Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Kibbe

MF Dropveter
4 jan 2006
39.276
87
#3
Sjongejonge wat ben ik dan blij met mijn stuk antiek. Die kun je gewoon aan de kant vd weg repareren met een hamer, stopnaald en een knijptang.
 

Martell

Moderator
Crew
Donateur
2 jul 2006
80.647
34
44
Turnhout
Bezoek Site
#5
Wat zou ik dan wel moeten doen, om de oorzaak aan te pakken?
Je motormanagement corrigeren voor gebruik van high flow luchtfilter en de open uitlaten.

Dat kan met een tussenkastje van diverse merken, met of eigen corrigerende werking, of diverse voor instellingen, of beiden. Ong 450 euro gok ik.

Of programmeerbaar en dynobank runs. Vanaf 800 euro. Wel iets beter.

Toch rijden er tienduizenden rond met plug and play kastjes.

Zolang je Cobra niet gebruikt, maakt t niet uit. Goedkoopste pakken. Vance and Hines, TAB (mijn favoriet), en nog veel meer merken.
 

Dirk130

MF veteraan
26 mei 2003
23.819
2
44
Den Haag
#10
Ik gebruik de screaming eagle super tuner voor mijn 2007 sportster. Afstellen kan op de dyno, maar ook op de openbare weg (al mag dat natuurlijk niet vanwege allerlei amerikaanse wetten enzo ;))
 

Arend

MF veteraan
1 sep 2006
8.062
1
34
Gouda
#11
Je motormanagement corrigeren voor gebruik van high flow luchtfilter en de open uitlaten.

Dat kan met een tussenkastje van diverse merken, met of eigen corrigerende werking, of diverse voor instellingen, of beiden. Ong 450 euro gok ik.

Of programmeerbaar en dynobank runs. Vanaf 800 euro. Wel iets beter.

Toch rijden er tienduizenden rond met plug and play kastjes.

Zolang je Cobra niet gebruikt, maakt t niet uit. Goedkoopste pakken. Vance and Hines, TAB (mijn favoriet), en nog veel meer merken.
Check, thnx 8-)
Power Vision PV-1 and PV-2 Tuner for Harley-Davidson
Of
Fuelpak FP3
Zal eens kijken waar ik dat enigszins betaalbaar kan vinden. Zal wel eBay worden denk ik.
 

SirCrow

MF veteraan
13 feb 2008
6.481
0
#18
Ga ik ook zeker doen, maar wil me dan graag wel enigszins ingelezen hebben.
Zou niet voor een Screaming Eagle gaan,
mocht je ECU het begeven, kun je ook een nieuwe
Screaming Eagle kopen, omdat je deze maar één keer
kunt koppelen aan een ECU.
 
17 jul 2011
122
0
Kloosterburen
#19
Ik zit nog steeds te ködten met m'n remmerij. Ik heb de boel helemaal los gehad en schoongemaakt; was geen overbodige luxe.... Maar v.w.b. de remfunctie zelf heeft het niet geholpen.
Het blijkt geen origineel HD te zijn, maar SJP.
Nu heb ik een vraag over het reservoir op de hoofdremcilinder; er zit nu een soort binnenbandpleister als afdichting tussen het reservoir en de deksel. Maar moet deze niet meer elastisch zijn? Het hoort toch ook een membraan te zijn?





 
Laatst bewerkt:

sleeër

MF veteraan
16 jan 2008
6.884
0
#25
Ik zit nog steeds te ködten met m'n remmerij. Ik heb de boel helemaal los gehad en schoongemaakt; was geen overbodige luxe.... Maar v.w.b. de remfunctie zelf heeft het niet geholpen.
Het blijkt geen origineel HD te zijn, maar SJP.
Nu heb ik een vraag over het reservoir op de hoofdremcilinder; er zit nu een soort binnenbandpleister als afdichting tussen het reservoir en de deksel. Maar moet deze niet meer elastisch zijn? Het hoort toch ook een membraan te zijn?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou contact opnemen met SJP zelf.
Home - SJP Engineering | Sjouke Jorna Products