(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

As we typ, blonde paardestaart op blauwe Kawa zr7? toerachtige fiets op de A16 thv Dordrecht ri A15 Rotterdam.

Zal afzien zijn geweest?
 
Laatst bewerkt:
Beetje late vermelding maar!!! Op 20 juli heb ik nog iemand gespot op de A27 i.d. richting van Gorinchem. Ik was die debiele rode C1 die nog even extra gas gaf om toch nog naast je te komen, maar ik kreeg helaas geen contact meer.

Slecht verhaal, maar welke fiets het was weet ik niet meer, je had wel een buddy tas weet ik nog ;)
 
Vanmiddag 2 rijders, maar 1 met MF sticker.
Een Aprilia Tour Tuono 1000R met kenteken MV-ZH-**.
Lokatie: Meenteweg (N865) richting Slochteren.

Ik reed op de motorscooter vanuit Eemskanaalweg.
 
Vanmorgen rond 8:15 op de A7 richting Groningen vanuit Drachten. Een groene Kawasaki die de afslag Hoogkerk nam.

Ik was de grijze FZ6 die achter je zat :W

Die Audi zat wel erg dicht op je achterwiel of niet? Probeerde mij later nog van de linkerbaan te drukken...
 
Ik dacht een mf sticker te zien
s3dE7eW.jpg


Maar van dichtbij is het toch van een ander site..

OkqAfgc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag in de Convivastraat (Den Haag, Laak) een groene Kawa Z750 gespot. Helaas geen foto gemaakt/kenteken genoteerd.

Ik zie trouwens wel dat er steeds meer motoren in de wijk komen. Naast de VFR800 en Deauville staat er nog wel eens een mooie Honda CB750, een Suzuki Bandit, een Fazer en een streetfighter Yamaha. En de plaatselijke glazenwasser ook al op een Nightrod gezien :)
 
Beter laat dan nooit zeggen we maar..

Afgelopen vrijdag, ergens rond 5u-ish op de A15 (Hoogvliet -> Barendrecht)
een CBR?!? Rossi uitvoering...

Reed op de linker baan, ik zelf (met zwart/zilvere poes) op de rechter.
 
Tcat bij deze: je bent de eerste die me gespot heeft sinds de maand dat ik het stickertje heb, jammer dat ik jou sticker niet heb gezien.
 
Gespot: Gele motor (suzuki?)
Waar: Alkmaar: Leidekkerstraat > Imkerstraat
Hoelaat: rond de klok van 12:30
Herkenning: Ik liep de poort uit
 
Toch niet de gele BMW boxer hoop ik?

Want die gaat niet reageren....

Nee die Boxer is wel te herkennen, daar ben ik idd ook mee gestopt.
Deze had ik nog niet eerder gezien, Hij reedt wel in een woonwijk dus verwacht hem wel vaker tegen te komen.
 
Keer een briefje op z'n zadel plakken?

Hé je bent gespot op motor-forum.nl.
Zie de sticker op je kentekenplaat! :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan