Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
morning_picdump_2841_640_34.jpg
 
Ok, misschien een hele domme vraag, maar kan ik volgende week op de bonnefooi naar Faaker See rijden in de veronderstelling dat ik wel ergens een plek vind om m'n tent neer te zetten of is dat veel te naïef en had ik dit minstens drie maanden geleden moeten bedenken en een plek moeten reserveren ergens?

Thnx
 
Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat ik die hier beantwoord krijg.

Een maat van me vroeg aan mij of ik zijn verlichting van gloeilamp naar led kon omzetten. Voordat ik de lampen ga bestellen zit ik nog met de vraag of een Roadking Classic een canbus heeft en heeft deze invloed op de keuze van led?

Thanks a lott alvast.

‘neemt afwachtende houding aan’
 
Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat ik die hier beantwoord krijg.

Een maat van me vroeg aan mij of ik zijn verlichting van gloeilamp naar led kon omzetten. Voordat ik de lampen ga bestellen zit ik nog met de vraag of een Roadking Classic een canbus heeft en heeft deze invloed op de keuze van led?

Thanks a lott alvast.

‘neemt afwachtende houding aan’

Haynes Werkplaatshandboek Harley-Davidson

dec9e0e08a7f8da7099f9c69335df7ab--god-jersey.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is dit typerend gedrag van Harley eigenaars? Ik moet dus een handleiding kopen?

Bedankt, echt bedankt, het zijn dus geen vooroordelen maar feiten gebaseerd op objectieve waarneming en ervaring.


Wat negen van de tien ook niet onderweg doen doe ik ook hier wel.

:W
 
Is dit typerend gedrag van Harley eigenaars? Ik moet dus een handleiding kopen?

Bedankt, echt bedankt, het zijn dus geen vooroordelen maar feiten gebaseerd op objectieve waarneming en ervaring.


Wat negen van de tien ook niet onderweg doen doe ik ook hier wel.

:W

Zou nog even wachten met je conculssie ;) komt misschien nog een zinnig antwoord. :)

Zwaai overigens bijna overal naar, scooters, motoragenten, zelfs bekenden en familie! :+
 
Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat ik die hier beantwoord krijg.

Een maat van me vroeg aan mij of ik zijn verlichting van gloeilamp naar led kon omzetten. Voordat ik de lampen ga bestellen zit ik nog met de vraag of een Roadking Classic een canbus heeft en heeft deze invloed op de keuze van led?

Thanks a lott alvast.

‘neemt afwachtende houding aan’

:t welk jaar is de RK ? Normaal gesproken zou dat geen probleem moeten zijn, meestal met de knippers moet je een weerstanden monteren.
 
Zou nog even wachten met je conculssie ;) komt misschien nog een zinnig antwoord. :)

Zwaai overigens bijna overal naar, scooters, motoragenten, zelfs bekenden en familie! :+

Ik ook, zelfs naar koeien en schapen... :W

En mijn HD is uit 1976....zat vroeger nog een carbid lamp op... :]
 
Zou nog even wachten met je conculssie ;) komt misschien nog een zinnig antwoord. :)

Zwaai overigens bijna overal naar, scooters, motoragenten, zelfs bekenden en familie! :+

Ghehehe, een uiting van irritatie van mijn kant. Maar ik zwaai ook nog steeds naar bijna alles. Soms lijkt het of ik door een zwerm muggen achtervolgd word.

:t welk jaar is de RK ? Normaal gesproken zou dat geen probleem moeten zijn, meestal met de knippers moet je een weerstanden monteren.

Het model is uit 2009 en wat ik begrepen heb heeft het een rudimentaire vorm van canbus, dat zijn niet mijn woorden, ik zou het zelf nooit gebruikt hebben dat woord. Maar goed, het enige verschil is de belasting die een canbus wil zien, is die er niet dan geeft de canbus een storing aan. Dat van de knippers ben ik ook al tegengekomen.

Bedankt voor je antwoord :t
 
Ghehehe, een uiting van irritatie van mijn kant. Maar ik zwaai ook nog steeds naar bijna alles. Soms lijkt het of ik door een zwerm muggen achtervolgd word.Het model is uit 2009 en wat ik begrepen heb heeft het een rudimentaire vorm van canbus, dat zijn niet mijn woorden, ik zou het zelf nooit gebruikt hebben dat woord. Maar goed, het enige verschil is de belasting die een canbus wil zien, is die er niet dan geeft de canbus een storing aan. Dat van de knippers ben ik ook al tegengekomen.

Bedankt voor je antwoord :t

Oké 👍 2009 zou geen probleem moeten zijn.
Die van mij is bj 2012 en heb alles led , carbidpitten pasten niet :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan