S1000RR die ultimative Maschine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo luitjes,
Ik twijfel of ik volgend jaar een R1 of een S1000RR van 2010 ga halen.
Heeft misschien iemand tips waar ik aan moet denken.
Ik ben nieuw in dit topic en moet eerlijk zeggen dat ik nog niet alle 95 pagina's heb doorgeplozen.

Hoop dat iemand mij goede tips kan geven.
 
Hallo luitjes,
Ik twijfel of ik volgend jaar een R1 of een S1000RR van 2010 ga halen.
Heeft misschien iemand tips waar ik aan moet denken.
Ik ben nieuw in dit topic en moet eerlijk zeggen dat ik nog niet alle 95 pagina's heb doorgeplozen.

Hoop dat iemand mij goede tips kan geven.

Ik ben niet opjectief dus zeg! s1000rr!!! en waarom?
gewoon "the bike to have" en, "the bike to beat" voor de afgelopen 1,5 jaar al! *O*
 
je mag niet mee de 21 ste,....TE groen,...geen uitstoot, geen jankende geluiden,...sorry vriend er is unaniem besloten door de s1000rrmotorforumtopicrijders dat je niet mee mag! :(








:+ :+ 8-)


Das duidelijk, hoef ik mij ook niet meer in te schrijven. ;)
Maar ff serieus ik ben de komende 2 weken niet thuis, regel jij dan dat plekje voor mij staat/blijft gereserveerd ?
 
Laatst bewerkt:
Hallo luitjes,
Ik twijfel of ik volgend jaar een R1 of een S1000RR van 2010 ga halen.
Heeft misschien iemand tips waar ik aan moet denken.
Ik ben nieuw in dit topic en moet eerlijk zeggen dat ik nog niet alle 95 pagina's heb doorgeplozen.

Hoop dat iemand mij goede tips kan geven.

Tja wat wordt het antwoord in een S1000RR-topic.
Maar zal proberen neutraal antwoord te geven _O- .
Ga je voor het geluid kies dan de 2010 R1 voor alle andere eigenschappen kies dan de S1000RR })
 
Tja wat wordt het antwoord in een S1000RR-topic.
Maar zal proberen neutraal antwoord te geven _O- .
Ga je voor het geluid kies dan de 2010 R1 voor alle andere eigenschappen kies dan de S1000RR })
:} :} :} :^

hoewel het geluidje van de rr ook niet mis is 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet opjectief dus zeg! s1000rr!!! en waarom?
gewoon "the bike to have" en, "the bike to beat" voor de afgelopen 1,5 jaar al! *O*
_O- Zeker Moto73 nr 11 van dit jaar niet gelezen, CBR1000RR C-ABS absolute winnaar *O* En dat voor een fiets die al vanaf 2008 ongewijzigd is op de ABS na :}
 
_O- Zeker Moto73 nr 11 van dit jaar niet gelezen, CBR1000RR C-ABS absolute winnaar *O* En dat voor een fiets die al vanaf 2008 ongewijzigd is op de ABS na :}

*proest* noem je ook wat..........waarom wint de CBR1000RR bij geen enkel ander blad.
Lees ook even goed het artikel die Honda was beschikbaar gesteld door Ten Kate.
Kijk ook even naar de grafieken moet je zien wat een vermogen die motor geeft laat staan de afstelling van het rijwiel gedeelte, sterk vermoeden dat die motor niet geheel standaard was.
 
Tja wat wordt het antwoord in een S1000RR-topic.
Maar zal proberen neutraal antwoord te geven _O- .
Ga je voor het geluid kies dan de 2010 R1 voor alle andere eigenschappen kies dan de S1000RR })

Toch nog genoeg objectievelingen hier ;)
aan dat geluid valt wat te doen natuurlijk.
Austin Racing spullekes erop en klaar. Ben je gelijk van die pijp af. Die is toch nergens goed voor hahahaha

Heb je nog verschillende types van de 1000RR muv de kleur??
Maw hebben ze allemaal de quickshifter en traction controle??
 
*proest* noem je ook wat..........waarom wint de CBR1000RR bij geen enkel ander blad.
Lees ook even goed het artikel die Honda was beschikbaar gesteld door Ten Kate.
Kijk ook even naar de grafieken moet je zien wat een vermogen die motor geeft laat staan de afstelling van het rijwiel gedeelte, sterk vermoeden dat die motor niet geheel standaard was.
Vering was standaard, maar gewoon goed afgesteld. Wel was de fiets voorzien van een Akra, en daar zal ie vast wel op afgesteld zijn :Y

Maar ik snap dat jullie er hier niet geheel blij mee waren :X :+
 
Vering was standaard, maar gewoon goed afgesteld. Wel was de fiets voorzien van een Akra, en daar zal ie vast wel op afgesteld zijn :Y

Maar ik snap dat jullie er hier niet geheel blij mee waren :X :+

Wij weten beter net als vrijwel alle conclusies in andere testen *D
 
_O- Zeker Moto73 nr 11 van dit jaar niet gelezen, CBR1000RR C-ABS absolute winnaar *O* En dat voor een fiets die al vanaf 2008 ongewijzigd is op de ABS na :}

Ik sta echt versteld dat je dit serieus probeert te brengen! dit moet een grapje zijn! :?
 
Alle we hebben weer een stomiteit begaan..eergisteren merkte ik dat mijn linker valblok niet 100% vaststond...besloot dus om deze beetje aan te spannen...en ja hoor...*knak* bout over...het is de linker motorsteun..dus nu maar alvast bout uitboren en eruit halen...aargh kutprobleem...
 
Alle we hebben weer een stomiteit begaan..eergisteren merkte ik dat mijn linker valblok niet 100% vaststond...besloot dus om deze beetje aan te spannen...en ja hoor...*knak* bout over...het is de linker motorsteun..dus nu maar alvast bout uitboren en eruit halen...aargh kutprobleem...


Altijd een momentsleutel gebruiken!
Maar dat zal je nu niet helpen -O-
 
Ik ben niet opjectief dus zeg! s1000rr!!! en waarom?
gewoon "the bike to have" en, "the bike to beat" voor de afgelopen 1,5 jaar al! *O*
dat 'beaten' gaat precies redelijk makkelijk in de vele competities. De bmw is gewoon veel extremer qua setup dan de andere 1000's. Als die fiets echt zo werelds zou zijn, zou ie zonder moeite in de AMA en WSBK moeten kunnen winne, maar dat doet ie dus niet.
Ook bij de snelle jongens in de lage landen (en dan bedoel ik mannen die vlot onder de 1.40 rijden op Zolder) maakt de bmw geen verschil, die gaan gewoon op hetzelfde tempo rond als met hun R1, Bl8 of RSV.

Wat de beemer wel is, is veel fiets voor een acceptabele prijs. Maar steek al die porno-onderdelen op een Bl8 en je krijgt minstens hetzelfde.
 
Das duidelijk, hoef ik mij ook niet meer in te schrijven. ;)
Maar ff serieus ik ben de komende 2 weken niet thuis, regel jij dan dat plekje voor mij staat/blijft gereserveerd ?
t zal er wel op neer komen dat ik in de laatste week in eens allerlei namen moet doorgeven,....nog steeds geen reactie gehad.
 
dat 'beaten' gaat precies redelijk makkelijk in de vele competities. De bmw is gewoon veel extremer qua setup dan de andere 1000's. Als die fiets echt zo werelds zou zijn, zou ie zonder moeite in de AMA en WSBK moeten kunnen winne, maar dat doet ie dus niet.
niet te rechtstreeks opvatten maar ik vind dit best wel onzin wat je schrijft.
een SBK fiets is op geen enkele manier te vergelijken met een straatbrommer. enige wat hetzelfde is is de brandstof tank, frame, en motorblok karter. de rest is allemaal anders.

Ducati, honda, yamaha rijden al jaren aan de top, bmw komt net kijken. bmw heeft nu eindelijk top rijders.

Probleem bij Bmw is dat ze de bandenslijtage niet kunnen controleren gedurende de race. honda, duc, aprilia doen dit veel beter. Bmw komt de eerste 5 rondes altijd goed mee (top 5) en daarna haken ze af.

Ook bij de snelle jongens in de lage landen (en dan bedoel ik mannen die vlot onder de 1.40 rijden op Zolder) maakt de bmw geen verschil, die gaan gewoon op hetzelfde tempo rond als met hun R1, Bl8 of RSV.
komt omdat al die mannen niet het verschil kunnen maken, ze zijn gewoon niet snel genoeg of sneller dan hun brommer (en daarom zijn ze allemaal gelijk). kijk maar even naar badovini vorig jaar in de stock klasse.

Wat de beemer wel is, is veel fiets voor een acceptabele prijs. Maar steek al die porno-onderdelen op een Bl8 en je krijgt minstens hetzelfde.
Die beamer is 'normaal' geprijst als je m kaal koopt, koop je een paar opties betaal je ook gewoon de hoofdprijs helaas.

Als ik alleen maar circuit reed, zou ik zelf zelfs een blade gekocht hebben van ten kate (full spec) omdat die veel eenvoudiger/vriendelijker is, alleen wat ultra goed is van bmw is dat het basis pakket net beter is dan gemiddeld en dat je alle electronica die je onboard hebt fabrieksaf is zodat het dus 50.000km (bijv) mee gaat zonder storingen en gezeik.

Bmw heeft nu nog wat voordeel, maar tis gewoon wachten totdat honda, yamaha, suzuki met hun niewue 1000's komen, ze ontwikkelen zich helemaal suf maar als je kijkt naar de sbk/motogp waar de technieken uit voortkomen is het gewoon wachten op de nieuwe lichting en dan is bmw de voorsprong kwijt.

ben ik blij met de s1000rr, absoluut, tis een genot. maar als er straks een brommert komt die een nog betere balans heeft en sneller is als de s1000rr, staat de s1000rr op markplaats :) (behalve een kawasaki, no offense, ben niet zo kawa man...)
 
Laatst bewerkt:
Napo da's nu eens een eerlijk antwoord. Alhoewel ik denk dat kwa vermogen en bedrijfszekerheid(mechanisch) binnen deze prijsklasse ver het max bereikt is.
Als je bedenk dat deze S1000RR bijna het SBK vermogen haalt is er alleen nog met exotische materialen een verbetering mogelijk.
 
Kom net van de dealer af en die meldde dat de quickshifter niet standaard is maar een optie.
Weet iemand hoeveel dat zo'n ding kost van BMW?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan