Algemene informatie
Een Ducati 750SS met een 900SS blok, omgekeurd bij de RDW dus straat legaal. Met hele fraaie FCR39's erop geeft dit een fantastisch koppel.
22.500KM
Ik heb hem al een tijdje maar weinig km's op gereden, 2.000 in vijf jaar tijd zo ongeveer.
Goede banden, ketting en tandwielen hebben 2000km, remt waanzinnig, riemen 2000km.
Verschillende opties:
Carbon voorspatbord, een hele mooie (mat)
Carbon kettingkastje, tandwielkap en koppelingshuis
Startwin RVS bochten
Carbon Lazer dempers
Blauwe titanium bouten her en der.
Van het Ducati formum nog wat kleine verbeteringen.
Normaal vervang ik ook de bobines etc door Dyna maar bij deze heeft het altijd zo goed gewerkt dat ik dat niet gedaan heb.
900 achterwiel met lekker dikke band
K&N inboard filter
Koppen geflowed
Lak en plaatwerk zeer goed, tank is super clean van buiten en binnen
Handboek, instructieboek, twee sleutels en doos spare parts.
Redenen verkoop: ik rijd er vrijwel nooit op (te oud voor deze zit ;-) ) - garage te vol - zoek een R Nine T maar wil eerst ruimte maken.
22.500KM
Ik heb hem al een tijdje maar weinig km's op gereden, 2.000 in vijf jaar tijd zo ongeveer.
Goede banden, ketting en tandwielen hebben 2000km, remt waanzinnig, riemen 2000km.
Verschillende opties:
Carbon voorspatbord, een hele mooie (mat)
Carbon kettingkastje, tandwielkap en koppelingshuis
Startwin RVS bochten
Carbon Lazer dempers
Blauwe titanium bouten her en der.
Van het Ducati formum nog wat kleine verbeteringen.
Normaal vervang ik ook de bobines etc door Dyna maar bij deze heeft het altijd zo goed gewerkt dat ik dat niet gedaan heb.
900 achterwiel met lekker dikke band
K&N inboard filter
Koppen geflowed
Lak en plaatwerk zeer goed, tank is super clean van buiten en binnen
Handboek, instructieboek, twee sleutels en doos spare parts.
Redenen verkoop: ik rijd er vrijwel nooit op (te oud voor deze zit ;-) ) - garage te vol - zoek een R Nine T maar wil eerst ruimte maken.