Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey, wat leuk. Dat ding heb je toch bij mij in Dordrecht gekocht @Wolfsdream ? Ik heb dat gevaar bij domeinen vandaan gehaald, leuk dat hij er zo mooi bijstaat!
Nou, het is gedaan. Ik ben een ex-GS bezitter... verkocht aan een dorpsgenoot die er vroeger ook één heeft gehad. Hij gaat er wel lekker mee rijden (en er geen café racer van maken).
Dit is een hele speciale uitvoering :]
Nee, ik bedoelde natuurlijk benzinekraan.
Ja, die deuk is wel een beetje jammer. Hij is nog niet helemaal museum-waardig
Conditie gebruikt, maar niet zo veel. Ik heb hem via een vriend van de eerste eigenaar, die had er vanwege gezondheidsklachten weinig mee gereden. Ik heb de originele 1977 voorband er afgehaald, ik heb dus ook geen redenen om te twijfelen aan de zeer lage kilometerstand.
In 2019 heb ik er...
Weten jullie of er bezwaren zijn tegen RVS remcups? Ik heb nog een flinke stapel RVS316 liggen. Als ik dat een beetje spiegelglad en aan de maat weet te krijgen, is dat dan minder goed dan een verchroomd stuk staal?
Wat een zenuwslopend gepriegel, dat dunne membraan op z'n plek krijgen. Maar, het zit weer in elkaar.
De lekkende carburateurs waren geen vlotternaalden, maar kapotte o-ringen om de verbindingsstukken tussen de carburateurs. Gelukkig had ik die maat nog niet gebruikt uit mijn assortimentsdoos...
Dus, eigenlijk zeggen we ongeveer hetzelfde toch? Behalve dat ik het draaipunt van de achterbrug niet had genoemd in 'de lijn'. Maar, dank voor de grondige reactie
Probeer het eens te meten met iemand op het zadel. Het is belangrijk dat je nog steeds speling hebt aan het eind van de veerweg. De uitgaande as van je blok ligt hoger dan de as van je wiel. In de ingevoerde toestand liggen de twee tandwielen in één lijn. Met als gevolg dat de afstand tussen de...