ZRX trefpunt deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen heel erg bedankt voor alle hartverwarmende reacties die ik gehad heb en die eventueel nog komen!

Zo tussendoor zal dit topic nog wel bijhouden, is wel fijn even weg uit die begrafenis sfeer.
 
Martin78, post al je modificaties in dit forum, dan voeg ik je toe bij de andere links van de modificaties.

Het kan even duren, want vannacht is mijn moeder overleden.

Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je hele familie
Trouwens top dat je deel 4 bij gaat houden
 
@ Spiraldive

Gecondoleerd met het verlies van je moeder, en sterkte in deze rottige periode.
 
@spiraldave gecondoleerd!! en kan me inderdaad voorstellen dat het lekker is om hier even je gedachten op 0 te zetten.
 
Ola....

Ik vraag me af wat ik voor een complete bikini kuip mag vragen ......hij is helemaal compleet incl koplamp en cockpit met 36000 km erop.

iemand een idee ???
 
Laatst bewerkt:
Martin78, post al je modificaties in dit forum, dan voeg ik je toe bij de andere links van de modificaties.

Het kan even duren, want vannacht is mijn moeder overleden.

modi's.

- ronde koplamp
- koso digitale teller (RX2)
- onder spoiler (in kleur)
- undertray i.p.v.achterspatbord (in kleur)
- hugger (in kleur)
- ingebouwd achterlicht (niet ingekort)
- kleine led knipperlichten
- alu stuurgewichten
- voorvork bescherming
- wileyco uitlaat (zonder e-keur)
- gepolijste alu spoels (i.p.v.de zwarte handgrepen)
- gepolijste alu dopjes in het frame (i.p.v. de rubberen)
- olie temp meter in de vuldop
- superbike stuur

en dan de komende modi's

compleet rvs uitlaat systeem
dyno stage 3 incl k&n open lucht filters
stalen remleidingen
 
Laatst bewerkt:
Even een recente foto met mijn mods... voor in de opening...

- Heldere ZRX koplamp
- Getint LED achterlicht
- Peak richtingaanwijzers voor en achter
- Witte kilometer/ toerenteller
- Zwart ABM streetbar stuur 82 cm
- Aluminium deksel rem/koppelingsvloeistof reservoir voor opschrift “ZRX”
- Kellermann stuurgewichten
- Rizoma barend spiegels
- Voorvorkbescherming
- Olietemperatuurmeter
- Aluminium crashpads
- Aluminium radiatorcover opschrift “ZRX”
- BOS einddemper
- Transparante tankpad
- Ingekort achterspatbord
- RVS inbus motorschroeven, gepolijst
- Gepolijste radiatorcovers
- Gepolijste passagierhandvatten
- Gepolijste rem/koppelingspedaal
- Gepolijste heelplates
- Aluminium CNC gefreeste bestuurders voetsteunen
- Aluminium CNC gefreeste passagiers voetsteunen
full
 
modi's.

- ronde koplamp
- koso digitale teller (RX2)
- onder spoiler (in kleur)
- undertray i.p.v.achterspatbord (in kleur)
- hugger (in kleur)
- ingebouwd achterlicht (niet ingekort)
- kleine led knipperlichten
- alu stuurgewichten
- voorvork bescherming
- wileyco uitlaat (zonder e-keur)
- gepolijste alu spoels (i.p.v.de zwarte handgrepen)
- gepolijste alu dopjes in het frame (i.p.v. de rubberen)
- olie temp meter in de vuldop
- superbike stuur

en dan de komende modi's

compleet rvs uitlaat systeem
dyno stage 3 incl k&n open lucht filters
stalen remleidingen
full
 
Ola....

Ik vraag me af wat ik voor een complete bikini kuip mag vragen ......hij is helemaal compleet incl koplamp en cockpit met 36000 km erop.

iemand een idee ???
Heb laatst voor een compleet set, maar wel zonder cocpit 175 euries betaald en vond dat niet te duur.
Kijk maar ens op e-bay wat ze er voor vragen.

Groetjes
Bart
 
Hoi bart,

heb jij het ook over een complete kuip voor een 1200s ? incl spiegels frame cocokpit enz enz ???

nieuw kost het zo'n 2500 euro .........
 
Voor de openingspost:

Mods:
- Matte Zwart PaintJob
- Superbike Stuur (gold)
- Rizoma handvaten + Stuurgewichtjes (black)
- Raisers achter.
- Ronde Heldere Koplamp
- Smokey Black LED achterlicht
- Mini knippers
- K&N Luchtfilter
- RVS Uitlaat
- Evotech olievuldop (gold)
- Velglint (gold)

Vandaag de Rex wakkergeschud voor een heel kort ritje naar het tankstation.. even goed volgegooid.
Volgens mij loopt hij niet helemaal super. Beetje een roffel in het motorgeluid en als ik het gas dichtgooi knalt hij af en toe.. Iemand suggesties of tips?
Heb een filmpje gemaakt om het geluid te laten horen maar kwaliteit (nog steeds blackberry) is crap.

Filmpje
 
Laatst bewerkt:
Voor de openingspost:

Mods:
- Matte Zwart PaintJob
- Superbike Stuur
- Rizoma handvaten + Stuurgewichtjes
- Raisers achter.
- Ronde Heldere Koplamp
- Smokey Black LED achterlicht
- Mini knippers
- K&N Luchtfilter
- RVS Uitlaat

Vandaag de Rex wakkergeschud voor een heel kort ritje naar het tankstation.. even goed volgegooid.
Volgens mij loopt hij niet helemaal super. Beetje een roffel in het motorgeluid en als ik het gas dichtgooi knalt hij af en toe.. Iemand suggesties of tips?
Heb een filmpje gemaakt om het geluid te laten horen maar kwaliteit (nog steeds blackberry) is crap.

Filmpje

Lijkt erop alsof ie op 3 pitten loopt. Misfire zeggen ze in Engeland. Zou vocht kunnen zijn. Kijk eens bij de ontsteking, of de kabels niet poreus zijn, trek stuk voor stuk de bougiekabels los om te kijken bij welke cylinder het is, draai die pit er dan uit en kijk of hij nat is. Als dat zo is dan heb je zeker geen vonk daar en zal je waarschijnlijk de bougiekabel moeten vervangen. Het kan natuurlijk ook electronica zijn.

Zal verder in het weekend alle nieuwe mods in het openingstopic zetten.
 
han je hebt overduidelijk een carburateur probleem ,door het lange staan dat gebeurt vaak en het klinkt als of er een niet mee doet vlotterbakken er af en schoon blazen met niet te gek veel druk ,wat ook kan helpen het lichtfilter er helemaal af en dan op hoge toeren een voor een een je hand tegen de carburateur aan houden dan zuigt hij vaal de oude vergumde benzine uit de sproeiers en loopt hij weer als een nieuwe ,grts rob
 
Voor de openingspost:

Mods:
- Matte Zwart PaintJob
- Superbike Stuur
- Rizoma handvaten + Stuurgewichtjes
- Raisers achter.
- Ronde Heldere Koplamp
- Smokey Black LED achterlicht
- Mini knippers
- K&N Luchtfilter
- RVS Uitlaat

Vandaag de Rex wakkergeschud voor een heel kort ritje naar het tankstation.. even goed volgegooid.
Volgens mij loopt hij niet helemaal super. Beetje een roffel in het motorgeluid en als ik het gas dichtgooi knalt hij af en toe.. Iemand suggesties of tips?
Heb een filmpje gemaakt om het geluid te laten horen maar kwaliteit (nog steeds blackberry) is crap.

Filmpje

Het klinkt inderdaad of hij op 3 poten loopt.
Het kan inderdaad de carburateur zijn door oude slechte bezine of inderdaad bougie kabel die slecht is.
Dit weer is natuurlijk vochtig koud en nat.
Ik heb dit ook een keer gehad en die van mij had dat af en toe en toen was het weer weg.
Op een gegeven moment bleef hij zo lopen en toen heb ik wat gerommeld aan de bekabeling en toen was het over.
Later bleek er een kabelbreuk te zijn doordat het zadel elke keer langs de kabelboom had geschuurd. (dit was net een kabel van de bobine)
Deze gerepareerd en nooit meer gehad.
Succes met zoeken TIP altijd met het makelijkste beginnen.

gr leon
 
Ola....

Ik vraag me af wat ik voor een complete bikini kuip mag vragen ......hij is helemaal compleet incl koplamp en cockpit met 36000 km erop.

iemand een idee ???


Een gebruikte cockpit staat bij Ebay volgens mij voor 200 a 300 Euro... Kijk het maar eens na... Ga er vanuit dat het een cockpit voor een S is?

Alles als set kun je dus een mooi prijsje voor vragen... :P
 
Even voorstellen.

Ik ben Klaas en heb me ingeschreven op het forum. Ik geniet en leer veel op het forum en zal ook mijn steentje bijdragen.
Ik heb sins 2 jaar een ZRX 1200 S. Ik rij nu 30 jaar motor op diverse merken en modellen. De ZRX is voor mij een topper !!!
Ik ga dit jaar met de ZRX naar Italie en ben bezig de motor vat betreft de vering, remmen, comfort aan te pakken.

Tot schrijfs: Klaas
 
Even voorstellen.

Ik ben Klaas en heb me ingeschreven op het forum. Ik geniet en leer veel op het forum en zal ook mijn steentje bijdragen.
Ik heb sins 2 jaar een ZRX 1200 S. Ik rij nu 30 jaar motor op diverse merken en modellen. De ZRX is voor mij een topper !!!
Ik ga dit jaar met de ZRX naar Italie en ben bezig de motor vat betreft de vering, remmen, comfort aan te pakken.

Tot schrijfs: Klaas


welkom op het forum klaas, veel plezier!!!
 
Ik heb op 3200 Meter in Zwitseland een probleem gehad met de ZRX, Ongeveer en uur nadat we gestopt zijn wou de Kawa niet meet aanslaan. Ik heb hem toen een stuk naar beneden laten rollen en hij deed het weer alsof er niets aan de hand was. Een stuk verder in het dal een opstopping van verkeer. Motor uitgezet en weer niet aan de praat te krijgen. Na een kwartier liep hij weer alsof er niets aan de hand was. Daarna twee jaar tot aan heden geen probleem meer. Volgens mij heeft mijn kawa zelfherstellend vermogen en doe hem daarom nooit meer weg. Dit kan alleen met een ZRX top!!!!

Alle geheid op een stokje, wie heeft dit ook bij de hand gehad?
 
Even voorstellen.

Ik ben Klaas en heb me ingeschreven op het forum. Ik geniet en leer veel op het forum en zal ook mijn steentje bijdragen.
Ik heb sins 2 jaar een ZRX 1200 S. Ik rij nu 30 jaar motor op diverse merken en modellen. De ZRX is voor mij een topper !!!
Ik ga dit jaar met de ZRX naar Italie en ben bezig de motor vat betreft de vering, remmen, comfort aan te pakken.

Tot schrijfs: Klaas

Welkom Klaas! Ik zal je in het openingstopic plaatsen!
 
Ik heb op 3200 Meter in Zwitseland een probleem gehad met de ZRX, Ongeveer en uur nadat we gestopt zijn wou de Kawa niet meet aanslaan. Ik heb hem toen een stuk naar beneden laten rollen en hij deed het weer alsof er niets aan de hand was. Een stuk verder in het dal een opstopping van verkeer. Motor uitgezet en weer niet aan de praat te krijgen. Na een kwartier liep hij weer alsof er niets aan de hand was. Daarna twee jaar tot aan heden geen probleem meer. Volgens mij heeft mijn kawa zelfherstellend vermogen en doe hem daarom nooit meer weg. Dit kan alleen met een ZRX top!!!!

Alle geheid op een stokje, wie heeft dit ook bij de hand gehad?


dit heb ik ook al een paar keer gehad heeft iets te maken met temperatuur!! maar heb het ook nog niet kunnen oplossen!!! even aanduwen en hij loopt weer!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan