Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 62

Status
Niet open voor verdere reacties.
M'n Blade blijft wel op MF *O*
Hij is verkocht aan Pim84

Hij zal zich hier binnenkort zelf wel melden.



Duurt i.i.g. nog anderhalve week, want dan vindt de overschrijving pas plaats.
Dus verwijder me nog maar niet uit de OP ;)

Tja, ik lees hier natuurlijk al zeker wel 20pagina's mee..

Mijn voornaam zal geen introductie nodig hebben, ben zelf werkzaam bij een autobedrijf in Deventer en een oud collega van jullie wellicht bekende en mede 1000RR topic member: JunioRR

Dacht ik laat de introductie aan Mark over. Vond het wel zo netjes om Mark het zelf even te laten vertellen. Hij loopt hier tenslotte al wat jaartjes mee, en heeft zo wat ik kon zien de RR geweldig behandelt. Daarnaast ben ik momenteel nog wat matrassen aan het onderzoeken op kleingeld gezien de aankoop absoluut niet gepland was en nu net na een periode van grote uitgaven (schoolgeld, nieuwe pc, nieuwe kleren en motorpak ivm 15kg gewichtsverlies, vakantie etc..). Maarja.. begin van het jaar diverse 954rr en zx10r bekeken. Na geen klik te hebben gehad dat alles "goed" zat (schadeverleden of rare eigenaren) een oudere VFR gekocht met de gedachte van ik kijk volgend jaar wel weer, heb ik iedergeval in de tussentijd een betrouwbare fiets.

Tja en dan loop je tegen een 1000rr aan die gewoon in prijs goed was, nette kilometerstand, goede kleur (op lelijke grijze onderbuik na), 1e eigenaar, fiets met documentatie en een redelijk samenspel van opties. Helaas viel er niet te onderhandelen zoals ik mezelf had voorgenomen, maar natuurlijk snapte ik ook wel dat de fiets in deze staat gewoon scherp geprijst was aangezien hij mijn verwachtingen overtrof.

Mark zoekt nog even voor me uit hoe het zit met de garantie op de dynamo (bekend probleem '04/'05 blade) en zoekt de originele spullen erbij. (kunnen die spiegels met knipperlichten en het ruitje wat niet aansluit volgende week er al direct v.v. worden.... sorry mark :$ )

Ben erg benieuwd hoe de Blade mij zal bevallen en hopelijk kan ik mezelf inhouden om de lijst met opties niet te veel te vergroten :9
 
Je wordt een dagje ouder en je moet toch WAT he....

Nou, met al dat overlopersgedrag moet Onewheel misschien ook maar eens uitkijken naar een hok waar je rechtop zit met je porem in de wind dat zich naked noemt, of een hoog op zijn poten staande eend die het zo goed in de bergen zou moeten doen, of een motor die wel snel is maar een K75 logo op zijn tank heeft of of of......

Gewoon om maar eens anders te zijn of de midlife crisis die blijkbaar in de mode is tegemoet te komen en mee te hobbelen met de meute :P :+

nix midlife crisis gewoon knallen met je RR :Y
 
@1wiel: :') ik blijf nog wel ff met de blade toeren :Y en er is niet 1 topper die sneller is geworden door op de beemer over te stappen dus zo een mirakelbak zal het ook wel niet zijn ;) vorige week nog met iemand het erover gehad (die het wel héél echt kan weten, aangezien ie er zelf mee raced) en die zei ook dat die standaard gewoon meer op circuit gericht is en dat daarom iedereen zo lyrisch erover is. En als je het dan nog korter door de bocht bekijkt: die heeft minimaal 20pk meer dan de rest en nog is er niemand sneller mee, ook iets om over na te denken :) wil er nog steeds een rondje mee doen hoor Poules :Y :)
Bij de superstock wint hij anders wel alles :Y :]
 
Tja, ik lees hier natuurlijk al zeker wel 20pagina's mee..

Mijn voornaam zal geen introductie nodig hebben, ben zelf werkzaam bij een autobedrijf in Deventer en een oud collega van jullie wellicht bekende en mede 1000RR topic member: JunioRR

Dacht ik laat de introductie aan Mark over. Vond het wel zo netjes om Mark het zelf even te laten vertellen. Hij loopt hier tenslotte al wat jaartjes mee, en heeft zo wat ik kon zien de RR geweldig behandelt. Daarnaast ben ik momenteel nog wat matrassen aan het onderzoeken op kleingeld gezien de aankoop absoluut niet gepland was en nu net na een periode van grote uitgaven (schoolgeld, nieuwe pc, nieuwe kleren en motorpak ivm 15kg gewichtsverlies, vakantie etc..). Maarja.. begin van het jaar diverse 954rr en zx10r bekeken. Na geen klik te hebben gehad dat alles "goed" zat (schadeverleden of rare eigenaren) een oudere VFR gekocht met de gedachte van ik kijk volgend jaar wel weer, heb ik iedergeval in de tussentijd een betrouwbare fiets.

Tja en dan loop je tegen een 1000rr aan die gewoon in prijs goed was, nette kilometerstand, goede kleur (op lelijke grijze onderbuik na), 1e eigenaar, fiets met documentatie en een redelijk samenspel van opties. Helaas viel er niet te onderhandelen zoals ik mezelf had voorgenomen, maar natuurlijk snapte ik ook wel dat de fiets in deze staat gewoon scherp geprijst was aangezien hij mijn verwachtingen overtrof.

Mark zoekt nog even voor me uit hoe het zit met de garantie op de dynamo (bekend probleem '04/'05 blade) en zoekt de originele spullen erbij. (kunnen die spiegels met knipperlichten en het ruitje wat niet aansluit volgende week er al direct v.v. worden.... sorry mark :$ )

Ben erg benieuwd hoe de Blade mij zal bevallen en hopelijk kan ik mezelf inhouden om de lijst met opties niet te veel te vergroten :9

Welkom op beste topic van het MF. :W
 
mijn olieverbruik begint vanzelf minder te worden nu :o de laatste 2500km alleen maar van, naar en op de Ring gereden. Ga er dus vaker heen moeten, mss stopt het verbruik dan wel :)
Het doel heiligt de middelen, en in deze is het middel nog eens leuk ook *O*
 
Tja, ik lees hier natuurlijk al zeker wel 20pagina's mee..

Mijn voornaam zal geen introductie nodig hebben, ben zelf werkzaam bij een autobedrijf in Deventer en een oud collega van jullie wellicht bekende en mede 1000RR topic member: JunioRR

Dacht ik laat de introductie aan Mark over. Vond het wel zo netjes om Mark het zelf even te laten vertellen. Hij loopt hier tenslotte al wat jaartjes mee, en heeft zo wat ik kon zien de RR geweldig behandelt. Daarnaast ben ik momenteel nog wat matrassen aan het onderzoeken op kleingeld gezien de aankoop absoluut niet gepland was en nu net na een periode van grote uitgaven (schoolgeld, nieuwe pc, nieuwe kleren en motorpak ivm 15kg gewichtsverlies, vakantie etc..). Maarja.. begin van het jaar diverse 954rr en zx10r bekeken. Na geen klik te hebben gehad dat alles "goed" zat (schadeverleden of rare eigenaren) een oudere VFR gekocht met de gedachte van ik kijk volgend jaar wel weer, heb ik iedergeval in de tussentijd een betrouwbare fiets.

Tja en dan loop je tegen een 1000rr aan die gewoon in prijs goed was, nette kilometerstand, goede kleur (op lelijke grijze onderbuik na), 1e eigenaar, fiets met documentatie en een redelijk samenspel van opties. Helaas viel er niet te onderhandelen zoals ik mezelf had voorgenomen, maar natuurlijk snapte ik ook wel dat de fiets in deze staat gewoon scherp geprijst was aangezien hij mijn verwachtingen overtrof.

Mark zoekt nog even voor me uit hoe het zit met de garantie op de dynamo (bekend probleem '04/'05 blade) en zoekt de originele spullen erbij. (kunnen die spiegels met knipperlichten en het ruitje wat niet aansluit volgende week er al direct v.v. worden.... sorry mark :$ )

Ben erg benieuwd hoe de Blade mij zal bevallen en hopelijk kan ik mezelf inhouden om de lijst met opties niet te veel te vergroten :9


Pim :W


wbt je dynamo: even je framenummer doorbellen naar Ten Kate, heb ik vorig jaar ook gedaan toen ik mijn '04 Blade kocht...afspraak gemaakt en dynamo + vliegwiel(waar het eigenlijk om gaat) zijn vervangen onder fabrieksgarantie :Y
 
Middag :W

Vrijdag de Blade naar Power-point geweest om de PC3 af te stellen. Resultaat een redelijk rechte vermogenskromme, maar bovenal een veel prettiger rijgedrag. Het lijkt wel of ie in elk toerengebied aan koppel heeft gewonnen, maar vooral onderin. Het hik-effect is een stuk minder. Over het algemeen zeer tevreden!
PK's ruim 154 aan het achterwiel
Nm ruim 106

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er netjes uit :}
 
De kogel is door de kerk: motor is verkocht :')
Over anderhalve week wordt ie opgehaald.

Erg dubbel gevoel. Voor het eerst sinds m'n 18e geen motor meer in de schuur.
Aan de andere kant: hij stond toch alleen maar in de schuur. Rijden was er de laaste tijd
nauwelijks meer bij.
-O-

Verkocht via MF, dus waarschijnlijk zien jullie de nieuwe eigenaar hier over een paar weken wel terug.

Ik zal jullie natuurlijk wel blijven volgen.
Afscheid van de Blade is tot daar aan toe, maar zonder jullie ........ dat gaat me echt niet lukken :Y
*O*
 
Je wordt een dagje ouder en je moet toch WAT he....

Nou, met al dat overlopersgedrag moet Onewheel misschien ook maar eens uitkijken naar een hok waar je rechtop zit met je porem in de wind dat zich naked noemt, of een hoog op zijn poten staande eend die het zo goed in de bergen zou moeten doen, of een motor die wel snel is maar een K75 logo op zijn tank heeft of of of......

Gewoon om maar eens anders te zijn of de midlife crisis die blijkbaar in de mode is tegemoet te komen en mee te hobbelen met de meute :P :+
Jij ook al :? :+
 
Tja, ik lees hier natuurlijk al zeker wel 20pagina's mee..

Mijn voornaam zal geen introductie nodig hebben, ben zelf werkzaam bij een autobedrijf in Deventer en een oud collega van jullie wellicht bekende en mede 1000RR topic member: JunioRR

Dacht ik laat de introductie aan Mark over. Vond het wel zo netjes om Mark het zelf even te laten vertellen. Hij loopt hier tenslotte al wat jaartjes mee, en heeft zo wat ik kon zien de RR geweldig behandelt. Daarnaast ben ik momenteel nog wat matrassen aan het onderzoeken op kleingeld gezien de aankoop absoluut niet gepland was en nu net na een periode van grote uitgaven (schoolgeld, nieuwe pc, nieuwe kleren en motorpak ivm 15kg gewichtsverlies, vakantie etc..). Maarja.. begin van het jaar diverse 954rr en zx10r bekeken. Na geen klik te hebben gehad dat alles "goed" zat (schadeverleden of rare eigenaren) een oudere VFR gekocht met de gedachte van ik kijk volgend jaar wel weer, heb ik iedergeval in de tussentijd een betrouwbare fiets.

Tja en dan loop je tegen een 1000rr aan die gewoon in prijs goed was, nette kilometerstand, goede kleur (op lelijke grijze onderbuik na), 1e eigenaar, fiets met documentatie en een redelijk samenspel van opties. Helaas viel er niet te onderhandelen zoals ik mezelf had voorgenomen, maar natuurlijk snapte ik ook wel dat de fiets in deze staat gewoon scherp geprijst was aangezien hij mijn verwachtingen overtrof.

Mark zoekt nog even voor me uit hoe het zit met de garantie op de dynamo (bekend probleem '04/'05 blade) en zoekt de originele spullen erbij. (kunnen die spiegels met knipperlichten en het ruitje wat niet aansluit volgende week er al direct v.v. worden.... sorry mark :$ )

Ben erg benieuwd hoe de Blade mij zal bevallen en hopelijk kan ik mezelf inhouden om de lijst met opties niet te veel te vergroten :9
*O*
full
*O*
 
Thnx all *DWas echt een super weekend, in het Sauerland kan je serieus knallen en ook nog eens zonder killer :]

{ff inbreken}

dus ik kan mijn open demper er weer onder schroeven als ik daar heen ga binnenkort???
Had de bike namelijk ring-ready voor de laatste keer dat ik in de eifel was.... alleen gooiden ze toen de ring 15 min voor tijd dicht ivm verwachte regen.... :(
 
{ff inbreken}

dus ik kan mijn open demper er weer onder schroeven als ik daar heen ga binnenkort???
Had de bike namelijk ring-ready voor de laatste keer dat ik in de eifel was.... alleen gooiden ze toen de ring 15 min voor tijd dicht ivm verwachte regen.... :(


heb op 3 dagen 15 rondjes gedaan met een open Taylormade en geen stress gehad, wel steedss op Breitschijt erop gegaan ( met 2x uitzondering bovenaan)
 
Pim :W


wbt je dynamo: even je framenummer doorbellen naar Ten Kate, heb ik vorig jaar ook gedaan toen ik mijn '04 Blade kocht...afspraak gemaakt en dynamo + vliegwiel(waar het eigenlijk om gaat) zijn vervangen onder fabrieksgarantie :Y


Kijk dit is info waar ik wat aan heb. Wat simpel zeg. Wat ik van Mark begreep wilde ze (honda eibergen) het pas repareren als het kapot was.. Nou leuk, sta ik daar in de eifel aankomende zomer of nog erger buiten de garantieperiode met een kapotte blade en 500+ euro kosten..

Heb Ten Kate direct een berichtje gedaan via de site met het kenteken en meldcode wat ik had genoteerd voor de verzekering. Vind wel klasse service als ze dat doen. Normaal gesproken zitten dealers (waaronder wij zelf) niet te wachten op garantie werk. Het garantieuurloon dekt de kosten vaak niet eens. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan