ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

:W hey Kwajongen heb je al een ander project??






Ik heb m n voorband gaar :$ morgen is een setje pipo 3 bestellen,zo n fijn bandje :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:W hey Kwajongen heb je al een ander project??






Ik heb m n voorband gaar :$ morgen is een setje pipo 3 bestellen,zo n fijn bandje :t

Helaas nog niet, valt niet mee om een vervanger te vinden voor de ZRX. *O*
Kom er nu ook wel achter dat er weinig andere fietsen zijn op de markt vergelijkbaar.
Begon met mijn zoektocht op de BMW K1300 serie S en R.
Toen naar Harley en gister gereden op de Speed Triple.
Deze komt weer aardig in de richting van de ZRX.
Wil nog proefrijden op de nieuwe Z1000 en op de Dorsoduro 1200.
Dan maar de keus maken en er een vinden die mij aanstaat.
Heb er toch dit hele jaar voor uitgetrokken, en af en toe proefrijden is ook lekker. 8-) :t
 
Helaas nog niet, valt niet mee om een vervanger te vinden voor de ZRX. *O*
Kom er nu ook wel achter dat er weinig andere fietsen zijn op de markt vergelijkbaar.
Begon met mijn zoektocht op de BMW K1300 serie S en R.
Toen naar Harley en gister gereden op de Speed Triple.
Deze komt weer aardig in de richting van de ZRX.
Wil nog proefrijden op de nieuwe Z1000 en op de Dorsoduro 1200.
Dan maar de keus maken en er een vinden die mij aanstaat.
Heb er toch dit hele jaar voor uitgetrokken, en af en toe proefrijden is ook lekker. 8-) :t


Maw.....word gewoon weer een zrx... *D
 
hahaha. of één van de andere merken in het segment? GSX1400, XJR1300, CB1300. De ZRX zal ie inmiddels wel kennen :+

Maarja... een ZRX is wel goed aan te passen :]
 
gisteren trouwens wat kunnen meten aan de vork en de wielen. Spacers zijn geen problem, wel zijn de remschijven een dingetje. Die moeten eigenlijk 12mm naar binnen. Een kijken of ik schijven kan krijgen met een negatieve offset, anders een rechte schijf en een stukje van de naaf afdraaien... maar dat zal duurder worden vrees ik :)
 
gisteren trouwens wat kunnen meten aan de vork en de wielen. Spacers zijn geen problem, wel zijn de remschijven een dingetje. Die moeten eigenlijk 12mm naar binnen. Een kijken of ik schijven kan krijgen met een negatieve offset, anders een rechte schijf en een stukje van de naaf afdraaien... maar dat zal duurder worden vrees ik :)

Onze vader had vroeger altijd een mooie o
pmerking:het ene haalt het andere aan.

Had geen zin in dat passen,draaien en meten,ben gewoon met massel en de tip hier tegen die phoenix velgen aan gelopen die er zo,plop,erin kunnen....

Moet de spuiter ze wel klaar hebben natuurlijk.....😂😂😂
 
hahaha, ja wellicht is een ZZR1400 wiel makkelijker.... maar een mens moet ook wat te doen hebben. Heb niet voor niks voor fietsenmaker gestudeerd ;)
 
Wielen ??

full



Oh , ja lekkere verse pipo s erom en :]

full



Ik kan er weer ff tegen *O* :W
 
Geen zorgen ,ze zitten er weer onder
full



Heb er ook maar ff een lapje overheen gehaald *D
 
Wel ruimte zat met zo n 190/55 over :t
full

morgen de vettigheid er is af :]
 
ogh ogh , zo lillik is t ook weer niet :N ,en als je met passagier op vak. gaat,zal je wel moeten, ik heb van narigheid mijn rekje al weggegeven,is tenminste iemand anders er blij mee :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan