Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
,
full
 
Het is weer om te rijden, niet om te lullen.

Afgelopen week 550 km erop gezet .
Morgen ritje 3 landen punt,vandaag navigatie op me stuur gebouwd.
 
Het is weer om te rijden, niet om te lullen.

Afgelopen week 550 km erop gezet .
Morgen ritje 3 landen punt,vandaag navigatie op me stuur gebouwd.
:N :N
Heb hier ook nog een keet met bijgebouwen die nodig onderhoud nodig heeft /hebben, dus van rijden komt het niet .
Daarna willen de familieleden met de boot weg . Dus heel kort` veel te veel meuk .
 
Laatst bewerkt:
:N :N
Heb hier ook nog een keet met bijgebouwen die nodig onderhoud nodig heeft /hebben, dus van rijden komt het niet .
Daarna willen de familieleden met de boot weg . Dus heel kort` veel te veel meuk .


Familie leden op de boot dumpen, en tot vanavond roepen .

En rijden .
En het is veels te warm om lichamelijk, werk te verrichten.
 
Gister een leuke rit gemaakt, via Biesbos binnendoor richting Tilburg naar Belgie. Jaren geleden een keer via Postel, allemaal (vr)eettentjes. Nu kwamen we er weer langs, dus even wat eten. Er staan nog een stuk of 5 a 6 tentjes? Ik dacht dat er veel meer waren?...

:] :]
 
Maar verder wel een dooie bende hier .. :+

Ja ik heb dan ook geen Harley of wapen.
Voor de rijders, let op als het weer goed gaat regenen. Altijd wat gladder.

Ik rij vandaag en morgen maar op mijn stickerbak, eind van de week ook naar Lauwersoog :]

Mooi spul bij Kibbe.
 
Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke avonden om wat rond te tokkelen. Lange tijd een “gekuipt” model overwogen, maar als ik zo s avonds met de fatboy met een gangetje van 60 70 over de dijkjes in Noord Holland rij, dan waardeer ik het lekker in de wind zitten weer.

Afneembare ruit is niet heel mooi, maar ik blijf er toch nog maar nog even bij!
 
Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke avonden om wat rond te tokkelen. Lange tijd een “gekuipt” model overwogen, maar als ik zo s avonds met de fatboy met een gangetje van 60 70 over de dijkjes in Noord Holland rij, dan waardeer ik het lekker in de wind zitten weer.

Afneembare ruit is niet heel mooi, maar ik blijf er toch nog maar nog even bij!


Heb ook 3 optie`s zonder , met windscherm of de batwing . Dit alles in paar minuten er af of op .


De Scrapbike` die ik ooit bouwen ga, die wordt zo kaal mogelijk dus zonder scherm en koffer shit.
 
Met koude dagen is zo’n batwing weer heerlijk lijkt me. Ook niet echt het toonbeeld van elegantie, maar super voor lange tochten. Handig die keuzes.

Voor het mooi moet je het er aflaten idd.
 
Met koude dagen is zo’n batwing weer heerlijk lijkt me. Ook niet echt het toonbeeld van elegantie, maar super voor lange tochten. Handig die keuzes.

Voor het mooi moet je het er aflaten idd.


:N Beide tourschermen heeft wel wat … dat hoort bij zo`n ding als ik heb .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan