Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goddomme! Net het eerste testritje gemaakt met Triple sinds de crash een maandje terug, wat een beest! Ben van -1 naar -1 +2 gegaan en ik schrok me een paar keer het apenlazerus. Op het gas gaat ie nu met gemak in z'n 2 op het achterwiel en in de 3 alleen op de koppeling. Het is nu echt een stuntfiets aan worden en ik weet nog niet hoe blij ik daarmee ben...misschien is -1+1 ook wel voldoende :/ Ach we gaan het zien, net maar een rondje van 40km gemaakt dus komende weken maar even kijken hoe/of het bevalt.

Voor iedereen die een bizar velle S3 wil is het sowieso een aanrader :p
 
Goddomme! Net het eerste testritje gemaakt met Triple sinds de crash een maandje terug, wat een beest! Ben van -1 naar -1 +2 gegaan en ik schrok me een paar keer het apenlazerus. Op het gas gaat ie nu met gemak in z'n 2 op het achterwiel en in de 3 alleen op de koppeling. Het is nu echt een stuntfiets aan worden en ik weet nog niet hoe blij ik daarmee ben...misschien is -1+1 ook wel voldoende :/ Ach we gaan het zien, net maar een rondje van 40km gemaakt dus komende weken maar even kijken hoe/of het bevalt.

Voor iedereen die een bizar velle S3 wil is het sowieso een aanrader :p
Hoeft voor mij niet rij toch Ahold een oud wijf :t
 
Vandaag laatste dag alweer van een week Oostenrijk en Italië (en een ritje door Slovenië).
De KTM voelt zich hier merkbaar heel erg goed thuis. Op elk wegdek en onder alle soorten weersomstandigheden, top.

Dit is trouwens ons fantastische onderkomen in Oostenrijk, vlakbij de Italiaanse grens, aanradertje :)

Gasthof - Pension Lamprecht Bauer
Kreuzberg 2, 9640 Kreuzberg, Austria
+43 4715 422

Google Maps
 
Laatst bewerkt:
Vandaag laatste dag alweer van een week Oostenrijk en Italië (en een ritje door Slovenië).
De KTM voelt zich hier merkbaar heel erg goed thuis. Op elk wegdek en onder alle soorten weersomstandigheden, top.

Dit is trouwens ons fantastische onderkomen in Oostenrijk, vlakbij de Italiaanse grens, aanradertje :)

Gasthof - Pension Lamprecht Bauer
Kreuzberg 2, 9640 Kreuzberg, Austria
+43 4715 422

Google Maps

Pics or it didn't happen ;)
 
Goddomme! Net het eerste testritje gemaakt met Triple sinds de crash een maandje terug, wat een beest! Ben van -1 naar -1 +2 gegaan en ik schrok me een paar keer het apenlazerus. Op het gas gaat ie nu met gemak in z'n 2 op het achterwiel en in de 3 alleen op de koppeling. Het is nu echt een stuntfiets aan worden en ik weet nog niet hoe blij ik daarmee ben...misschien is -1+1 ook wel voldoende :/ Ach we gaan het zien, net maar een rondje van 40km gemaakt dus komende weken maar even kijken hoe/of het bevalt.

Voor iedereen die een bizar velle S3 wil is het sowieso een aanrader :p

En nu met 120 km/h 5000rpm? :+
 
Goedemiddag,

Ik ben sinds kort in het bezit van Speed triple uit 99, en ben bezig met groot onderhoud.
Ik zoek nog een compleet achterlicht, iemand nog iets liggen of andere onderdelen?


Groet, Dn Eddy
 
Vandaag laatste dag alweer van een week Oostenrijk en Italië (en een ritje door Slovenië).
De KTM voelt zich hier merkbaar heel erg goed thuis. Op elk wegdek en onder alle soorten weersomstandigheden, top.

Dit is trouwens ons fantastische onderkomen in Oostenrijk, vlakbij de Italiaanse grens, aanradertje :)

Gasthof - Pension Lamprecht Bauer
Kreuzberg 2, 9640 Kreuzberg, Austria
+43 4715 422

Google Maps

Website Gasthof Pension Lamprechtbauer - Herzlich willkommen! Benvenuti! ;)
 
Pics or it didn't happen ;)
full


full


full


;)
 
Goedemiddag,

Ik ben sinds kort in het bezit van Speed triple uit 99, en ben bezig met groot onderhoud.
Ik zoek nog een compleet achterlicht, iemand nog iets liggen of andere onderdelen?


Groet, Dn Eddy
Gefeliciteerd met de nieuwe bike en welkom *O*
 
Hey Dude,

Ik zoek nog een rechter richtingaanwijzer,een achterlicht geen led, en een hoge carbon hlcr uitlaat alles origineel Triumph 955 1999.

Lekker oldskool, :t

Eddy
 
Ziet er mooi uit! Aanrader om naar toe te gaan?
Jazeker, echt top qua rijden en het is gewoon heel erg mooi.

We hebben in een week tijd het gebied bestreken als een ruit tussen Bormio in het Westen, Großglockner in het Noorden, Triglavski narodni Park (Slovenië) in het Oosten en Parco Nazionale delle Dolomiti Bellunesi (bij Belluno) in het Zuiden.

Die twee hartjes waren onze onderkomens, eentje bij Mauthen en de andere in Canazei.

full
 
Laatst bewerkt:
Sneeuw, zie ik daar sneeuw? Verdori een no go voor mij... Wel mooie omgeving. Controles gehad daar? Of is het nog niet zo vol met brommers.

*D
Ja, dat is sneeuw :P En regen hebben we ook nog gezien.
Daarom heb ik ook heel de week in textielpak gereden en niet in leer.

Controles zijn er ook, kan me haast niet voorstellen dat we met ons vijfen geen enkele boete gaan ontvangen. In Oostenrijk lijken de flitskasten op grijze stroomkasten. In Italië zijn ze knaloranje, maar zit er gelukkig in slechts een heel klein deel ook werkelijk een flitser, die verplaatsen ze alleen af en toe.

In Oostenrijk hebben we ook 2 keer heel veel mazzel gehad dat ze met een lasergun stonden. Eerst op een plek waar een maatje 2 jaar geleden al gepakt is en we dus wisten dat we daar braaf 50 moesten rijden. Wel leuk om die 2 agenten beteuterd hun lasergun terug in de kofferbak te zien leggen _O-
En de tweede keer kwamen we terug van de Großglockner en werden we net op tijd gewaarschuwd door tegemoetkomende motorrijders want daar stond ook weer zo'n laserschwanz in de bosjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan