Baba wil je deze als foto 1 in de OP?
Nouwwwwwwwwwwwww..........
nee, doe maar niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Baba wil je deze als foto 1 in de OP?
Is die niet zo de fotoshoppen dat die tegen z'n blade piest dan?
Ik voorzie in 2010 een CBR1000RR/CBR600RR meeting in Hotel le Belleveu. Reserveren we de hele kiet voor een week.
Leuk verhaal kerel, zo gaan er toch stiekem al een heleboel van hier op motorvakantie
Sow mannen, ziet er weer uit. Denk dat ik volgend jaar ook maar mee moet gaan
Lijkt me echt toppie en de filmpies zijn ook
Ik geef je 1 kans.......................................... anders [afbeelding]
Kleine hint, cijfer...........
Mooi verhaal!Tja, veel typewerk om zo stil in een hoekje te laten zitten.
Hier mijn verslagje van het weekje berg-op-berg-af op twee wielen.
Voorbereidingen waren weken te voren ingezet, van zelfontworpen stuurharnassen,
[afbeelding]
[afbeelding]
een trekhaak, nieuwe Pilot Power, camera en de superaanhanger van Dennis hierboven eerder bejubeld door Johan, (Nosmo).
Zaterdag 27 juni om 03.45 uur uit Amsterdam vertrokken om bij Johan om 05.15 uur in Tilburg zijn Blade op de trailer te plaatsen. Eén keer tanken een paar keer stoppen voor de wissel van stuurwiel/sanitaire stop, incl een geheel nieuwe ervaring met een afgewogen mix van inspanning/ontspanning om in een frans toilet m’n behoefte achter te laten. (waarom is toilet een frans woord voor iets wat beter gatindegrond genoemd kan worden?)
Om 21.45 uur waren we in Beauvezer, precies 1200 km naar het zuiden, wat ligt ong 100km boven Nice. Het hotel word gerund door een sympathiek nederlands echtpaar van onze leeftijd. Hotel Le Bellevue - Beauvezer - France. Eten en kamers zijn perfect, ook de prijs.
De volgende ochtend werd rustig gestart volgens Henk en Gert Jan, oude rotten in deze Alpen. Okee, maar na een half uur stond de Bl08 al te blazen en te puffen boven de 108 graden. Johan had z’n POV’s op helm en achter gemonteerd en ook Henk had een POV van de soloseat naar achteren gericht.
[afbeelding]
Zie voorbeelden in de posts van betrokkenen. Op het hotel terras zaten wel vaker vrouw en man samen te tafelen waar manlief veelal met scheve nek onze POVbeelden van die dag in de gaten zat te houden. Hele volksstammen Duitsers en een enkele fransman schoven een stoeltje bij onze avondvoorstelling. Eén duitser wilde zelfs zijn TT-audi afstaan voor een rondje op een Bl08, iets waar Henk geen moeite meehad.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het asfalt wisselde van superbreed tot supersmal en alles er tussen in. Grind was soms niet te onderscheiden van dennenappels. Een achterrem die ik op vlak terrein (bijna) nooit gebruik draaide nu overuren in de haarspeldbochten. Overig verkeer was in deze regio weinig tot niet aanwezig de colls op en af. Eveneens als de gendarmerie hebben we die bijna niet gezien laat staan zien controleren op snelheid, op geluid of papieren.
Bijna elke dag hadden we regen vanaf een uur of 3 ’s middags. Drogen gaat makkelijk in de zon op de motor de volgende dag. M’n pak zit nu als gegoten.
Henk had me tevoren verzekerd dat het tempo niet op SBK nivo zou liggen, ik moet zeggen dat de AVI beelden van hen een goeie indruk geven en dat mijn snelheid op veel trajecten een stukje lager ligt. Wel hebben ze aardig ingehouden om mij mee te krijgen als ik hun lijnen kon blijven volgen. Dat lukte soms net.
Eén dag in de stromende regen met mist en kou boven op een col met een paar bliksemflitsen gaven een wat onrustig gevoel maar we kwamen toch weer zonder kleerscheuren beneden. De bar was inmiddels open en de motoren konden binnen gestald worden. Ik werd voor gek verklaard als ik mijn motor wilde wassen. Je ziet toch verschil, niet??
[afbeelding]
[afbeelding]
De regen elke dag daarna deden me besluiten verdere wasjes maar voor thuis te bewaren.
Donderdag zijn we over de d’Agnello naar Italie gereden waar we allervriendelijkst en gastvrij werden ontvangen door een plaatselijke horeca en de Carabinerie. Beiden spraken geen woord over de grens iets wat de politie deed besluiten om de controle achterwege te laten, en de ander rekende voor een groot bord pasta en de ene na de andere fles bubbeltjeswater 8 euro per persoon. La dolce vita!
De laatste motordag hebben we rustig gedaan, om alles heel te houden maar ook omdat ’s middags de motoren weer op de trailer gingen voor de terugreis de volgende dag. Even naar de kapper omdat ze er zo aardig uitzag.
[afbeelding]
Die zaterdag hebben we om 7.30 uur gegeten en Roel uitgezwaaid die op de motor terugreed en zijn om 8.00 uur vertrokken.
[afbeelding]
De Xantia van Johan had wat vermogen te kort als je een weekje Alpenbranden bent gewend maar is een betrouwbare reiswagen gebleken.
[afbeelding]
Om 21.30 uur waren we bij Johan en hebben we de trailer achter mijn auto gehaakt. Om 23.30 uur had ik de auto en de aanhanger in Amsterdam in een garage geduwd en stak ik de sleutel in m’n huisdeur.
Een geweldige week die me nog lang laat nagenieten waarbij ik het gevoel heb maar 50% van de gebruiksmogelijkheden van deze motor te benutten hier in ons platte overbevolkte landje. Staat 1841km bij sinds deze week!!
[afbeelding]
Volgend jaar weer!! Ik kan het iedereen aanbevelen.
Mooi verhaal!
Kan bijna niet wachten om over een goeie maand ook die kant op te gaan.
idd doen, je hebt 1000x meer plezier van je motor in Frankrijk, weinig verkeer, weinig gendarmes en veel asfalt in alle windrichtingen.
Nu alleen nog 350 daagjes wachten
Iemand nog een cam kopen voor op de bl8?
Ik zag dat op ibood een actie hebben: http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/12403/Oregon_Scientific_ATC5K_Waterproof_Action_Cam/
ps: ik heb niets met ibood te maken.... misschien dat iemand er een voordeeltje mee kan doen...
Eh, nee wij gaan hier voor de top kwalitieit anders zouden we geen blade rijden......
Maar even een update voor de POV gebruikers en gegadigden.....
Heb de nieuwe 1.5M(otor) binnen. Daar zit dus de accu aansluiting bij. Die wil ik namelijk naar mijn tanktas laten lopen zodat ik ook van de batterijen af ben.
Heb ondertussen ook de 70 mm lenzen binnen. Maar let daar bij op dat er nog een tussenkabel met mike bij moet als je de 1.5 heb!
Die heb ik net erbij besteld.
Ook heb ik nog een losse lens erbij. Ik maak nog een schakel kastje zodat ik met 3!!! camera's op de motor kan werken.
Had bedacht de 70 mm achter. 1 op de helm, 1 op de motor.
Ja ik ben prettig gestoord en val daar niet al te veel mensen mee lastig.
Gaat bij mij vaak om de uitdaging. Nu de Fireblade af is kan ik er alleen nog maar mee rijden. Het prutsen, verbeteren en techniek om het motor rijden heen is immers zeker zo leuk.
De lensbeschermers komen met 2 dingen.
En de 70 mm lens heeft ook nog een eigen houder.
Nu is iedereen weer op de hoogte.
Hallo,
Hier een nieuw lid van de blade familie, ik kom het zwarte team versterken
[~[url="http/farm3.static.flickr.com/2601/3690025678_6dc3a049ec.jpg"]afbeelding~][/url]
[~[url="http/farm3.static.flickr.com/2424/3690023164_1804c82831.jpg"]afbeelding~][/url]
Eh, nee wij gaan hier voor de top kwalitieit anders zouden we geen blade rijden......
Maar even een update voor de POV gebruikers en gegadigden.....
Heb de nieuwe 1.5M(otor) binnen. Daar zit dus de accu aansluiting bij. Die wil ik namelijk naar mijn tanktas laten lopen zodat ik ook van de batterijen af ben.
Heb ondertussen ook de 70 mm lenzen binnen. Maar let daar bij op dat er nog een tussenkabel met mike bij moet als je de 1.5 heb!
Die heb ik net erbij besteld.
Ook heb ik nog een losse lens erbij. Ik maak nog een schakel kastje zodat ik met 3!!! camera's op de motor kan werken.
Had bedacht de 70 mm achter. 1 op de helm, 1 op de motor.
Ja ik ben prettig gestoord en val daar niet al te veel mensen mee lastig.
Gaat bij mij vaak om de uitdaging. Nu de Fireblade af is kan ik er alleen nog maar mee rijden. Het prutsen, verbeteren en techniek om het motor rijden heen is immers zeker zo leuk.
De lensbeschermers komen met 2 dingen.
En de 70 mm lens heeft ook nog een eigen houder.
Nu is iedereen weer op de hoogte.