vulcan 1500 drifter gaaf of niet??

Wel of niet gaaf??

  • ja echt wel

    Stemmen: 17 27,9%
  • ja maar te duur

    Stemmen: 6 9,8%
  • nee, te opzichtig

    Stemmen: 30 49,2%
  • nee, te duur

    Stemmen: 8 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    61
Murph uitmaken voor statusmannetje......??? lijkt me niet ,...."gewone jongen-in-verschoten-spijkerbroekkie" zie ik eerder voor me :+ :+



Het is nog veel erger.
Oude joggingbroeke met grote gaten erin.Zijn niet Rottweiler-bestendig. ;(
 
Murph uitmaken voor statusmannetje......??? lijkt me niet ,...."gewone jongen-in-verschoten-spijkerbroekkie" zie ik eerder voor me :+ :+



Het is nog veel erger.
Oude joggingbroeke met grote gaten erin.Zijn niet Rottweiler-bestendig. ;(


gelukkig alleen nog maar je broekkie ,.....bij een ouwe maat van vrat ie 't zeil van de keukenvloer op :+ :+ :+
 
ken beter een goudvis nemen ,.....die blijven niet zo agressief-vast aan je kuiten hangen :)
 
Ik ben een wannabee!!!
Heb zelfs lang haar en zo!

zelfs een stikker op mijn auto, van HD!

kawasaki kopen?
 
ik kan geen eens een kawasaki kopen ,.......me poen is op ,......letzte tijd krap bij kas ,.......aanbod klussies is teruggelopen,.......de mensen hebben geen centjes meer om defecte apparatuur te laten repareren ,.....dus dat merk ik ook helaas .....

....recessie.....

als ik weer een paar stuivers heb wil ik er een ironhead bij hebben voor woon-werk-vervoer,....dat plan leeft nog ...
 
de enigste kawasaki waar ik verliefd op ben is zo 1tje :

....... :9~


full
 
aermacchi ( Van HD in der tijd ) , is bijv weer zo netjes geweest om hier nooit een "nepper" van na te maken .... :) :) :) :)
 
't woordje "nepper" werd officiëel door een motorfabrikant gebruikt .....

BMW werd door de Russen na-ge-aapt ,.....

...heette dat ding niet een "ural (dj)nepper " ? :P
 
't woordje "nepper" werd officiëel door een motorfabrikant gebruikt .....

BMW werd door de Russen na-ge-aapt ,.....

...heette dat ding niet een "ural (dj)nepper " ? :P

Volgens wat ik opgevangen heb.

De Russen hebben in den tijd van de oorlog de plannen van BMW kunnen bemachtigen en hebben deze nagemaakt.
Ural en Dnerpr zijn wel twee verschillende merken dacht ik.(maar zullen waarschijnlijk wel dezelfde plannen hebben gebruikt)
Ook HD heeft deze trouwens nagemaakt in die tijd.
http://www.hd-classic.be/nl/moto_leger_detail.asp?id=223&NAV=2
Je ziet ook in het HD gamma zitten neppers :o :o :o (wie had dit gedacht)

Ooit heb ik op het punt gestaan ook deze "nepper" te kopen.(zijspan met kardan aandrijving was wel een vereiste.)
 
Laatst bewerkt:
Ik ook...
Waren ze mee tot Moskou gekomen.
Niet alleen BMW, maar ook zootje vliegtuigtechnieken/ontwerpen.
Ook de kalashnikov automatisch geweer, eigenlijk een duitse Stg43.
Net als de amerikanen trouwens.
Bijv. de stealthbommenwerper, gewoon afgeleid van een de Horten, een "te laat" duits ontwerp.
Het plan was om met Horten de VS te gaan bombarderen (grinnik).
 
Volgens wat ik opgevangen heb.

De Russen hebben in den tijd van de oorlog de plannen van BMW kunnen bemachtigen en hebben deze nagemaakt.
Ural en Dnerpr zijn wel twee verschillende merken dacht ik.(maar zullen waarschijnlijk wel dezelfde plannen hebben gebruikt)
Ook HD heeft deze trouwens nagemaakt in die tijd.
http://www.hd-classic.be/nl/moto_leger_detail.asp?id=223&NAV=2
Je ziet ook in het HD gamma zitten neppers :o :o :o (wie had dit gedacht)

Ooit heb ik op het punt gestaan ook deze "nepper" te kopen.(zijspan met kardan aandrijving was wel een vereiste.)

Wat een goedkope prul.....grinnik.
 
Wat een goedkope prul.....grinnik.


HD heeft zelfs een 2takkertje na WO2 gemaakt die werd afgekeken van een DKW'tje ,...
BSA heeft deze exact zo gemaakt ,...dat was de Bantam .

die boxer van HD is een zeer zeldzaam ding ,....zijn 'r weinig van gemaakt
 
Volgens wat ik opgevangen heb.

De Russen hebben in den tijd van de oorlog de plannen van BMW kunnen bemachtigen en hebben deze nagemaakt.
Ural en Dnerpr zijn wel twee verschillende merken dacht ik.(maar zullen waarschijnlijk wel dezelfde plannen hebben gebruikt)
Ook HD heeft deze trouwens nagemaakt in die tijd.
http://www.hd-classic.be/nl/moto_leger_detail.asp?id=223&NAV=2
Je ziet ook in het HD gamma zitten neppers :o :o :o (wie had dit gedacht)

Ooit heb ik op het punt gestaan ook deze "nepper" te kopen.(zijspan met kardan aandrijving was wel een vereiste.)


Had dat maar gedaan ,...de enigste XA die ik gezien heb staat in 't HD en Indian museum in Raalte......
Ik heb geen idee wat de waarde van zo'n ding is ,....maar weinig zal 't zeker niet zijn ,...die oorlogsbuit ....
 
maarruhh,.....wat heeft Harley nou eigenlijk voor burger/consumenten-markt motorfietsen van andere merken na-geaapt dan ? ......

Wat voor modellen kunnen we nou om ons heen zien tuffen en tegenkomen dan ?
 
ja ,...maar toch niet echt "echt" hoor ..... :)

OP rallenti vindt ik hem ook zéér mooi draaien maar dit mooie geluid verdwijnt volledig als het gas open draait.

Ik wou dat de mijne op rallentie ook zo mooi klonk. ;(

Deze persoon heeft de pot er presies onderuit gegooit en de twee buizen samengebracht.
Mischien nog een ideetje.


PS:FLSTC Het was wel een Dnepr en geen HD xa dat ik wou kopen. ;(
 
Laatst bewerkt:
zo'n ding koop je voor een "pond peren" , denk ik :)

....zo'n Ural Dnepr ( spreek je uit als : Oeral de Nepper ) :) :) :)







full
 
Terug
Bovenaan Onderaan