GPZ meeting!!!!

Datum staat vast :-p

  • ......

    Stemmen: 1 16,7%
  • ......

    Stemmen: 3 50,0%
  • ......

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6

Lady j

MF veteraan
29 aug 2002
2.390
0
omgeving den haag
Hierbij het topic voor de gpz meeting. Tja lijkt me handig om alles wat afgesproken wordt gewoon centraal hier te melden.

En ook wanneer we het willen houden wordt hier bepaald.

Ow ja en je kan je ook nog opgeven hier.

wat een boeiende eerste post is dit zeg B|

Deelnemers Lijstje:

- ikke (lady j dus)
- Loesje
- Barrossie
- Wuf
- Thompson
- Rud1e
- Pinty
- Jorizz
- KawaNinja ( als de rest het goed vind)
- Luus???


Datum meeting is dus 29 augustus!
 
Laatst bewerkt:
Alle data zijn zondagen (nu wel iig ;) ) . Ik kan nou alweer een datum schappen. De 11-de gaat hem zeker niet worden ( voor mij dan) avond ervoor sensation black, dus ik vrees dat ik dan niet echt in staat ben om te rijden *D :P
 
Zaterdag 3 juli gaat mijn zx-9 op de bank bij paul ritzen in eindhoven. maar zondags 4 juli kan ik ook wel
 
Heyy mensen!!
4 juli vind ik tot nu toe een goede datum!
Oja, we moeten nog wel een afspreekplaats hebben. Zullen we dan rond Zoetermeer gaan rijden? Misschien is Safe of Hans van Wijk een afspreekplaats?
Greetz!
 
staat je geboortedatum verkeerd?


welnee, ik wil graag terugkoppeling als mensen op mijn profiel hebben gekeken, enne al die motoren zijn van mijn vader, ik heb een heel rijke vader }) . ik rij er alleen een beetje mee rond, en doe soms een beetje stoer. Ik kan toch immers geen rijbewijs hebben op mijn leeftijd
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je ook uit Utrecht komt, als je mee wil......er is plek achterop *D Of wou je zeggen dat je zelf een motor meepakt.... :?
[me]Loesje is een hele nette rijdster O-) [/me]
 
Jippie, eindelijk een meeting!! :]

Aangezien ik m'n gpztje voorlopig nog hou mag ik vast wel meedoen :P
Is er al een tijdstip bedacht?
 
Jippie, eindelijk een meeting!! :]

Aangezien ik m'n gpztje voorlopig nog hou mag ik vast wel meedoen :P
Is er al een tijdstip bedacht?

ik denk zo vroeg mogenlijk, om 7.00 kom ik mijn dienst uitgerold, duss... :Z
4 juli is tevens tot nog toe de enigste dag dat ik ook kan. *D
[me] jippie jippie het word nog leuk[/me]
 
Nou.....anders wil ik Wuf wel achterop nemen op z'n eigen zx9.... ;)
Alle gekheid....[me]Thompson heeft er ook zin in.... :] [/me]
 
Als ik met de gpz ga kunnen we in elk geval samen rijden, anders ga ik wel achterop bij jou
 
Als ik met de gpz ga kunnen we in elk geval samen rijden, anders ga ik wel achterop bij jou

Je was echt van plan om zelf te gaan rijden? :? Vind je dat niet een beetje link? Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten...maar als je gepakt wordt is de kans om ooit je rijbewijs te halen ook verkeken.

Heej mensjes zullen we de meeting gewoon maar op 4 juli houden??? Lijkt me het handigst.

Lijkt me een prima plan
 
Terug
Bovenaan Onderaan