- Onderwerp starter
- #26
Nee Ik weet dat je een verzekering moet regelen of je moet hem schorsen, maar het is geregeld hoor. Hij mag de weg op,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee die heb ik nog niet, heb jij hem misschien digitaalHmmm deze Jackal heeft duidelijk niet in een woestijn klimaat rond gereden .
Het meeste gelukkig makkelijk weer netjes te krijgen en inderdaad een mooi winterklusje voor nu rijden met die Jackal
Andere vraag
Heb je al een werkplaatsboek voor het nodige gegevens voor je achterstallige onderhoud ?
En nu een foto van de hele motor?Gisteren de Guzzi eens buiten gezet en even na gelopen. Hij rijdt prima, ook het schakelen gaat soepel, dat was bij mijn oude Guzzi's toch anders, daar kwamen toch altijd wat meer mechanische geluiden uit de bak.
Het opknappen zal dan ook vooral optisch zijn, maar dat is ook wel te zien op de foto's.
Bekijk bijlage 1913224Bekijk bijlage 1913225Bekijk bijlage 1913226Bekijk bijlage 1913227Bekijk bijlage 1913228Bekijk bijlage 1913229Bekijk bijlage 1913230
Ff terug gekeken maar die stond er niet bij.En nu een foto van de hele motor?
Bedankt voor de link, deze is in het Duits, ik had hem van @guzzigek al in het Engels gehad. Wel makkelijk Duits en Engels voor het zoeken van de juiste naam van onderdelen in deze talen.Sinds een Guzzi-rijder uit Alphen aan de Rijn mijn Bellagio een gemoderniseerde Jackal vond kreeg ik ook belangstelling voor de Jackal. (Maar ik blijf bij de Bellagio.)
Voor de Jackal:
https://www.thisoldtractor.com/mg_manuals/owners_manual_california-jackal_1999-07_de.pdf
Zo van een afstandje ziet hij er prima uit.Ff terug gekeken maar die stond er niet bij.
Ik denk dat het verschil met de california van toen minimaal is, deze staat ook in de manual beschreven. De andere Guzzi's van toen, geen idee. Wel waren er toen modellen met een bovenliggende nokkenas en 4 kleps koppen, die zullen dus wel anders geweest zijn, maar hoeveel anders, geen idee.Zijn deze nu zo heel verschillend van de California en eigenlijk alle grote Guzzi's?
Ja de kleine waren helemaal verschillend maar ik heb ook 1 boek voor v35 tm 75.Ik denk dat het verschil met de california van toen minimaal is, deze staat ook in de manual beschreven. De andere Guzzi's van toen, geen idee. Wel waren er toen modellen met een bovenliggende nokkenas en 4 kleps koppen, die zullen dus wel anders geweest zijn, maar hoeveel anders, geen idee.
Ik denk dat het verschil met de california van toen minimaal is, deze staat ook in de manual beschreven.
Zeker weten, ik rij er sinds 1 jaar op eentje. Een Cali 1100i uit 1998, heerlijk karakter. Dit is iedere keer weer genieten vanaf het moment van het starten, het rijden, de reacties van andere mensen en het gevoel en geluid van die dikke V-twin.Leuk hoor! Een guzzi california staat ook nog op mijn verlanglijstje lijkt me een geweldige motor