vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
voordat ie op de rode cabin honda ging rijden dus,om te oefenen?

BTW 200ste post :}

editje:niet dus B|
 
Yep!!

vraagje: heeft iemand ervaring met het verhogen van de achterkant??
zo ja; hoeveel mm/cm en hoe bevalt het jullie??
wil de mijne flitsender laten sturen. })
 
Yep!!

vraagje: heeft iemand ervaring met het verhogen van de achterkant??
zo ja; hoeveel mm/cm en hoe bevalt het jullie??
wil de mijne flitsender laten sturen. })

Ik heb 5 mm tussen schokbreker en frame gezet.
Heb de voorkant niet doorgestoken want ik wil de bodemvrijheid behouden.

Rijdt lekker scherp, maar dat deed 'ie voorheen ook al wel ;)
 
Yep!!

vraagje: heeft iemand ervaring met het verhogen van de achterkant??
zo ja; hoeveel mm/cm en hoe bevalt het jullie??
wil de mijne flitsender laten sturen. })
heb een wilbers veerdemper met hoogte regeling hier door kan je 30mm traploos regelen. Hoger is ook mogelijk maar dan heb je niet meer de mogelijkheid om de standaar hoogte in te stellen.
voor meer info:
 
Gisteren de Tsubaki SigmaR gemonteerd met JT's.
Heerlijk. Wat merk je dat goed zeg.
 
Shitzooi, ben zondag onderuitgegaan met m'n SP :( .

Ging lekker door de bocht, en ineens zit er een knik aan het einde. Kon de bocht niet meer halen en ben het weiland ingevlogen |( . Er was geen hek gelukkig dus kon zo de weg afrijden het weiland in. Het weiland ligt ongeveer 30 a 40 cm lager dan de weg dus ik moet even een klein sprongetje maken. Ik zou er evengoed zonder schade vanaf komen als er niet toevallig een stuk trottoirband (ofzoiets?) lag die ervoor zorgde dat ik alsnog op m'n snuffert ging '( . De "stoeprand" heeft de onderkant van de motor geraakt met als gevolg een boel schade. O.a. een stuk van het frame afgebroken, linker kuipdeel, topkuip, kont, laser Hotcam, uitlaatbochten, remschijf, linker radiator, enz.enz.

Hij staat nu bij de Honda dealer en de expert is vanmiddag langs geweest. Het schade bedrag is ongeveer 6.500 Euro :? . Ik ben gelukkig allrisk verzekert dus dat is wel een geluk bij een ongeluk.

Foto's volgen nog.

@Trick-Twin; Gewoon een smallere achterband monteren (180/55-17) dan stuurtie als een mes! Een verschil tussen dag en nacht, en ja een brede band is better looking :) .
 
Even een vraagje.

Als de verzekering accoord gaat met de reparatie mag ik dan de onderdelen die vervangen worden opvragen, zoals kuipdelen enz.?
Deze wil ik wel graag terug hebben.
 
Laatst bewerkt:
Jongens wat een supergaaf topic zit te kwijlen bij de foto's :}

maar even een vraagje vanaf deze kant :)

Weet iemand nog ergens een overjarig model te staan van de sp1 of sp2 (wel een nieuwe dus)

Alvast bedankt groetjes

R.Schuit
 
jij hebt al vaker injectie problemen gehad toch? het zit je niet mee.... succes, en hopelijk tot 8 mei
nou we zijn eruit,het was geen injectieprobleem.
het was de pluskabel van het injectiesysteem,die in de loop der jaren tegen het subframe heeft gezeten en nu doorgeschuurd was,zodat bij contact met het frame,de electronica op hol sloeg en de brandstoftoevoer dus weg viel.
nu is het verholpen en de kabel is omgelegd,dat het niet weer kan gebeuren
op de megameeting is er dus een SP1 extra bij ;)
 
@Sp1-Freak: k#t voor je man!! Ik hoop dat je spullen terug krijgt maar met mijn schade geval vorig jaar moest ik ook mijn topkuip en rechterkuip inleveren bij de verzekering! Maar raar dacht ik maar ze doen dit om de illegale handel in 2e hands onderdelen aan banden te leggen. Suc 6
 
@Sp1-Freak: k#t voor je man!! Ik hoop dat je spullen terug krijgt maar met mijn schade geval vorig jaar moest ik ook mijn topkuip en rechterkuip inleveren bij de verzekering! Maar raar dacht ik maar ze doen dit om de illegale handel in 2e hands onderdelen aan banden te leggen. Suc 6


Dat is dan toch raar :?
Die spullen zijn van mij en die heb ik verzekert, dus als ik ze wil hebben dan moet ik dat toch zelf weten B| . En vaak houden de motorzaken die spullen zelf achter de hand en verkopen ze het ook door aan de handel.
 
Jongens wat een supergaaf topic zit te kwijlen bij de foto's :}

maar even een vraagje vanaf deze kant :)

Weet iemand nog ergens een overjarig model te staan van de sp1 of sp2 (wel een nieuwe dus)

Alvast bedankt groetjes

R.Schuit
Staat nog een 2002-2003 model nieuw in de showroom bij Pols Motoren in Waalwijk
 
Dag mede SP'ers,

Vanmorgen even een stukje gereden. Na een poosje kwam er een sneller stukje en kon ik doortrekken. Toen ik hoger in de toeren kwam hield de motor plots in en brandde het FI-lampje. Iets gas terug nemen en er was weer niets aan de hand. Dit gebeurt allemaal in een seconde of 2. Het gebeurde meerdere malen (als ik even wat doortrok) dus er is iets aan de hand. Verder reed de SP1 perfect.

Iemand die ook zoiets heeft gehad :?
Een FI-lampje voorspelt nooit iets goeds, is wat ik weet. '(
 
Dag mede SP'ers,

Vanmorgen even een stukje gereden. Na een poosje kwam er een sneller stukje en kon ik doortrekken. Toen ik hoger in de toeren kwam hield de motor plots in en brandde het FI-lampje. Iets gas terug nemen en er was weer niets aan de hand. Dit gebeurt allemaal in een seconde of 2. Het gebeurde meerdere malen (als ik even wat doortrok) dus er is iets aan de hand. Verder reed de SP1 perfect.

Iemand die ook zoiets heeft gehad :?
Een FI-lampje voorspelt nooit iets goeds, is wat ik weet. '(
kijk voor de zekerheid de kabelboom ff na,ik heb vorige week hetzelfde gehad,dat ineens de brandstoftoevoer kapt he?
ik had dus kortsluiting,mijn pluskabel van het injectiesysteem was doorgesleten,zodat ie af en toe contact maakte met het subframe.
ook zou ik de accupolen ff nakijken,of er geen speling opzit,mijne is al een keer losgetrilt,tijdens de vorige vtr tourdag.

laat maar ff weten hoe het afloopt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan