*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

[afbeelding]

Vanochtend een ritje op de 7 en toen ging het wel lekker :]
Maar toen stapte ik over op de 10 die maakt in alle opzichten gehakt van die 7. Niet te geloven wat een kanon is dat toch *D

Ziet er mooi uit en geloof het goed het verschil van het vermogen tussen de 7 en de 10 maar op de 1 of andere manier heb ik een 10 tot model 2011 nooit echt super gevonden , vanaf model 2011 werden ze voor mij pas echt mooi , dan vind ik de 7 op de foto toch meer :}
 
Ziet er mooi uit en geloof het goed het verschil van het vermogen tussen de 7 en de 10 maar op de 1 of andere manier heb ik een 10 tot model 2011 nooit echt super gevonden , vanaf model 2011 werden ze voor mij pas echt mooi , dan vind ik de 7 op de foto toch meer :}
Nou het eerste model van de zx10 vind ik nog steeds het mooist en dar kun je nog prima meemeekomen in het huidige verkeer😁😁😉😉😉
 
Ik wou vanmiddag ook ff rondje doen. Helaas accu leeggestart😒😒😒 nu na lading dut weer😁😁 maar nu ist donker😁😁
Bekend probleem. Gelukkig had ik een accu van de blauwe 6 die precies hetzelfde is als van de 9 *D

Die linker heeft wel de goeie kleur 600cc toch. Leuk spul denk te klein en sportief voor mijn rug/lijf
Die kleur :X

het verschil van het vermogen tussen de 7 en de 10
Vermogen is niet het enige verschil. Die 7 rijdt als een stoomboot, de 10 als een moderne racer.

Vandaag scheen de zon dus werd het tijd voor een ritje

full


De 9 rijdt nog heel lekker :]
 
full


Mijn 9 heeft het daglicht ook weer gezien, toch erg blij met de velgjes! Alleen nog even een keer wassen binnenkort, zit een hoop stof op...
 
Die KTM is de trots van mijn zoon , 18 jaar en wou heel graag motor rjjden en het liefst zou hij ook een kawa hebben maar dit merk lieverd geen NINJA 125 en dan is KTM toch wel het meest motor tegen over de andere merken , en rijd ook leuk voor een 125.


wist ik, vind het ook ongelooflijk cool en mooi dat een ventje van 18 dat wil en doet :t
Maar die voorkant van die KTM maakt mij verdrietig.. doet me aan een BMW denken :')
 
Wat heb jij nou met je voorvork poten gedaan? :?

Tsjaaa, daar zitten van die reflector strips op, ziet er een beetje raar uit op de foto. Op de achterbrug zat ook rode strip toen ik hem kocht. De vorige eigenaar was een beetje bang dat ze hem niet zagen in het donker gok ik...

Misschien gaat deze er ook nog wel af.
 
Laatst bewerkt:
Tsjaaa, daar zitten van die reflector strips op, ziet er een beetje raar uit op de foto. Op de achterbrug zat ook rode strip toen ik hem kocht. De vorige eigenaar was een beetje bang dat ze hem niet zagen in het donker gok ik...

Misschien gaat deze er ook nog wel af.


Ik zou zeggen haal ze er af deze reflectie stickers , vind het er niet echt mooi uitzien , ik houd er zo en zo niet van als ze extra stickers hier en daar op de motor plakken , maar dat is ieder zijn smaak
 
wist ik, vind het ook ongelooflijk cool en mooi dat een ventje van 18 dat wil en doet :t
Maar die voorkant van die KTM maakt mij verdrietig.. doet me aan een BMW denken :')

Is niet echt het mooiste voorkantje maar ik ben het nu gewend , afgelopen weekend hem geholpen met poetsen , maar ik vind het toch een mooi motortje en hij ook want hij glunderde toen hij klaar was met poetsen
 
hallo heren, even een vraagje. aankomend weekend willen we met een aantal vrienden een dagje eifel doen. nu weet ik dat ze daar best vaak controleren op uitlaat enz. ik heb een bos demper op de zx9r en ben dus opzoek naar originele demper.

weten jullie of de uitlaat van de F ook onder E past?

groetjes, umit
 
Iemand hier nog reserve delen liggen ? Ben nog op zoek naar de schakelset voor mn 99'er ( volgens mij past de rest ook gewoon )

Zit ook nog in tweestrijd qua banden, heb s23 besteld maar werd gebeld dat ze voor nagenoeg dezelfde prijs de mooie RS10 wel willen leveren. Er is hier vast nog niemand die met 1 van deze 2 soorten onder de 9 sportief gereden heeft ?
Ik had namelijk ivm circuitdagen de Rs10 in mn hoofd zitten, maar door de hoge reparatie kosten toch maar voor de s23 gekozen.. nu belde mn maatje ( de monteur ) dat hij meerdere sets ging kopen en daardoor wat korting kon krijgen op de rs10 waardoor deze nagenoeg gelijk komt qua prijs met de S23.. en de RS is dus een slick met profiel :P
 
S23? BT-023 is een oude band. De nieuwere banden zijn S20 Evo of S21 voor sport, en T30 danwel T31 voor sporttour.

De BT-023 is achterhaald en niet aan te bevelen.

De S21 of S20 zijn meer dan prima voor de amateuristische circuitrijder.

De RS10 is echt een circuitband. Houd er dus rekening mee dat deze een korte levensduur heeft. Zelfs als je hem voor de zelfde prijs kan kopen is de prijs per kilometer dus hoger...
 
Laatst bewerkt:
Verdomme , maak ik die fout alweer :( S21 bedoel ik idd.. in de tijd dat ik in de motoren werkzaam was heb ik zoveel BT016 en 023 verkocht dat dat er gewoon vast in zit :P Heb dus al 3 sets Bt016 versleten ( gewone en pro )

Wil absoluut niet met een tourband rijden om die circuit dagen, de S21 was dus perfect maar die RS10 kriebelt me ( rij iets van 5 K per jaar , 2 a 3 circuit dagen )
 
Zaterdag toch nog ff bij tenkatemotoren geweest, was goed te doen qua droog
Zondag laat toch ook nog een even rondje gedaan op de 9 *D

weten jullie of de uitlaat van de F ook onder E past?
Ik had ooit eens de uitlaat geleend van Sandberg die gemaakt was door Heavey voor een 2000 model. Maar deze paste niet goed op mijn 2002.
Onlangs las ik ergens dat de hoek iets is gewijzigd voor het 2002 model.

Mijn oude 9 staat weer te koop:
https://link.marktplaats.nl/m1271546463
En volgens mij belazerd hij de boel, waarschijnlijk tellerstand terug gezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan