ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Misschien van de partij ben op het moment mantelverzorger, vrouw verleden week nieuwe heup gekregen heb dus verzorging nodig denk dat ik er zondag maar vast bind op bed ;) kan ik gewoon weg dus ik probeer rond 10 uur in Amstelveen te staan Eric kunnen we samen oprijden. :]
 
Te koop: Hyperpro progressieve voorveren voor een ZRX1200 van de bouwjaren 2001 t/m 2003. Dus niet voor de modellen vanaf 2004. Prijs € 75,-.

full
 
Is wel erg weinig 10 man reken maar op een man of 20 a 25 is wel te hopen is een tijd geleden een goeie meeting.
Was uiteraard een grapje, maar tot gisteren aan toe waren er nog maar 6 man die hadden toegezegd dus ik heb ze wel gemaild dat ik max. een man of 10 verwacht. Maar meer is uiteraard geen enkel probleem. ;)

Trouwens, er is dus geen programma, maar persoonlijk verwacht ik enkel daar verzamelen en ff een bakkie doen en daarna iets van een rondje rijden? Iemand andere ideeën?
 
Laatst bewerkt:
T wordt verdomd nog druk ook *O* *O*
Een ritje zit er voor mij niet in :N denk ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jij ook ,en succes met je zoon :t

Nog wel ff de slaap :Z weg zien te krijgen, en dan :]



Orders van moeder de vrouw :?
Die van mij gaat winkelen = ( geld uitgeven ) *O* _O- :t

GREETZ


Krijg nooit orders , daarvoor vindt ze zelf t :] te leuk :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond er geen klap aan. ;)


Ik zag bij iemand een camera aan de motor hangen. Zijn er meer beelden dan alleen die van mijn GoPro? Misschien aardig die dan samen te voegen. :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan