Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #22

Status
Niet open voor verdere reacties.
A50 afrit naar Kennedylaan. Linkerbaan bocht naar links.
2 autos voor mij, kleine blauwe schuift naar rechts.
Ik laat motor uitrollen, ong 80 Km uur.
Blauw autotje komt weer naar links waar ik rij en snijd mij af.
Besloten overeind uit te wijken. (Remmen zou glijden zijn geweest of onder auto, glijden is in vangrail stuk net voorbij de onder vanger)
Ga te ver, uit de bocht....
Bocht wel grotendeels kunnen maken maar motor zit naast t asfalt en kan alleen maar rechtdoor begroeiing in.
Motor slaat weg, ik rol door.
Nu in ziekenhuis, links enkel gebroken rechts de grote teen.

Iig 1 getuigen, kenteken blauw autotje onbekend, is doorgereden.
Getuigen hadden al langer achter autotje gereden en nog veel meer raar rijgedrag gezien maar ook geen kenteken.
Goffer, sterkte.

Ik ben net terug van de ehbo. Spoedeisende hulp heet het, maar 3 uur wachten is vanzelf geen spoed meer :')

Ik ben ook gevallen. Iets met een graafmachinetje en een vrachtwagentje met open bak. Gelukkig geen motor aan te pas geweest.

Wel dikke knie (wordt natuurlijk nog veel erger). Dikke bult boven rechter oog (wordt nog dikker, maar ik wordt er niet nog lelijker van). Tien hechtingen (goed voor de streetcred's :t ).

~Ik probeerde t graafmachinetje mbv rijplaten van de vrachtauto te rijden. Op t moment van kantelen breekt een rijplaat. Alles recht voor over met mij er in, ong een meter, toen weer rechtop op de rupsjes. In de tussentijden voorruit gekopt en hard ergens tegenaangeschoven. Hechtingen in rechter onderarm en linkerknie).~

Ik kom er snel weer bovenop.
 
Nee, het is een feit dat een niqaab je niet tot radicale moslim maakt. Geen mening.
:^

Geen idee waar dit over gaat (verkeerde topic wellicht?) maar ik kan je garanderen dat als je mij een niqaab aantrekt, ik nog steeds geen radicale moslim ben of zal worden.

On-topic: holy shit Okami, zo is 't toch niet leuk meer '( Beterschap en succes. Had je 't niet weer op je cameraatjes dan?

Martell ook beterschap natuurlijk.
 
Donders heren, zit weer niet mee.
Beiden sterkte!!

@Martell, rijplaat gebroken???? Oud? te zware graver? of gewoon pech
 
Ow, wat naar, Okami. Links gebroken, rechts gebroken, maar dat geneest gelukkig weer. Motor komt vast ook weer goed. Volgende keer toch remmen denk ik.
 
Nee, het is een feit dat een niqaab je niet tot radicale moslim maakt. Geen mening.

Ik denk dat dit wel off topic wordt. Ik noem iemand radicaal die onvoorwaardelijk en letterlijk in zijn of haar heilig boek gelooft, in plaats van daar zelf over na te denken. Dat zijn bijvoorbeeld de mensen die een hijab of zelfs een niqab dragen. Doel daarvan is te voorkomen dat je als vrouw wordt aangerand. Wij hebben in ons land daar wetten voor, dus een hijab/niqab heeft geen nut. Draag je die toch van vind je de letter van je heilige boek belangrijker dan gezond verstand en zelf nadenken, en ben je radicaal.
 
Goffer, sterkte.

Ik ben net terug van de ehbo. Spoedeisende hulp heet het, maar 3 uur wachten is vanzelf geen spoed meer :')

Ik ben ook gevallen. Iets met een graafmachinetje en een vrachtwagentje met open bak. Gelukkig geen motor aan te pas geweest.

Wel dikke knie (wordt natuurlijk nog veel erger). Dikke bult boven rechter oog (wordt nog dikker, maar ik wordt er niet nog lelijker van). Tien hechtingen (goed voor de streetcred's :t ).

\Ik probeerde t graafmachinetje mbv rijplaten van de vrachtauto te rijden. Op t moment van kantelen breekt een rijplaat. Alles recht voor over met mij er in, ong een meter, toen weer rechtop op de rupsjes. In de tussentijden voorruit gekopt en hard ergens tegenaangeschoven. Hechtingen in rechter onderarm en linkerknie).\

Ik kom er snel weer bovenop.

Vol ongeduld wacht ik op de video O-) })



Beterschap !











@Martell, rijplaat gebroken???? Oud? te zware graver? of gewoon pech

Gewoon, Martell ;)
 
Laatst bewerkt:
A50 afrit naar Kennedylaan. Linkerbaan bocht naar links.
2 autos voor mij, kleine blauwe schuift naar rechts.
Ik laat motor uitrollen, ong 80 Km uur.
Blauw autotje komt weer naar links waar ik rij en snijd mij af.
Besloten overeind uit te wijken. (Remmen zou glijden zijn geweest of onder auto, glijden is in vangrail stuk net voorbij de onder vanger)
Ga te ver, uit de bocht....
Bocht wel grotendeels kunnen maken maar motor zit naast t asfalt en kan alleen maar rechtdoor begroeiing in.
Motor slaat weg, ik rol door.
Nu in ziekenhuis, links enkel gebroken rechts de grote teen.

Iig 1 getuigen, kenteken blauw autotje onbekend, is doorgereden.
Getuigen hadden al langer achter autotje gereden en nog veel meer raar rijgedrag gezien maar ook geen kenteken.

Gegevens van die tweede getuige achterhalen en op naar het waarborgfonds.
Ik neem aan dat er politie ter plaatse is geweest ?

Beterschap !!
 
Nee, het is een feit dat een niqaab je niet tot radicale moslim maakt. Geen mening.

:^



Ik noem iemand radicaal die onvoorwaardelijk en letterlijk in zijn of haar heilig boek gelooft, in plaats van daar zelf over na te denken.

Er is een heel godsdienst topic waar ze graag met je in gesprek gaan hierover :Y _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat dit wel off topic wordt. Ik noem iemand radicaal die onvoorwaardelijk en letterlijk in zijn of haar heilig boek gelooft, in plaats van daar zelf over na te denken. Dat zijn bijvoorbeeld de mensen die een hijab of zelfs een niqab dragen. Doel daarvan is te voorkomen dat je als vrouw wordt aangerand. Wij hebben in ons land daar wetten voor, dus een hijab/niqab heeft geen nut. Draag je die toch van vind je de letter van je heilige boek belangrijker dan gezond verstand en zelf nadenken, en ben je radicaal.
full

Alleen niet geheel, het doel van de Niqaab is dat alleen de man waar je mee getrouwd bent je als vrouw mag zien. En niemand anders. Dat strookt tegen onze normen in en is dus wel radicaal. Vrouwen zijn in onze samenleving nog steeds geen eigendom van hun mannen, en laten we dat zo houden alstublieft.
 
Ik kwam er ook langs de gestrande GS rijder maar kon ook niet stoppen, het leek er op dat hij/zij aan het duwen was alsof de voor rem vast zat(mijn professionele mening na 1 seconde er naar gekeken te hebben -O- )


Wel een vermoeiend stukje weg daar, bijna elke ochtend wel mensen die in paniek raken bij de invoegstrook en vanochtend, 200 na de bocht/invoegstrook een dame die niet spiegelde maar wel naar rechts van baan wilde wisselen.. om mij vervolgens boos aan te kijken met een blik van "waarom rij jij hier" :W

:W :+
 
Ik ben de baas over mijn vrouw. Ze is mijn eigendom









gelukkig leest ze dit niet mee


Want ik ben de baas
 
Dit maal toch voor een keer in een lange tijd van peis en vree een keer ge-"road raged", maar het tartte zo mijn verbeelding dat ik mij niet kon inhouden om hem de huid vol te schelden, maar waarschijnlijk heeft hij er niets van gehoord. (ja het is kinderachtig, maar ik ben maar 23, praktisch een kind, maar heb er wel opluchting van gekregen.)

Weldus: Ik rij lekker door (80 echte km) op een 70 baan, ja ik weet, ik reed wat snel.
Aan de tegenrichting rijdt er een kort treintje van een vrachtwagen, een bestelbusje en nog een bestelbusje.

Wat komt er dan nu mocht je denken: Achter het laatste bestelbusje komt er een fietser opgedoken die de straat oversteekt zonder te kijken. Hij merkte mij pas op toen ik al op de rem zat te drukken.

Natuurlijk knijp ik niet alles in 1 keer toe, omdat ik geen zin heb om mijn remblokken te verslijten aan zo'n domoor, en mijn motor mij te lief is.

En ja hoor, een man van pensioenleeftijd, een kale kop, hemdje, korte broek en zonnebril op de fiets met zo'n smoel waar je "u" kan tegen zeggen, zo'n tronie de welke je kan zien in het schilderij van "van Gogh" - De Aardappeleters. Zo'n typische plattelandsfiguur.

Waarschijnlijk is zijn zonnebril er om zijn schele ogen te verbergen, want wat mijn ouders mij hebben aangeleerd is eerst naar links kijken, dan naar rechts, dan nog eens naar links nakijken en dan nog eens rechts nakijken.
Is de weg vrij en is het veilig? Dan mag je oversteken.

Schijnt dat deze meneer dat nooit heeft meegekregen, of onder het mom van: "Ik ben toch zwakke weggebruiker, als ik aangereden wordt hoef ik nooit meer te werken omdat ik dan leef van mijn invaliditeitsuitkering." leeft.
 
Laatst bewerkt:
A50 afrit naar Kennedylaan. Linkerbaan bocht naar links.
2 autos voor mij, kleine blauwe schuift naar rechts.
Ik laat motor uitrollen, ong 80 Km uur.
Blauw autotje komt weer naar links waar ik rij en snijd mij af.
Besloten overeind uit te wijken. (Remmen zou glijden zijn geweest of onder auto, glijden is in vangrail stuk net voorbij de onder vanger)
Ga te ver, uit de bocht....
Bocht wel grotendeels kunnen maken maar motor zit naast t asfalt en kan alleen maar rechtdoor begroeiing in.
Motor slaat weg, ik rol door.
Nu in ziekenhuis, links enkel gebroken rechts de grote teen.

Iig 1 getuigen, kenteken blauw autotje onbekend, is doorgereden.
Getuigen hadden al langer achter autotje gereden en nog veel meer raar rijgedrag gezien maar ook geen kenteken.
Eu ... had gij ongeveer 2 maanden geleden ook al geen ongeval gehad???

Dan zit het je echt wel tegen he!

Hoop dat het allemaal nog wat in orde komt ... veel sterkte alvast!
 
Eu ... had gij ongeveer 2 maanden geleden ook al geen ongeval gehad???

Dan zit het je echt wel tegen he!

Hoop dat het allemaal nog wat in orde komt ... veel sterkte alvast!

;( ja klopt. Toen kwam ik er beter vanaf.

Wanneer mag je weer naar huis uit het ziekenhuis?

Oorspronkelijk was het idee na gips en fotos....
Alleen tijdens gips en fotos begon adrrnaline uit te werken en mijn rug extreem veel pijn te doen.
Iig 1 nacht hier (Catharina ziekenhuis) ter observatie)
Nu net 2e morfinepil tegen de pijn...
 
;( ja klopt. Toen kwam ik er beter vanaf.Oorspronkelijk was het idee na gips en fotos....
Alleen tijdens gips en fotos begon adrrnaline uit te werken en mijn rug extreem veel pijn te doen.
Iig 1 nacht hier (Catharina ziekenhuis) ter observatie)
Nu net 2e morfinepil tegen de pijn...


T zit je niet echt mee :N ;( ,sterkte!
 
A50 afrit naar Kennedylaan. Linkerbaan bocht naar links.
Eindhoven?
2 autos voor mij, kleine blauwe schuift naar rechts.
Ik laat motor uitrollen, ong 80 Km uur.
Blauw autotje komt weer naar links waar ik rij en snijd mij af.
Besloten overeind uit te wijken. (Remmen zou glijden zijn geweest of onder auto, glijden is in vangrail stuk net voorbij de onder vanger)
Vervelend zeg, beterschap!
Waarom zou remmen glijden zijn geweest? Was het glad / nat? Motor heeft ABS toch?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij komt er binnenkort een verbod op niqabs in het openbaar vervoer.

Ik had het trouwens niet over een niqab, de moslima had een full body hijab, in Iran noemen ze dat een chador. Dat vind ik best wel radicaal. Je went er aan, ik zie er vrij veel hier. En ze kunnen niet autorijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan