Algemene informatie
Hierbij gaat mijn Honda CRF 450 SM in de verkoop.
Gaat weg wegens aanschaf andere Supermotard.
Urenstand: 67 uur
Bouwjaar: 2018
De Honda is overjarig gekocht als hobby-crosser, maar is bij 9 uur door mij al omgebouwd naar supermoto.
De Honda heeft 3 ecu-settings, elektrische start en de nodige supermoto upgrades.
Aanpassingen:
Door RV aangepaste vering, afgesteld op 100kg
Zwart geannodiseerde Xtrig SM kroonplaten
PHDS Stuurklemmen
28mm Renthal 997 stuur
R-Tech handkapbeugels
Brembo RCS15 rempomp
Motomaster remklauw / adapter
310mm Remschijf
DVR Supermoto uitlaat met carbon dempers
Paarse Faba velgen (16,5" voor, 17" achter)
Michelin Slicks (3 uur oud)
STM Slipperclutch (Ingebouwd bij 29 uur)
SM-Project glijbussen voor/achter
Luc1 Kettinggeleider
Verder zitten de volgende onderdelen er nog bij:
Originele Crossvelgen met goede banden
Originele cross remmerij
Originele kroonplaten + stuur
Originele uitlaat (zit wat schade aan 1 demperkap)
Originele veren (geen poten, de originele veren in de poten)
Betreft mijn eerste supermoto, waarmee ik voornamelijk asfaltbanen heb gereden. Uiteraard wel eens wat zand gezien, maar niet veel.
Verder om de 4-5 uren olie + filter gewisseld en bijgehouden.
Paar highlights:
SM vering (Bij 9 uur)
Xtrig kroonplaten + nieuwe lagers (29.7 uur)
Tandwielen en ketting (bij 29.7 uur)
Luchtfilter (29.7 uur)
Slipperclutch met platen (29.7 uur)
Klepspeling gecheckt (29.7 uur)
Klepspeling gecheckt (57 uur)
Mocht je nou denken: "Welke idioot neemt nou paarse velgen? Mijn hemel, die wil ik echt niet!"
De velgen zijn voor mij weer te gebruiken in mijn volgende supermotard (wederom een Honda), dus mocht paars niet helemaal jouw ding zijn, dan wil ik ze uiteraard tegen korting wel behouden.
Kortom, nette & betrouwbare Honda Supermoto.
Voor een net bod sta ik open. Geen interesse in inruil.
Gaat weg wegens aanschaf andere Supermotard.
Urenstand: 67 uur
Bouwjaar: 2018
De Honda is overjarig gekocht als hobby-crosser, maar is bij 9 uur door mij al omgebouwd naar supermoto.
De Honda heeft 3 ecu-settings, elektrische start en de nodige supermoto upgrades.
Aanpassingen:
Door RV aangepaste vering, afgesteld op 100kg
Zwart geannodiseerde Xtrig SM kroonplaten
PHDS Stuurklemmen
28mm Renthal 997 stuur
R-Tech handkapbeugels
Brembo RCS15 rempomp
Motomaster remklauw / adapter
310mm Remschijf
DVR Supermoto uitlaat met carbon dempers
Paarse Faba velgen (16,5" voor, 17" achter)
Michelin Slicks (3 uur oud)
STM Slipperclutch (Ingebouwd bij 29 uur)
SM-Project glijbussen voor/achter
Luc1 Kettinggeleider
Verder zitten de volgende onderdelen er nog bij:
Originele Crossvelgen met goede banden
Originele cross remmerij
Originele kroonplaten + stuur
Originele uitlaat (zit wat schade aan 1 demperkap)
Originele veren (geen poten, de originele veren in de poten)
Betreft mijn eerste supermoto, waarmee ik voornamelijk asfaltbanen heb gereden. Uiteraard wel eens wat zand gezien, maar niet veel.
Verder om de 4-5 uren olie + filter gewisseld en bijgehouden.
Paar highlights:
SM vering (Bij 9 uur)
Xtrig kroonplaten + nieuwe lagers (29.7 uur)
Tandwielen en ketting (bij 29.7 uur)
Luchtfilter (29.7 uur)
Slipperclutch met platen (29.7 uur)
Klepspeling gecheckt (29.7 uur)
Klepspeling gecheckt (57 uur)
Mocht je nou denken: "Welke idioot neemt nou paarse velgen? Mijn hemel, die wil ik echt niet!"
De velgen zijn voor mij weer te gebruiken in mijn volgende supermotard (wederom een Honda), dus mocht paars niet helemaal jouw ding zijn, dan wil ik ze uiteraard tegen korting wel behouden.
Kortom, nette & betrouwbare Honda Supermoto.
Voor een net bod sta ik open. Geen interesse in inruil.