Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Cilinders opgeboord, kleppen opnieuw laten inslijpen en het vlakken van de kop was na een ton KMs ook wel logisch om tegelijkertijd te doen.
Bij Motorenrevisie Frank in Hilversum laten doen.
Allemaal nog pico bello zo lijkt. Nergens kapotte pakkingen, barsten of krassen. Kop was 20k geleden nog gevlakt met de revisie, dus dat lijkt me geen issue.
Dus nieuwe koppakking, alles keurig monteren en fingers crossed dan maar..
Nou toch maar even stapje verder gegaan, want ondanks het afkoppelen van de KVS van de carbs en de klepdekselpakking nagaan op lekkage (m.n. bij het banaanpijpje) kon ik niet verklaren waarom er nog steeds KVS via de klepdekselontluchting in mn airbox gehoest wordt. Ook na de laatste trackday...
Ja die blokjes tussen de slangen. Het schuim wat daar in zit, verpulvert. En dat belandt dan in je carbs. Ik heb dat ook gehad, wel minder dan jij, dacht eerst dat het aarde (of koffieprut) was. Je kunt die slangetjes er helemaal af laten of, als je avontuurlijk bent zoals ik, snijd je ze in het...