Algemene informatie
In goede, maar gebruikte staat.
Sedert 2015 in mijn bezit
60,000km mee gereden
Start, stuurt en remt goed.
Tank altijd 98 Super
Staat op Bridgestone BT46 (2.5 en 3.0mm restprofiel)
Goede remblokken en remschijven
Elke 6,000km nieuwe olie (MOTUL 5100), nokkenassen en klepspeling controle. Alles nog tiptop.
Elke 12,000km nieuw oliefilter (heb nog een nieuwe erbij)
YUASA accu
Non-OEM:
Race Tech voorvork emulators en veren (OEM veren heb ik er nog bij)
YSS 506TRL schokbreker (OEM heb ik er nog bij)
HEL rem-koppelingsleidingen
OXFORD handvatverwarming
Analoge voltmeter en klok
Tevens te koop:
(prijs bespreken we als je voor de motor komt kijken)
Set zgan SITO uitlaten
Set minder mooie uitlaten
Goede benzinetank+kraan VF500F (wijkt op punten af van de F2. maar past wel)
VF500F/F2 bagagerek
Hogere, donkere ruit
Zoek de verschillen!
(tank)tassen en topkoffer zijn niet inbegrepen
Sedert 2015 in mijn bezit
60,000km mee gereden
Start, stuurt en remt goed.
Tank altijd 98 Super
Staat op Bridgestone BT46 (2.5 en 3.0mm restprofiel)
Goede remblokken en remschijven
Elke 6,000km nieuwe olie (MOTUL 5100), nokkenassen en klepspeling controle. Alles nog tiptop.
Elke 12,000km nieuw oliefilter (heb nog een nieuwe erbij)
YUASA accu
Non-OEM:
Race Tech voorvork emulators en veren (OEM veren heb ik er nog bij)
YSS 506TRL schokbreker (OEM heb ik er nog bij)
HEL rem-koppelingsleidingen
OXFORD handvatverwarming
Analoge voltmeter en klok
Tevens te koop:
(prijs bespreken we als je voor de motor komt kijken)
Set zgan SITO uitlaten
Set minder mooie uitlaten
Goede benzinetank+kraan VF500F (wijkt op punten af van de F2. maar past wel)
VF500F/F2 bagagerek
Hogere, donkere ruit
Zoek de verschillen!
(tank)tassen en topkoffer zijn niet inbegrepen