de rooie (cb400f)

Lijkt me wel eens tijd om dit topic uit 3 meter stof te trekken. :)

De rooie is alive, kicking and fully dressed. 8-)


Afgelopen drie dagen in de eifel wezen toeren, o.a. bij de Moezel wezen rondknorren. Was weer ouderwets briktastisch. *O*
full
 
En floep, alweer ruim anderhalf jaar verder... :X


Gisteren voor het eerst weer gereden na grote verbouwing van m'n mooie rooie. :] Lekkerst rijdend 400f-je wat ik ooit onder me heb gehad en ik heb toch wel op meerdere goeie gereden al. *D 8-) Er zit nu een opgeboord blokje in van ClassicBikeTuning. :}
 
HI RDZ. net je hele topic gelezen.. die rooie heeft al heel wat meegemaakt !!!
Dus je hebt een kompleet nieuw blok gekocht !!! Meer PK"s ??
Heb mijn M stuur vervangen door recht stuur, rijdt beter.
Miscihen heb je komende weken tijd om mijn ontsteking na te kijken ??
Heb nog gereden maar toch loopt ie op de snelweg iets beter met de choke iets erop !!!

Peter
 
inderdaad meer peekaas. Maar moet nog effe 1000km inrijden en nog beetje tweaken aan afstelling. Heb nu pas 5km gereden met max 3500 rpm, binnen dorp hier. Geluidje uit blokje is wel prachtig. 8-)

misschien kunnen we aankomende week op vrijdag afspreken?
(bij jouwe is n ieder geval nog flink winst te halen) ;)
 
Hi RDZ ik stuur vlg. week wel en e mailtje of ik vrijdagmiddag vlg. week tijd heb.....
om de sproeiers te vervangen..moeten de carbarateurs er dan helemaal af ??

Peter
 
in theorie kun je alleen de vlotterbakjes los schroeven, maar dan heb je een korte schroevedraaier nodig en is nogal gepriegel

ik gok dat er bij jou gewoon goeie sproeiers in zitten trouwens
 
toch weer wat kinderziektes. Laadsysteem werkt niet goed. En boven achter op de cilinder of kop komt er wat olie uit.

Moet nog opsporen waar de olie vandaan komt. En laadsysteem zou de dynamo kunnen zijn omdat de rest vh systeem met het ouwe blokje wel werkte. Eens kijken wanneer ik weer quality time kan doorbrengen met m'n rooie schatje. :+
 
Ja ik denk ook dat de juiste sproeiers erin zitten..... toch een vreemde storing
Succes met het nieuwe blok, zullen wel kinderziektes zijn.
 
kinderziektes nog steeds niet onder de knie. Er is nog iets niet helemaal in de haak met zowel laadsysteem als met hoe die loopt.

Laden kan ook combi zijn van het laagtoerig rijden met de extra zware H4 koplamp en de al wat oudere accu. :?

Lego is inderdaad een leuk karretje al, maar veel gespeeld is er nog niet. :o
 
Ok, succes ermee

hier de solo XS1100 gestart van de week (maakt leuk geluidje trouwens).
1e keer liep olie er uit bij olie filter
2e keer startte goed, kort ritje gemaakt maar sloeg vrij snel op hol. dus maar moeten de carbs maar weer los.
 
Terug
Bovenaan Onderaan