Het Grrrrote Triumph Tiger Topic Deel 4: Hear Me Roooaaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die geschakelde voeding is bedoeld om een relais voor de handvatverwarming te sturen. Ga daar geen accessoires rechtstreeks op aansluiten. Je kunt wel een relais plaatsen en de voeding van de vaste 12v draad halen. Die is gezekerd.

De geschakelde 12V draad komt van je koplamp. Als dus rechtstreeks iets aan zou sluiten en de zekering brandt door, dan heb je ook geen licht meer.

De vaste 12V aansluiting komt van zekering 3.
oeps....te laat gelezen...het zit er al op...op blok 49 van het wiring diagram.
(de 47 en 48 kon ik niet vinden......(beide 2 polig)
tenzij een daarvan links op de motor zit?...links onder de tank...een soort van sigarettenaansteker maar dan anders?.....)
heb de zwarte en blauw rode draad gepakt.
de paarse netjes in de stekker gelaten.

wat voor problemen zou dit dan kunnen geven?....
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor reactie.

Heb al contact opgenomen met Triumph grave, helaas hebben ze het vrij druk.
denk dat het na de zomer een andere setup gaat worden.
vind de dempers van Mivv er vrij strak eruitzien.
Betreft luchtfilter, kat ect aanpassen laat ik me daar wel informeren.
Zou je voor een lage of hoge variant gaan? Heb zelf een mivv suono lage variant, dik geluidje en ziet er netjes uit.
 


Ik ben na lang proberen uiteindelijk op een Givi uitgekomen. Model Parabrezza, D225ST.
Ik vrij groot, maar ook bij hoge snelheden stabiel. Ik ben 1.91 en is voor mij het beste wat ik kon vinden. Ik vermoed dat Givi die ook heeft voor de nieuwere Tigers


Wil je voor mij eens je ruitje opmeten hoelang is tie?
 
Wil je voor mij eens je ruitje opmeten hoelang is tie?

Voor mij werkte standaard en hogere ruit niet...enkel kortere. Vandaag steuntje laten lassen voor uitlaat.

En ppaar keer voorwiel laten omhoogkomen in eerste.

Sinds mijn andere luchtfilter en uitlaat komt het voorwiel in 2de ook klein beetje omhoog als je vanaf 6000 toeren plots doortrekt ;) Niet veel hoor, maar toch, ik voel het wel
 
bij mij is bij de remklauw achter een remblokpin-bout niet helemaal joffel meer....inbus 5 draaid er in rond....de andere is welnetjes los te krijgen.
ik zag dat 1 remblok wel slijt...de andere niet....dus wil het gangbaar maken.
iemand idee hoe ik die pinbout er uit kan krijgen zonder hem helemaal te slopen?....
 
Hoi, ik heb hier nog 2 originele schetsplaten/hielplaten, die driehoek dingen die bij je voetstepjes zitten, liggen.
Nagenoeg krasvrij.
Ooit mijn Tiger1050 van carbonsetje voorzien.
Als iemand er belang bij heeft laat maar weten.
 
bij mij is bij de remklauw achter een remblokpin-bout niet helemaal joffel meer....inbus 5 draaid er in rond....de andere is welnetjes los te krijgen.
ik zag dat 1 remblok wel slijt...de andere niet....dus wil het gangbaar maken.
iemand idee hoe ik die pinbout er uit kan krijgen zonder hem helemaal te slopen?....


Sowieso nieuw boutje bestellen, om hem eruit te krijgen bitje torx iets groter 6 wss er voorzichtig intikken en dan met beleid los draaien. Desnoods remklauw eerst iets warm maken, niet de bout...
 
Voor mij werkte standaard en hogere ruit niet...enkel kortere. Vandaag steuntje laten lassen voor uitlaat.

En ppaar keer voorwiel laten omhoogkomen in eerste.

Sinds mijn andere luchtfilter en uitlaat komt het voorwiel in 2de ook klein beetje omhoog als je vanaf 6000 toeren plots doortrekt ;) Niet veel hoor, maar toch, ik voel het wel
Als je de cat er uithaalt en met andere mapping komt ie nog wat meer omhoog als je hem doortrekt :p.
Dan gaat ie ook spontaan omhoog als je gewoon gas geeft in 1ste :p
 
bij mij is bij de remklauw achter een remblokpin-bout niet helemaal joffel meer....inbus 5 draaid er in rond....de andere is welnetjes los te krijgen.
ik zag dat 1 remblok wel slijt...de andere niet....dus wil het gangbaar maken.
iemand idee hoe ik die pinbout er uit kan krijgen zonder hem helemaal te slopen?....


Maak eens een foto?
 
Wat mij vooral stoort is het feit dat elk boutje zowat voorzien is van vliegroest
Ik ben in staat om elk boutje te gaan vervangen
Stoor mij er wezenloos aan
 
Als je de cat er uithaalt en met andere mapping komt ie nog wat meer omhoog als je hem doortrekt :p.
Dan gaat ie ook spontaan omhoog als je gewoon gas geeft in 1ste :p
De 3 cilinder staat erom bekend dat hij inderdaad die potentie heeft..
Ik wil het ook kunnen en probeer het regelmatig in de eerste versnelling,beetje gas dan dicht en dan gas erbij
Zodra het voorwiel los komt schiet elke fucking vezel in mijn lichaam in paniek modus en gaat het gas meteen weer dicht .
Met 5 cm los van de grond voel ik me King of the world
 
Ik heb nog maar een keertje gehad dat ik hem bijna overtrok.
Meestal balanceer ik op het randje :p.
Ik doe btw niet aan stoplichtsprintjes, show liever men onderkant en zodra er bochtjes komen gaat het gas erop.
 
Maak eens een foto?
31454142_1725590677504854_2130197711144017503_n.jpg
 
De 3 cilinder staat erom bekend dat hij inderdaad die potentie heeft..
Ik wil het ook kunnen en probeer het regelmatig in de eerste versnelling,beetje gas dan dicht en dan gas erbij
Zodra het voorwiel los komt schiet elke fucking vezel in mijn lichaam in paniek modus en gaat het gas meteen weer dicht .
Met 5 cm los van de grond voel ik me King of the world

Rustig aan doen gewoon. ik rij nooit met het idee dat ik nu een wheelie moet doen. Dat komt plots op tijdens rit als ik me goed voel op de moto.

Kennis kan het met koppeling. Ga eens ritje met hem maken ;)
 
Als je de cat er uithaalt en met andere mapping komt ie nog wat meer omhoog als je hem doortrekt :p.
Dan gaat ie ook spontaan omhoog als je gewoon gas geeft in 1ste :p

Ga dat sowieso eens proberen in 1ste :) Snorkel kan ik ook nog steeds doen.

Power is er op zich voldoende
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan