datum:
04 jul. 2017
Alles is eigenlijk wel in orde ben alleen opzoek naar een dop voor de moeren van het balhoofd weet iemand waar ik deze kan verkrijgen (het is dit keer voor de 65inch led televisie)

Beroeps hengelaar.

Reg. datum:
24 jun. 2012
Vreemde maat dan of geen ruimte voor "normaal" gereedschap?

Reg. datum:
04 jul. 2017
Met allemaal uitsparingen erin en hele lange dop moet het zijn

Beroeps hengelaar.

Reg. datum:
24 jun. 2012
Zie vooral haaksleutels langskomen op google daarvoor.

Mart, doe eens helpen.

Zit er in het GSR gereedschaps setje niks hiervoor ?
Erwin_83 wijzigde dit bericht op vrijdag 26 januari 2018 11:33 (25%)

Reg. datum:
04 jul. 2017
Heb ik nog niet eens naar gekeken zal straks is kijken

Reg. datum:
04 jul. 2017
zoals beloofd een paar foto's (voor de geintreseerde onder ons)

Zoals jullie op pagina 11 kunnen zien van dit topic ben ik een paar maanden geleden eigenaar geworden
van een gsr 600 deze had een flinke schade aan het frame (en alle andere ellende vandien)

ik ben deze op gaan bouwen na reparatie van het frame hierbij een paar foto's

Hier is het frame net terug en voorvork en achterbrug gemonteerd
gsr11

Hier zit het blok er weer in
gsr6

En toen uiteindelijk na een lange zoektocht voor en schetsplaat (deze was gebroken) en niet kunnen vinden origineel. dus onze italiaanse vrienden konden voor een net prijsje deze mooie set opsturen
raerset

sorry voor de viezigheid het regende die dag en wilde toch even testrijden

Een avondje bier drinken en priegelen en dit is het resultaat
wielgsr

en dan nu het eind resultaat even een 2 fotos geschoten bij een vriend van mij na een lekkere koude rit vandaag :)
gsr9
gsr10

To do's voor de komende tijd:
-opnieuwe wrappen mat zwart (heb ik al gedaan maar was de eerste keer ben niet helemaal tevreden over het resultaat maar was ook een probeersel vandaag goede wrapfolie besteld en kunnen we volgende week weer aan de slag)
-kijken voor een setje hyperpro veren in de voorvork +olie wissel (ben toch niet helemaal weg van de voorvering vind hem wat aan de slappe kant (ben natuurlijk de gsxr gewend die is een stuk stugger)
-zadel opnieuw laten bekleden in zwart alcantara met rode sticksels
-en dan lkkr rijden!!!

Schepje

Reg. datum:
08 mrt. 2010
Ooooh de jalozie van zelf sleutelen wn knutselen.
Fijn dat de GSR het weer doet zoals t hoort! Nu lekker ervan genieten!
VOF De Loods
GSR 600 ABS Yoshimura
FZS 600 Fazer RIP Thanx for the fun!

Eeuwig jong

Reg. datum:
28 aug. 2011
Kwark88 is jarig!
4120457.jpg
Van harte gefeliciteerd dan maar!
verjaardag.jpg
Gek zijn is voor mij heel normaal.

Reg. datum:
12 jan. 2018
Hallo allemaal! Ook ik heb de knoop doorgehakt en enkele weken terug een GSR600 gekocht! Wat een prachtmachientje! Eerste ritje gelijk al even kennis gemaakt met olie ,snelweg en file (en alle oeh-ah-net goed gegaan momenten). Maar heb 'm rechtop kunnen houden.

Fotootjes:
https://image.prntscr.com/image/GWXM-R1vQyGbHj7eSXussA.png
https://image.prntscr.com/image/RV6cnidbRFyNf7_A8pt9yA.png
https://image.prntscr.com/image/-Jd8onfJRXWxA_LtpQNTWw.png
Dansplaat wijzigde dit bericht op woensdag 14 februari 2018 15:11 (42%)

Schepje

Reg. datum:
08 mrt. 2010
Oeh Yoshi's!!

Mooie gsr. Spannende eerste rit dus, gelukkig overeind gehouden allemaal.
Nu lekker van genieten, veel fijne kilometers en houd de glimmende kant boven! :]
VOF De Loods
GSR 600 ABS Yoshimura
FZS 600 Fazer RIP Thanx for the fun!

Eeuwig jong

Reg. datum:
28 aug. 2011
quote:
Dansplaat schreef op 14 februari 2018 @ 15:01:
Hallo allemaal! Ook ik heb de knoop doorgehakt en enkele weken terug een GSR600 gekocht! Wat een prachtmachientje! Eerste ritje gelijk al even kennis gemaakt met olie ,snelweg en file (en alle oeh-ah-net goed gegaan momenten). Maar heb 'm rechtop kunnen houden.

Fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

*O*
GSR welkom.jpg

Reg. datum:
12 jan. 2015
Nou de GPR ghost zit eronder, als ze nou gelijk hadden gezegd dat het meegeleverde ringetje niet per sé hoeft te passen... (tip voor toekomstige GPR aanschaffers) :+ Wel héérlijk geluid :9~

Verder ook maar gelijk handvatverwarming en een garmin erop gezet en verse olie + filters, kom maar op met de lente!
tobitronics wijzigde dit bericht op vrijdag 16 februari 2018 21:07 (6%)
SZR660 GSR600

Reg. datum:
12 jan. 2018
Bedankt allemaal voor warme onthaal! Al een paar mooie zonnige dagen gehad, hopelijk is het snel lente en mooi weer!!

Reg. datum:
21 mei. 2007
quote:
tobitronics schreef op 16 februari 2018 @ 21:07:
Nou de GPR ghost zit eronder, als ze nou gelijk hadden gezegd dat het meegeleverde ringetje niet per sé hoeft te passen... (tip voor toekomstige GPR aanschaffers) :+ Wel héérlijk geluid :9~

ging het een beetje makkelijk de montage? en heb je m met of zonder DB killer gemonteerd?

Was gister op de motorbeurs, bij de Yoshimura stand... even geinformeerd naar een uitlaat... erg mooi, maar ook erg duur, dus ik ga ook voor de GPR.

Waar heb je m besteld als ik vragen mag?
suzuki GSR 600 - http://www.rijnmond-dakkoffers.nl

Reg. datum:
12 jan. 2015
quote:
Leon!! schreef op 26 februari 2018 @ 09:34:

[...]

ging het een beetje makkelijk de montage? en heb je m met of zonder DB killer gemonteerd?

Was gister op de motorbeurs, bij de Yoshimura stand... even geinformeerd naar een uitlaat... erg mooi, maar ook erg duur, dus ik ga ook voor de GPR.

Waar heb je m besteld als ik vragen mag?

Toen eenmaal ik door had dat dat ringetje niet hoefde te passen was het een piece of cake. Je kan de handleiding voor de akrapovic gsr600 volgen voor het demonteren van de standaard uitlaat, voor montage volg je het filmpje van GPR op youtube.

Makkelijk in je eentje te doen met standaard gereedschap, een lange inbussleutel of inbusrateldoppen zijn wel handig voor het losdraaien van de uitlaatbochten. Paddockstand is ook wel handig voor het achterwiel.

Ik heb 'm met DB killer gemonteerd en vind het geluid hard zat :+. Ik heb de uitlaat besteld op ebay bij de Franse officiele dealer van GPR. Wat er dan gebeurt is dat zij de order direct naar GPR doorzetten en je een verse uitlaat uit de fabriek krijgt. Was ook nog eens de goedkoopste en goeie aftersales support (meegeleverde veertje brak na 1x spannen, binnen no-time 2 nieuwe gekregen uit Italië).
tobitronics wijzigde dit bericht op maandag 26 februari 2018 17:07 (15%)
SZR660 GSR600

Reg. datum:
21 mei. 2007
thanks...

misschien iemand ervaring met onderstaande

https://gegshop.nl/nl/gsr...itlaat-suzuki-gsr600.html
suzuki GSR 600 - http://www.rijnmond-dakkoffers.nl

Eeuwig jong

Reg. datum:
28 aug. 2011
quote:

Niet met de uitlaat, wel de webshop :Y
Tijd geleden een relais besteld, keurig afgehandeld :t

Reg. datum:
26 dec. 2016
quote:

Ik heb de mijne vandaag binnengekregen. Wat me opviel was dat deze versie een vaste DB killer heeft op het eindstuk. De Duitse uitvoering volgens het YouTube installatie filmpje.

Verder was het wel de goedkoopste op internet voor 309 euro incl. verzending.
omdat het kan

Reg. datum:
16 apr. 2016
zo de motor vandaag maar eens weer gestart om te kijken of hij nog wilde lopen uberhaupt... Maar accu heeft de druppel lader overleeft dus dat ging mooi.

Nu moeten er nieuwe bandjes op zoals ik zag, zitten nu metzeler sportec M3 op bevielen mij wel goed, maar zitten er al sinds ik hem heb op dus weet niet anders... Iemand ervaring met deze?

NU zag ik in de servicemanual dat er zo i zo nieuwe olie en filter op moet, moet ketting en tandwielen dan ook, of iets anders?

Heb hem 2 jaar terug gekocht met 17.500 km en nu heeft hij 22.000 km (is niets aan gebeurd in de tussentijd)

Eeuwig jong

Reg. datum:
28 aug. 2011
quote:
z03p3rm4n schreef op 06 maart 2018 @ 21:45:
zo de motor vandaag maar eens weer gestart om te kijken of hij nog wilde lopen uberhaupt... Maar accu heeft de druppel lader overleeft dus dat ging mooi.

Nu moeten er nieuwe bandjes op zoals ik zag, zitten nu metzeler sportec M3 op bevielen mij wel goed, maar zitten er al sinds ik hem heb op dus weet niet anders... Iemand ervaring met deze?

NU zag ik in de servicemanual dat er zo i zo nieuwe olie en filter op moet, moet ketting en tandwielen dan ook, of iets anders?

Heb hem 2 jaar terug gekocht met 17.500 km en nu heeft hij 22.000 km (is niets aan gebeurd in de tussentijd)

Bandjes, gewoon doen wat jij fijn vind. De één zweert bij Dunlop, de ander Michelin, etc.

Olie en filtertje, ook (of juist) bij weinig kilometers elk jaar vervangen. Zijn niet de grootste kosten of tijdrovers en geeft een zeker gevoel.

Ketting en tandwielen, vervangen wanneer nodig.

Als je de 6000 km interval van Suzuki aanhoudt zou ik ook meteen de bougies en het luchtfilter vervangen.

Wist je dat er ook een GSR600 app is?
Kijk maar in de playstore :Y Heb je ik-fone? Sorry weet ik niks van :P

Reg. datum:
16 apr. 2016
Ik heb een ik phone ;) daar is niet een app voor zag ik.
Nog tips voor goede site om onderdelen te bestellen?

hmm..
Remove the IAP sensor 2 from the air cleaner box. (die sensor zit er niet?)
z03p3rm4n wijzigde dit bericht op maandag 12 maart 2018 13:31 (28%)

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.