KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Gewoon omdat het kan, omdat het een KTM 950 SM, omdat het mooi is, en omdat ik graag terugkijk op mijn motorreizen: hier een hele kleine greep uit de foto's die ik gemaakt heb tijdens een reis van drie weken door Europa.[afbeelding]

Góeie foto's! van een prachtige reis.

Loopt de weg op die 2e foto echt zoals het lijkt?
 
Komend weekend wordt het weer lente/20 graden ;)

i knows i knows...hier zelfs 23 graden...maar heb mijn bejaarde ouders beloofd ze een dag mee te nemen op de boot naar Luik...ook eens lekker ontspannen niks doen onder het genot van een Leffe triple en een goede sigaar...keuzes keuzes _O-
Maar alle gekheid op een stokje, hij is nu helemaal klaar, 6 8 uur werk en dan laat ik hem liever staan, bovendien in de Ardennen rond deze tijd veel natte bladeren in de bochten...dus laat maar mooi staan, heb er toch weer 8500 km bij gezet dit jaar...
 
Laatst bewerkt:
Hier hetzelfde...SMT van het weekend gewassen en in de WD40 gezet, ook de remmen :+ maar als het echt zulk lekker weer wordt mag ie wellicht toch naar buiten, om nou het hele weekend op die hangtietenmof te gaan zitten 8-)
 
Gewoon omdat het kan, omdat het een KTM 950 SM, omdat het mooi is, en omdat ik graag terugkijk op mijn motorreizen: hier een hele kleine greep uit de foto's die ik gemaakt heb tijdens een reis van drie weken door Europa.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nou wat een mooie foto's! Krijg je toch gelijk zin om weer op pad te gaan!!
Rondje door de alpen gedaan?
En is het een beetje te doen kamperen met de 950sm? Je moet nogal wat spullen kwijt toch...
 
Zo, Led knippers ook gemonteerd...helemaal winterklaar...

[afbeelding]

[afbeelding]
Ook nog een weerstand er tussen gezet neem ik aan? Andere knippers staat ook nog op het to do lijstje. Mijne staat alweer maandje stil, koelvloeistof zeikte er uit :( Afgelopen week eindelijk tijd gehad, slang zat niet goed op de radiator, aan de slang te zien is hij ooit al eens vervangen. Zondagochtend dan maar weer eens ritje maken, moet nog steeds de eerste kneedown maken met deze :P Apparaat is beetje hoog, moet wat meer moeite doen, de 640 was op eerste rit al prijs. Hierna moet eerst balhoofd aangedraaid worden, maar dat is zo te zien geen klus van een uurtje.
 
Gewoon omdat het kan, omdat het een KTM 950 SM, omdat het mooi is, en omdat ik graag terugkijk op mijn motorreizen: hier een hele kleine greep uit de foto's die ik gemaakt heb tijdens een reis van drie weken door Europa

[afbeelding]

Mooie foto’s, lijkt me tof om ook een wat langere reis te maken.


Zo, Led knippers ook gemonteerd...helemaal winterklaar...

[afbeelding]

[afbeelding]

Gaaf! Wat voor achterlicht is dat? Ik vind het originele achterlicht van de SMT heel weinig licht geven.
 
Laatst bewerkt:
Ook nog een weerstand er tussen gezet neem ik aan? Andere knippers staat ook nog op het to do lijstje. Mijne staat alweer maandje stil, koelvloeistof zeikte er uit :( Afgelopen week eindelijk tijd gehad, slang zat niet goed op de radiator, aan de slang te zien is hij ooit al eens vervangen. Zondagochtend dan maar weer eens ritje maken, moet nog steeds de eerste kneedown maken met deze :P Apparaat is beetje hoog, moet wat meer moeite doen, de 640 was op eerste rit al prijs. Hierna moet eerst balhoofd aangedraaid worden, maar dat is zo te zien geen klus van een uurtje.

Geen weerstand, lastonafhankelijk relais, weerstanden kunnen nogal heet worden...
 
Deze of deze denk ik, die heb ik van de week besteld want het origineel is knap waardeloos inderdaad

Klopt helemaal, dat zijn ze. Toch valt dat eigenlijk nog best mee dat originele achterlicht, lijkt erger dan dat het is. Maar bij leds hoef je nooit een peertje te vervangen, vandaar...en het is wat meer 2017... *D
 
Dat het remlicht uit 1 pit bestaat vind ik al irritant, en bij mij is er nu 1 achterlicht stuk, en de andere is een witte ipv een rode. Aangezien de halve achterkant toch al open moet, vervang ik liever gelijk de hele unit :P
 
Dat het remlicht uit 1 pit bestaat vind ik al irritant, en bij mij is er nu 1 achterlicht stuk, en de andere is een witte ipv een rode. Aangezien de halve achterkant toch al open moet, vervang ik liever gelijk de hele unit :P

Nou ja zeg, overdrijven is een kunst...achterlicht zit met twee moertjes vast, is er in no time af toch? Maar gelijk heb je, led-achterlicht is plug en play, peanuts. Vergeet niet de schuimrand op het originele achterlicht om te zetten naar het nieuwe, anders gaat het rammelen.
 
Ik zit wat te kijken naar korte kentekenplaathouders. Wat lastig is dat de originele nu een bevestigingspunt is voor de SW Motech kofferset. Heeft iemand van jullie ervaring met een korte kentekenplaathouder icm de beugel voor de koffers?

Klopt helemaal, dat zijn ze. Toch valt dat eigenlijk nog best mee dat originele achterlicht, lijkt erger dan dat het is. Maar bij leds hoef je nooit een peertje te vervangen, vandaar...en het is wat meer 2017... *D

Bedankt, ik ga 'm ook bestellen. Samen met H4 Lumileds voor de koplamp. Die komen per twee, kan ik iemand blij maken met de andere?
 
Laatst bewerkt:
Ik zit wat te kijken naar korte kentekenplaathouders. Wat lastig is dat de originele nu een bevestigingspunt is voor de SW Motech kofferset. Heeft iemand van jullie ervaring met een korte kentekenplaathouder icm de beugel voor de koffers?Bedankt, ik ga 'm ook bestellen. Samen met H4 Lumileds voor de koplamp. Die komen per twee, kan ik iemand blij maken met de andere?

Wat moet je daarvoor aanpassen aan de koplamp? Of is dat ook plug en play? Indien het plug en play is dan wil ik hem, mits een redelijke prijs, wel eens proberen.
 
Wat moet je daarvoor aanpassen aan de koplamp? Of is dat ook plug en play? Indien het plug en play is dan wil ik hem, mits een redelijke prijs, wel eens proberen.

Wat heb jij nu dan? Op de foto te zien is dit ook niet standaard.
 
Kan ik ook nog meedoen? Alleen wanneer plug and play :P

Als Toktok afhaakt dan zeker, misschien zijn er wel meer mensen die interesse hebben en kunnen meer koppeltjes gevormd worden. Je kan ook even afwachten totdat ik 'm heb gemonteerd, dan weet je zeker of het plug and play is :)
 
Nou wat een mooie foto's! Krijg je toch gelijk zin om weer op pad te gaan!!
Rondje door de alpen gedaan?
En is het een beetje te doen kamperen met de 950sm? Je moet nogal wat spullen kwijt toch...

Ik heb een ultra kleine tent, slaapzak & luchtbed, dus dat was weinig plek. Het was niet koud die maand dus je hoefde niet idioot dik spul mee te nemen, en voor de rest gewoon wat luxe inleveren en er voor gaan. Ik had alles bij dat ik nodig had, om de 5 dagen wat spullen wassen en je kan weer verder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan