Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
daily_gifdump_2860_19.gif
 
Goedemiddag allen,

Ik heb een vraagje over db killers. Heb sinds kort op mijn Nightster Vance and Hines short shots gemonteerd, maar zonder db killers. Half open heet dat volgens mij. Zijn deze half open pijpen toegestaan in bijv. Duitsland of Belgie? In Nederland wordt dit gedoogd heb ik begrepen. Graag jullie mening/feiten.
 
Hoi zuprman,

Het is vrij eenvoudig: staat er een E-keur op de dempers?
Zo ja dan is deze ook alleen geldig met de db-killers erin en dan kan je probleemloos in Duitsland de hele dag voor politiebureaus heen een weer gaan rijden.
Zo niet (geen E-keur of geen db-killers) dan kan je bekeurd worden...

Persoonlijk nooit problemen gehad in Duitsland met open dempers, maar: YMMV
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag allen,

Ik heb een vraagje over db killers. Heb sinds kort op mijn Nightster Vance and Hines short shots gemonteerd, maar zonder db killers. Half open heet dat volgens mij. Zijn deze half open pijpen toegestaan in bijv. Duitsland of Belgie? In Nederland wordt dit gedoogd heb ik begrepen. Graag jullie mening/feiten.

Niet te bang zijn, als je je normaal gedraagt en rijdt valt het heus wel iets mee daar.

Als je hier een Blauw Gele K.tKammer tegen komt is het ook mis . O-)
 
Laatst bewerkt:
Hoi zuprman,

Het is vrij eenvoudig: staat er een E-keur op de dempers?
Zo ja dan is deze ook alleen geldig met de db-killers erin en dan kan je probleemloos in Duitsland de hele dag voor politiebureaus heen een weer gaan rijden.
Zo niet (geen E-keur of geen db-killers) dan kan je bekeurd worden...

Persoonlijk nooit problemen gehad in Duitsland met open dempers, maar: YMMV

Hmz, ik kan de E-keur niet vinden.. zal de politiebureaus proberen te vermijden dan :D
Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan