Den Bosch en omstreken, part 73

happy met mn nieuw klapijzer!
deze week komen de echte foto's.
lordluud aka. nick aka mks graphics gaat hem deze week voorzien van een strak jassie.

supermoto-fs-450-my18-hero.jpg
 
Mogguh ouwe vrinden! Ik ben van plan mijn hypertje te verkopen, ik dacht ik meld het hier even als eerste, wie weet heeft een van jullie die de brommert kennen (van oud omaatje geweest) wel interesse. Voor Jantje of Joske doe ik er een gratis trapke bij :+
full
 
Chef, dat is even geleden. Hoe is het? Blijf je wel motorrijden?
Ja, klopt, lees af en toe wel mee hier :) Verder gaat het wel goed, maar rijdt nog geen 4x per jaar meer, soms op en neer naar het werk, heb een ander huis op het oog dus vandaar dat ik hem maar te koop zet. Hoe is ie met uwes?
 
Mogguh ouwe vrinden! Ik ben van plan mijn hypertje te verkopen, ik dacht ik meld het hier even als eerste, wie weet heeft een van jullie die de brommert kennen (van oud omaatje geweest) wel interesse. Voor Jantje of Joske doe ik er een gratis trapke bij :+
[afbeelding]


Dan wel graag een drie trees trapje anders kan ik er echt niet op :+ :+ :+
 
Nee niet meer werken .
Ben wel met een leuke baan bezig geweest,soort van hulp van leraar timmeren en metaal op school .
Maar mag niet van verzekering, hoop regels en gezeur, naja dan doe ik toch niks .

Ja rijden nog wel, wel een stuk minder als voorheen .
 
Opzich lekker weer, alleen
- Weg nog te nat
- Polder nog te vies
- bochten te glad, zeker voor de pp’s van de pani
Nog maar even wachten tot t 20,3 graden is :X
 
Nee niet meer werken .
Ben wel met een leuke baan bezig geweest,soort van hulp van leraar timmeren en metaal op school .
Maar mag niet van verzekering, hoop regels en gezeur, naja dan doe ik toch niks .

Ja rijden nog wel, wel een stuk minder als voorheen .
Dat zou wel echt iets voor jou zijn, bietje die jong commanderen :+
Gezever altijd in dit land met die regels...
 
Vandaag weer 200km op de teller erbij gezet. Thunderace doet het prima in de bochtjes, zelfs met regen. Valt me niks tegen voor een motor van '96.
 
Ja, klopt, lees af en toe wel mee hier :) Verder gaat het wel goed, maar rijdt nog geen 4x per jaar meer, soms op en neer naar het werk, heb een ander huis op het oog dus vandaar dat ik hem maar te koop zet. Hoe is ie met uwes?

Jammer dat je hem weg doet. Met mij gaat het goed. Ik rijd nog steeds, al is dat ook wel een stuk minder als voorheen maar nog steeds evenveel plezier in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan