MEGA Meeting 2004

Mega Meeting 2004

  • 9 Mei

    Stemmen: 223 86,4%
  • Vervallen

    Stemmen: 6 2,3%
  • Vervallen

    Stemmen: 18 7,0%
  • Vervallen

    Stemmen: 4 1,6%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 3 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    258
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me heel indrukwekkend en leuk om zoveel motoren en eensgezinde motorfanaten te onmoeten.
Ik kom zeker!!!
 
hoi luitjes
ik zou persoonlijk voor hengelo gaan en niet op de dgn van vader en moederdag ivm onze ouders
veenendaal is een eind rijden voor ons en ik heb net een nieuwe motor dus wil nog effe wennen
en voor andere tukkers onder ons gaan er nog meer dan naar die richting als het daar word gehouden word
zo ja wie en waar vertrekken jullie uit het oosten van het land wij komen uit westerhaar en vroomshoop dichtbij almelo
ik hoop wat van jullie te horen
groetjes de tukkers
 
hoi luitjes
ik zou persoonlijk voor hengelo gaan en niet op de dgn van vader en moederdag ivm onze ouders
veenendaal is een eind rijden voor ons en ik heb net een nieuwe motor dus wil nog effe wennen
en voor andere tukkers onder ons gaan er nog meer dan naar die richting als het daar word gehouden word
zo ja wie en waar vertrekken jullie uit het oosten van het land wij komen uit westerhaar en vroomshoop dichtbij almelo
ik hoop wat van jullie te horen
groetjes de tukkers

Zie mijn signature....Kom daar maar kijke 8-)
 
Ik denk dat de meesten toch voor 9 mei hebben gekozen, wijzigingen voorbehouden denk ik dat 9 mei de datum gaat worden van de megameeting *D

=============================================================================


Zie mijn signature....Kom daar maar kijke 8-)

Net zoals vorig jaar zal ook dit jaar wel weer een topic worden aangemaakt hoe, waar, wanneer en hoe laat we vertrekken vanuit overijssel richting veenendaal..

Topic : MEGA Meeting 2004 vanuit Overijssel

Verder kreeg ik nog het volgende mailtje :
---------------------------------------------------------------------------------

Hee Eagle,



Ik weet niet of het plan net als vorig jaar was om van de MAC Veenendaal naar de MAC Amersfoort te rijden. Als dit zo is willen Remcould en ik de route terug wel voor rijden (met onboard cam). Van Veenendaal naar Barneveld (a30) binnendoor naar Nijkerk, en van Nijkerk binnendoor naar spakenburg, via spakenburg naar MAC amersfoort. Leuke route, en volgens mij goed te doen met een grote groep motoren. Onboard cam komt achterste voren zodat de hele stoet op de film komt.



Als het je wat lijkt hoor ik het wel!





Greetz Arno (Redline Rider)
--------------------------------------------------------------------------------

Hey

Denk dat de meesten wel weer net als vorig jaar richting Amersfoort willen rijden.

Je idee is wel cool, en het is te doen, maar er zal wel iets van een herkenning moeten zijn zodat iedereen weet dat we vertrekken..

Zoals vorig jaar was dat wel een beetje rommelig, misschien is het handig om iets van herkenning te nemen zodat ze weten wie JIJ bent *D

Aangezien het vorig jaar goed is gegaan mbt de sterke hand, zal er dit jaar wel iets meer op de been zijn, vooral nu ze de weg richting dit forum weten te vinden..

We zien het wel..

Greetz

Black Eagle
 
Laatst bewerkt:
Wordt er ook rekening gehouden met een 25 KW'er '( . Als de snelheden wat boven de 130 gaan, dan heb ik een probleempje.

Het lijkt me wel wat om mee te gaan, maar moet daar nog het e.e.a. voor regelen. Als ik ook kom, dan laat ik het nog wel weten. Is ook trouwens afhankelijk waar het gehouden wordt..
 
Je idee is wel cool, en het is te doen, maar er zal wel iets van een herkenning moeten zijn zodat iedereen weet dat we vertrekken..

Zoals vorig jaar was dat wel een beetje rommelig, misschien is het handig om iets van herkenning te nemen zodat ze weten wie JIJ bent *D
Zo,n mooi fluoriserende wegwerkers jasje is wel wat :X :)
 
Wordt er ook rekening gehouden met een 25 KW'er '( . Als de snelheden wat boven de 130 gaan, dan heb ik een probleempje.

Het lijkt me wel wat om mee te gaan, maar moet daar nog het e.e.a. voor regelen. Als ik ook kom, dan laat ik het nog wel weten. Is ook trouwens afhankelijk waar het gehouden wordt..

Ik denk dat er best wel wat 25kwtjes meegaan dus dat zal wel meevallen ik kan ook niet veel harder en dat rijdt ook niet prettig :)
 
Genoeg 25 kw motoren aanwezig hoor en anders zijn we in ieder geval met ze 2en, hehe, ik heb zelfs maar 24 kw B|

Gewoon plat op de tank 163 :+
 
Ik denk dat de meesten toch voor 9 mei hebben gekozen, wijzigingen voorbehouden denk ik dat 9 mei de datum gaat worden van de megameeting *D

=============================================================================Net zoals vorig jaar zal ook dit jaar wel weer een topic worden aangemaakt hoe, waar, wanneer en hoe laat we vertrekken vanuit overijssel richting veenendaal..

Topic : MEGA Meeting 2004 vanuit Overijssel

Verder kreeg ik nog het volgende mailtje :
---------------------------------------------------------------------------------

Hee Eagle,



Ik weet niet of het plan net als vorig jaar was om van de MAC Veenendaal naar de MAC Amersfoort te rijden. Als dit zo is willen Remcould en ik de route terug wel voor rijden (met onboard cam). Van Veenendaal naar Barneveld (a30) binnendoor naar Nijkerk, en van Nijkerk binnendoor naar spakenburg, via spakenburg naar MAC amersfoort. Leuke route, en volgens mij goed te doen met een grote groep motoren. Onboard cam komt achterste voren zodat de hele stoet op de film komt.



Als het je wat lijkt hoor ik het wel!





Greetz Arno (Redline Rider)
--------------------------------------------------------------------------------

Hey

Denk dat de meesten wel weer net als vorig jaar richting Amersfoort willen rijden.

Je idee is wel cool, en het is te doen, maar er zal wel iets van een herkenning moeten zijn zodat iedereen weet dat we vertrekken..

Zoals vorig jaar was dat wel een beetje rommelig, misschien is het handig om iets van herkenning te nemen zodat ze weten wie JIJ bent *D

Aangezien het vorig jaar goed is gegaan mbt de sterke hand, zal er dit jaar wel iets meer op de been zijn, vooral nu ze de weg richting dit forum weten te vinden..

We zien het wel..

Greetz


hmmmmm we zullen iets creatiefs moeten bedenken om de hele stoet richting amersfoort te krijgen. We denken er nog even over.

Ik het er zin an *D
Black Eagle
 
Op zaterdag 24 januari 2004 19:37 schreef Redline Rider het volgende:

:? :? :?

Misschien is het leuk als iedereen op zijn kuipruitje een sticker met Zijn nickname heeft...

Ik ga er voor de meeting 1tje laten maken ...

evt een link : http://www.123sticker.nl/indexnl.html

Mijn bike is zowieso te herkennen aan de motorforum stickers aan beide kanten van de kuip (( als ik nog bericht krijg van orpheus O-) )), de nikko Racing uitlaat en het Red Bull blikkie :P

 
Laatst bewerkt:
:P :P :P

Altijd leuk om op zo'n regenachtige dag beetje creatief te doen :P

full
 
Laatst bewerkt:
Hoi


1. Black Eagle
2. Spool25
3. Superfrog
4. Janice
5. Spike R6
6. NitroMax
7. Taco
8. Speedy Max
9. OhJaJoh
10. Tim
11. Hoffer
12. Aussie
13. Spider
14. HansGSX-R
15. SubDuc
16. Phr3ak
17. tomsoes
18. **Lara**
19. Speedy_Tweety
20. homers
21. Arckira
22. *Lola*
23. jord-ei
24. De Sprinkhaan
25. Gears
26. fighternorrie
27. ArjanR1
28. Flow
29. Mogwai
30. bierelier
31. Niels
32. -=MV=-
33. RoyR
34. Tensive
35. Nobodie
36. Snarfman
37. 400cc
38. EarlyUC
39. Sspoekie
40. motormama
41. Duderuud
42. the_bladerunner
43. Tasmanian Devil
44. taco
45. Bazza!!!
46. Djoembie
47. MandyR6
48. Dirk130
49. foutebloes
50. Fragdaddy
51. MAV
52. Midnight
53. MF 1981 HS
54. Sanpower1
55. Orpheus
56. Pizza
57. gaanopdiebanaan
58. Vinchante
59. john R1
60. Zeta-Boy
61. Fuck het Milieu
62. RoyR
63. Daniel Zx6r
64. maart78
65. Hans_V
66. Kaneda
67. Akula
68. MauriceR6
69. V FRed S
70. Muggie 125cc
71. Noriyuki
72. Scintilla

Komt RoyR met z'n tweelingbroer?? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan