Algemene informatie
Yamaha FZ750 bwjr 1985 71000 km wit/blw/geel
Deze schitterende brommert heeft zijn eigen topic :
Ik verkoop deze motor omdat ik niet meer er aan toe kom er op te rijden.
Destijds gekocht in Friesland en gelijk voorzien van nieuwe voorband, kettingset en voorvork keerringen .
Wat problemen gehad met vocht in de tank, sinds ik er continue een tanktasje op heb zitten geen probleem meer geweest.
Deze kleurstelling komt niet overeen met het bouwjaar, maar na 37 jaar kan er natuurlijk wel eens wat uitgewisseld worden, fijne is wel dat je maar 30 euro per jaar kwijt bent aan houderschapsbelasting.
Er zit wel redelijk wat roest hier en daar, maar niks wat de stevigheid beinvloed , of het onder de naam vliegroest mag vallen weet ik niet.
Ook zijn er wat scheurtjes in kuipdelen en de bevestigingspunten en wat verkleuring van het plastic aan de binnenkant van de kuip.
Gelijk maar even 2 voorbeeld foto's voordat iemand denkt voor deze mooie prijs iets uit de prive collectie van Lawson te scoren
Aangezien het rijdend krijgen en houden voor mij belangrijker was en het daarbij gehouden hebt geeft misschien al aan hoe leuk het rijd en het (mij) verder niet stoort.
Als er nog vragen zijn ( na doorlezen van bovenstaand topic liefst ) lees ik het wel.
Deze schitterende brommert heeft zijn eigen topic :
Yamaha FZ750 1985, de 750 endeuro Challenge.
Goedendag beste lezers, Aangezien project gsxr750 op de laatste 5% aan het wachten is (en die zijn nooit leuk), heb ik als afleiding een fz750 uit 1985 gekocht. de motor stond in N holland en vanwege het gebrek aan auto en aanhanger de eigenaar gevraagd mij op te halen op het station. Het...
www.motor-forum.nl
Ik verkoop deze motor omdat ik niet meer er aan toe kom er op te rijden.
Destijds gekocht in Friesland en gelijk voorzien van nieuwe voorband, kettingset en voorvork keerringen .
Wat problemen gehad met vocht in de tank, sinds ik er continue een tanktasje op heb zitten geen probleem meer geweest.
Deze kleurstelling komt niet overeen met het bouwjaar, maar na 37 jaar kan er natuurlijk wel eens wat uitgewisseld worden, fijne is wel dat je maar 30 euro per jaar kwijt bent aan houderschapsbelasting.
Er zit wel redelijk wat roest hier en daar, maar niks wat de stevigheid beinvloed , of het onder de naam vliegroest mag vallen weet ik niet.
Ook zijn er wat scheurtjes in kuipdelen en de bevestigingspunten en wat verkleuring van het plastic aan de binnenkant van de kuip.
Gelijk maar even 2 voorbeeld foto's voordat iemand denkt voor deze mooie prijs iets uit de prive collectie van Lawson te scoren
Aangezien het rijdend krijgen en houden voor mij belangrijker was en het daarbij gehouden hebt geeft misschien al aan hoe leuk het rijd en het (mij) verder niet stoort.
Als er nog vragen zijn ( na doorlezen van bovenstaand topic liefst ) lees ik het wel.